Číslo článku : 00282989 / Poslední změna : 13/03/2024Tisk

Mobilní aplikace TV Channel Editor for BRAVIA: upravte si svůj seznam TV kanálů přímo ze smartphonu!

    Pokud chcete zjistit, zda je váš model televizoru mobilní aplikací podporován, rozbalte sekci „Produkty a kategorie, pro které je článek určen“ v pravé horní části tohoto článku.

    Dostupnost mobilní aplikace TV Channel Editor for BRAVIA v jednotlivých zemích


    Co je mobilní aplikace TV Channel Editor for BRAVIA a kde si ji mohu stáhnout?

    Mobilní aplikace TV Channel Editor for BRAVIA od Sony vám umožňuje za pomoci telefonu upravovat, třídit a organizovat všechny vaše satelitní nebo kabelové TV kanály. Pomocí pouhých několika klepnutí na vašem smartphonu nyní můžete TV kanály odstraňovat, seřazovat, nebo přejmenovat.

    Aplikace TV Channel Editor for BRAVIA je k dispozici na mobilních zařízeních s operačním systémem Android / iOS.

    Kliknutím na příslušné tlačítko níže si stáhněte mobilní aplikaci TV Channel Editor for BRAVIA pro Android nebo iOS.

    TV Channel Editor for BRAVIA app - Google Play
     
     TV Channel Editor for BRAVIA - App Store

    Jak používat mobilní aplikaci TV Channel Editor for BRAVIA

    Krok 1: Připojení mobilní aplikace k vašemu televizoru

    Krok 2: Pomocí mobilní aplikace upravte svůj seznam TV kanálů


    Často kladené otázky (FAQ) o mobilní aplikaci TV Channel Editor for BRAVIA

    Mám více seznamů kanálů. Mohu je upravit všechny?

    Vaše nainstalované profily vysílání se v mobilní aplikaci zobrazí na samostatných kartách. Můžete například mít samostatnou kartu pro své Satellite (Satelitní) a Cable (Kabelové) kanály, jak je znázorněno na snímku obrazovky níže. Mezi kartami můžete přepínat a upravit tak konkrétní seznam kanálů. Všechny změny budou uloženy, jakmile aplikaci ukončíte.

    Karty Satellite a Cable v aplikaci


    Nemohu připojit aplikaci k televizoru

    Software mého televizoru byl aktualizován na nejnovější verzi firmwaru

    Pokud má váš televizor nainstalovanou nejnovější verzi firmwaru, aplikace se k televizoru připojí prostřednictvím Wi-Fi.

    V případě, že se v aplikaci zobrazí některé z následujících chybových hlášení připojení: „Failed to connect“ (Nepodařilo se připojit), „Connection lost“ (Připojení ztraceno) nebo „Channel editing suspended“ (Úprava kanálu pozastavena), postupujte podle níže uvedených kroků pro odstraňování problémů:

    Řešení problémů s připojením Wi-Fi

    Software mého televizoru zatím nebyl aktualizován na nejnovější verzi firmwaru

    Doporučujeme vždy aktualizovat firmware televizoru [English]. Pokud váš televizor stále používá předchozí verzi firmwaru, aplikace se k televizoru připojí prostřednictvím Bluetooth.

    V případě, že se v aplikaci zobrazí některé z následujících chybových hlášení připojení: „Connection failed“ (Připojení se nezdařilo), „Connection to... lost“ (Připojení k... bylo ztraceno) nebo „Channel editing suspended“ (Úprava kanálu pozastavena), postupujte podle níže uvedených kroků pro odstraňování problémů:

    Řešení problémů s připojením Bluetooth


    Proč se změny seznamu kanálů provedené v aplikaci nezanesly do TV průvodce/EPG?

    Změny provedené v aplikaci TV Channel Editor for BRAVIA by se za normálních okolností měly objevit v TV průvodci/elektronickém programovém průvodci (EPG) ihned poté, co je potvrdíte. Aktualizace seznamu kanálů však někdy může chvíli trvat. Vyčkejte chvilku a do průvodce se znovu podívejte později.


    Proč vyžaduje mobilní aplikace oprávnění k poloze?

    Pokud v mobilní aplikaci narazíte na žádost o oprávnění k poloze, znamená to, že aplikaci připojujete k televizoru se starším firmwarem, který dokáže aplikaci používat pouze prostřednictvím funkce Bluetooth. V tomto případě využívá mobilní aplikace pro připojení k televizoru Bluetooth a většina verzí operačních systémů na trhu vyžaduje, aby uživatel pro fungování Bluetooth povolil oprávnění k poloze. Jakmile však televizor nainstaluje aktualizaci softwaru, která umožňuje připojení přes Wi-Fi, nebudete již muset používat Bluetooth.


    Proč vyžaduje mobilní aplikace oprávnění k fotoaparátu?

    Musíte aplikaci udělit oprávnění k fotoaparátu, aby mohla použít fotoaparát k naskenování QR kódu na televizoru.


    Proč musí být mobilní zařízení připojeno ke stejné síti Wi-Fi jako televizor?

    Vaše mobilní zařízení (např. smartphone) a televizor musí být připojeny ke stejné síti Wi-Fi, aby mohly navázat TCP/IP připojení.


    Mám starší verzi mobilní aplikace. Mohu se přesto připojit aplikaci k televizoru?

    Aplikaci možná nebude možné připojit k televizoru, pokud nainstalovaný firmware televizoru nepodporuje připojování aplikace prostřednictvím Bluetooth. Doporučujeme používat nejnovější firmware televizoru a nejnovější verzi mobilní aplikace TV Channel Editor for BRAVIA.

    Kliknutím na příslušné tlačítko níže si stáhněte nejnovější mobilní aplikaci TV Channel Editor for BRAVIA pro Android nebo iOS.

    TV Channel Editor for BRAVIA app - Google Play
     
     TV Channel Editor for BRAVIA - App Store

    Můj televizor má nainstalovanou starší verzi firmwaru. Mohu se přesto připojit aplikaci k televizoru?

    Ano, při skenování QR kódu na televizoru pomocí smartphonu bude rozpoznán předchozí firmware televizoru. Můžete navázat spojení pomocí funkce Bluetooth namísto Wi-Fi. Doporučujeme však vždy stáhnout nejnovější verzi firmwaru televizoru. Pokud se připojujete k televizoru se starším firmwarem, mobilní aplikace vás navede k použití funkce Bluetooth, jak je vysvětleno níže:

    1. Připojte se naskenováním QR kódu zobrazeného na televizoru pomocí mobilního zařízení.
    2. Klepněte na možnost „Connect via Bluetooth“ (Připojit pomocí Bluetooth).
    3. Klepněte buď na možnost ‚While using the app‘ (Při používání aplikace) nebo ‚Only this time (Pouze tentokrát) a povolte tak aplikaci TV Channel Editor for BRAVIA oprávnění k poloze vašeho zařízení.
    4. Klepněte na možnost ‚Allow‘ (Povolit) a povolte tak aplikaci TV Channel Editor for BRAVIA vyhledávat, připojovat se a určovat přibližnou polohu zařízení v blízkosti.
    5. Pokud se zobrazí vyskakovací okno „TV Channel Editor for BRAVIA wants to turn on Bluetooth“ (Aplikace TV Channel Editor for BRAVIA chce zapnout Bluetooth), klepněte na „Allow“ (Povolit).
    6. Vyberte název svého televizoru ze seznamu v části „Connect to your TV“ (Připojení k televizoru) a spárujte ji se smartphonem. Název televizoru je zobrazen na obrazovce ‚Install and open the app‘ (Nainstalovat a otevřít aplikaci) na televizoru. Požadavek na párování Bluetooth se zobrazí jak na obrazovce televizoru, tak i v mobilní aplikaci. Ujistěte se, že oba požadavky na párování zobrazují stejný párovací kód (např. „410211“). Na smartphonu i na televizoru vyberte možnost PAIR (Spárovat) a potvrďte tak požadavek na párování. Na žádném zařízení nemusíte zadávat párovací kód.
    7. Jakmile se aplikace připojí k televizoru, zobrazí se na něm obrazovka „You are connected!“ (Jste připojeni!).

    DŮLEŽITÉ:Při úpravě seznamu kanálů na mobilním zařízení neopouštějte obrazovku „You are connected“ (Jste připojeni) na televizoru. Pokud tak učiníte, může dojít ke ztrátě spojení.