Číslo článku : 00155217 / Poslední změna : 30/11/2017

Potřebuji pomoc s účtem MySony nebo s registrací produktu pomocí služby MySony

Produkty a kategorie, pro které je článek určen

Tato stránka vám poskytne informace o službě MySony, které vám pomohou vyřešit problémy spojené s registrací produktů a vaším uživatelským účtem.

Účet

Produkty


Účet

Potíže s přihlášením: Nemůžu se přihlásit na svůj účet

V případě, že se nemůžete přihlásit na svůj účet, zkontrolujte,

  • zda jste zadali správnou e-mailovou adresu.
  • Pokud jste e-mailovou adresu zadali správně, ale nepamatujete si heslo, využijte funkce Forgot your password (Zapomněli jste heslo?). K obnovení hesla je nutné odpovědět na bezpečnostní otázku a zadat datum narození.

 

Nepamatuju si odpověď na svou bezpečnostní otázku.

Pokud je váš účet uzamčen, máte na výběr ze 2 možností:

  1. Kontaktujte nás! Naši pracovníci v zákaznickém centru vám účet odemknou. V budoucnu zavedeme jiné bezpečnostní systémy, aby se tato situace znovu neopakovala.
  2. Vytvořte si nový účet s jinou e-mailovou adresou.

 

Můj účet je uzamčen

V případě, že se několikrát neúspěšně pokusíte přihlásit, se váš účet na 120 minut uzamkne.
Po uplynutí této doby to můžete zkusit znovu.  

  • Ujistěte se, že klávesy Caps Lock a Num Lock nezpůsobují nežádoucí potíže při zadávání hesla.
  • Po uplynutí 120 minut můžete zkusit heslo obnovit pomocí funkce Forgot your password (Zapomněli jste heslo?).

Přihlašovací obrazovka služby MySony

Chci aktualizovat svůj účet

Pokud chcete upravit svou e-mailovou adresu:

  1. Přihlaste se ke svému účtu My Sony
  2. Přejděte do sekce My account (Můj účet)
  3. Upravte požadovaná pole

 

Mohu změnit své heslo?

Pokud chcete změnit heslo, řiďte se těmito kroky:

  1. Přihlaste se ke svému účtu My Sony
  2. Přejděte do sekce My account (Můj účet)
  3. Sjeďte po stránce dolů do sekce sekci Change my password (Změnit heslo)
  4. Zadejte své nynější a nové heslo
  5. Potvrďte kliknutím na možnost Change my password (Změnit heslo)

 

Chci smazat svůj účet

Velmi nás mrzí, že odcházíte. Svůj účet můžete smazat pomocí následujících kroků:

  1. Přihlaste se ke svému účtu My Sony
  2. Klikněte na Account information (Informace o účtu) 
  3. Sjeďte dolů na konec stránky a zvolte možnost Remove account (Odstranit účet)

Odstranit účet

 

Produkty

Nemůžu najít produkt, který chci registrovat.

  1. Ze všeho nejdříve se ujistěte, že produkt, který chcete registrovat, je produktem Sony Electronic. Pokud vlastníte zařízení Sony Mobile (Xperia) nebo produkt Sony professional, navštivte jednu z následujících stránek:
  2. Pokud jste si jisti, že se jedná o produkt Sony Electronics, ale systém jej nemůže najít ani poté, co jste ručně zadali jméno produktu, zkuste jej najít pomocí rozbalovací nabídky.
  3. Pokud tyto dvě možnosti nepomohly, váš produkt zřejmě nemá záznam v naší databázi. Kontaktujte nás, abychom tuto domněnku potvrdili.

 

Jak produkt aktualizuji nebo odstraním?

Pokud chcete na svém účtu produkt aktualizovat nebo smazat, postupujte dle následujících pokynů:

  1. Přihlaste se ke svému účtu My Sony
  2. Přejděte do sekce My products (Moje produkty) a zvolte požadovaný produkt
  3. Vyberte možnost 'Change my product details' (Změnit detaily produktu), nebo 'Remove the product' (Odstranit produkt)

 

Nemohu registrovat produkt, protože stránka nepřijímá mé sériové číslo

Pole sériového čísla naštěstí není povinné, takže můžete pokračovat i bez jeho vyplnění.

Pokud nevíte, kde najdete sériové číslo, podívejte se na stránku nápovědy. Tam zjistíte, kde se na produktu nachází jak modelové, tak i sériové číslo.

 

Jak mohu zkontrolovat, že registrace produktu proběhla úspěšně?

  1. Přejděte na záložku „My products“ (Moje produkty)
  2. Ověřte, zda je produkt dostupný.
  3. Není-li produkt dostupný nebo dosud nebyl aktualizovaný, zkuste jej znovu registrovat nebo aktualizovat. Pokud se vám i nadále nedaří registrovat svůj produkt, kontaktujte nás.