Číslo článku : 00155217 / Poslední změna : 14/04/2021

Potřebuji pomoc se svým účtem Sony nebo s registrací produktu pomocí služby My Sony

    Rejstřík:


     

    Neplatná e-mailová adresa nebo heslo

     

    Krok 1: Zkontrolujte, zda jste správně zadali zaregistrovanou adresu.


    V adrese můžete mít překlep nebo jste mohli zadat špatnou e-mailovou adresu:

    • Služba My Sony je propojena s účty dalších služeb Sony, jako jsou PlayStation Network, Sony Home Entertainment, Xperia a další: k přihlášení do služby My Sony můžete použít stejnou e-mailovou adresu, která je propojena s vašimi dalšími účty Sony.
       
    • Pokud jste si v minulosti již vytvořili účet Sony a neprovedli jeho ověření prostřednictvím e-mailu během určeného časového rozmezí (72 hodin), tento účet nebudete moci použít. Vezměte na vědomí, že toto platí pro všechny služby Sony. Přihlaste se k tomuto neověřenému účtu, nechte si znovu poslat aktivační/ověřovací odkaz a aktivujte jej prostřednictvím e-mailu.


    Krok 2: Použijte funkci „Zapomenuté heslo“.

    Heslo můžete obnovit pomocí následujících možností pro obnovení hesla:

    1. Uveďte datum narození, které jste zadali při registraci.
    2. Zadejte odpověď na svou bezpečnostní otázku.
    3. Mobilní ověření (Zapnutí dvoufázového ověření – níže uvedený odkaz).

    Jakmile úspěšně provedete tyto kroky, obdržíte odkaz k obnovení hesla. Pokud jste e-mail neobdrželi, zkontrolujte svou složku nevyžádané pošty.
    V opačném případě si nechte odkaz znovu poslat nebo počkejte 24 hodin a zkuste to znovu.

    Poznámka: Pokud se vám jakákoli ze tří uvedených možností nepodaří, náš systém vás okamžitě vyzve, abyste se obrátili podporu. Stále však můžete využít zbývající možností!

     

    Můj účet Sony je uzamčen

    „Dosáhli jste maximálního počtu možných neúspěšných přihlášení. Abychom zajistili zabezpečení vašeho účtu, uzamkneme ho na následujících 120 minut.“

    Po 120 minutách se ujistěte, že klávesy Caps Lock a Num Lock na klávesnici neovlivňují nežádoucím způsobem zadávání hesla.
    Heslo můžete také obnovit pomocí funkce Zapomenuté heslo.
     

    Provádění změn na účtu Sony

    Změna informací na účtu (e-mail, heslo a adresy)

    • Přihlaste se ke svému účtu Sony.
    • Přejděte na stránku [My Account Details] (Podrobnosti o mém účtu).
    • Aktualizujte údaje v příslušných polích.
       

    Chci smazat svůj účet Sony

    Velmi nás mrzí, že odcházíte. Svůj účet můžete zrušit pomocí následujících kroků:

    • Přihlaste se ke svému účtu Sony.
    • Klikněte na možnost [My Account Details] (Podrobnosti o mém účtu).
    • Přejděte na konec stránky a vyberte možnost [Remove account] (Odebrat účet).

     

    Propojení služby My Sony s účty dalších služeb Sony

    Pokud již máte účet u jiné služby Sony, můžete se do služby My Sony přihlásit pomocí údajů z jiného účtu. Poté obdržíte naléhavou zprávu požadující, abyste svůj účet aktualizovali. Před dokončením aktualizace můžete být požádáni o poskytnutí některých dalších údajů. A naopak, jakmile máte vytvořený účet Sony, můžete ho použít k přihlášení do dalších služeb Sony.

    Můžete propojit své účty pro následující online služby od společností skupiny Sony:

    Služby poskytované společností Sony Europe:

    • My Sony
    • Komunita společnosti Sony

    Služby poskytované ostatními společnostmi ze skupiny Sony:

    • Xperia Lounge
    • Xperia™ Store
    • SonyMobile.com
    • MyAccount
    • Developer World
    • PlayStation™ Network
    • PlayStation™ Plus
    • PlayStation™ Video
    • PlayStation™ Music
    • PlayStation® Now
    • PlayStation™ Vue

     

    Zapnutí dvoufázového ověření

    Chcete-li přidat další vrstvu zabezpečení, můžete zvolit, zda při přihlašování ke svému účtu Sony obdržíte ověřovací kód prostřednictvím textové zprávy nebo ověřovací aplikace. Toto nastavení můžete kdykoli změnit v nastavení dvoufázového ověření.

    Postup zapnutí dvoufázového ověření: 

    1. Přihlaste se do služby My Sony. Klikněte nebo umístěte ukazatel myši na své jméno v pravém horním rohu a poté vyberte možnost [My Account Details] (Podrobnosti o mém účtu).
    2. Přejděte dolů na možnost [Change Other Security Details] (Změnit další podrobnosti o zabezpečení) a poté klikněte na možnost [Update] (Aktualizovat).
    3. Na otevřené kartě [Security] (Zabezpečení) přejděte dolů na možnost [2-Step Verification] (Dvoufázové ověření) a poté klikněte na možnost [Edit] (Upravit).
    4. Na zobrazenou otázku, jak chcete obdržet ověřovací kód, vyberte možnost Text message (Textová zpráva) nebo Authenticator App (Ověřovací aplikace). 

    Poté postupujte podle pokynů na obrazovce:

    • Text message (Textová zpráva): Zadejte své telefonní číslo. Zkontrolujte textovou zprávu zaslanou na váš mobilní telefon a zadejte šestimístný ověřovací kód. Klikněte na možnost [Verify] (Ověřit).
    • Authenticator App (Ověřovací aplikace): Na svém mobilním zařízení otevřete ověřovací aplikaci a naskenujte QR kód nebo zkopírujte a vložte alfanumerický kód zobrazený na obrazovce. Zadejte ověřovací kód získaný z ověřovací aplikace. 

    Záložní kódy
    Pokud se vám nedaří přijmout kód pro dvoufázové ověření textovou zprávou nebo pokud vaše ověřovací aplikace nefunguje, můžete se přesto přihlásit pomocí záložního kódu. Dostanete deset kódů, každý z nich můžete použít pouze jednou. Záložní kódy můžete použít jak pro ověření prostřednictvím textové zprávy, tak pro ověření prostřednictvím ověřovací aplikace. 


     

    Nemůžu najít produkt, který chci registrovat.

    1. Nejdříve se ujistěte, že produkt, který chcete zaregistrovat, opravu patří do řady produktů Sony Electronics (to zahrnuje televizory, audio a fotografické produkty). Pokud vlastníte zařízení Sony Mobile (Xperia) nebo produkt Sony professional, navštivte jednu z následujících stránek:
    1. Pokud jste si jisti, že se jedná o produkt Sony Electronics, ale systém jej nemůže najít ani poté, co jste ručně zadali jméno produktu, zkuste jej najít pomocí rozbalovací nabídky.
       
    2. Pokud jste si produkt zakoupili v jiné oblasti, než je Evropa (např. Tichomoří, Amerika atd.), navštivte webovou stránku příslušné oblasti k registraci produktu. Produkty zakoupené mimo Evropu nelze v současné době zaregistrovat ve službě My Sony. Omlouváme se za vzniklé potíže.
    1. Pokud tyto dvě možnosti nepomohly, váš produkt zřejmě nemá záznam v naší databázi. Kontaktujte nás, abychom tuto domněnku potvrdili.