Číslo článku : 00155217 / Poslední změna : 24/01/2019

Potřebuji pomoc s účtem MySony nebo s registrací produktu pomocí služby MySony

Produkty a kategorie, pro které je článek určen

Tato stránka vám poskytne informace o službě MySony, které vám pomohou vyřešit problémy spojené s registrací produktů a vaším uživatelským účtem.

Účet

Produkty

 


Účet

Potíže s přihlášením: Nemůžu se přihlásit na svůj účet

V případě, že se nemůžete přihlásit na svůj účet, zkontrolujte,

  • zda jste zadali správnou e-mailovou adresu.
  • Pokud jste e-mailovou adresu zadali správně, ale nepamatujete si heslo, využijte funkce Forgot your password (Zapomněli jste heslo?).
    K obnovení hesla budete muset zadat datum narození.

 

Můj účet je uzamčen

Pokud se jedenáctkrát neúspěšně pokusíte o přihlášení, váš účet bude na 120 minut uzamčen.
Po uplynutí této stanovené doby to můžete zkusit znovu.  

  • Ujistěte se, že klávesy Caps Lock a Num Lock nezpůsobují nežádoucí potíže při zadávání hesla.
  • Po uplynutí 120 minut můžete zkusit heslo obnovit pomocí funkce Forgot your password (Zapomněli jste heslo?).

Přihlašovací obrazovka služby MySony

Chci aktualizovat svůj účet

Pokud chcete upravit svou e-mailovou adresu:

  1. Přihlaste se ke svému účtu MySony
  2. Přejděte na stránku My Account Details (Podrobnosti o mém účtu) 
  3. Upravte požadovaná pole

 

Mohu změnit své heslo?

Pokud chcete změnit heslo, řiďte se těmito kroky:

  1. Přihlaste se ke svému účtu MySony
  2. Přejděte na stránku My Account Details (Podrobnosti o mém účtu) 
  3. Posouváním stránky dolů vyhledejte sekci Change my password (Změnit heslo) a poté stiskněte tlačítko Update (Aktualizovat)
  4. Zadejte své současné a nové heslo
  5. Provedenou změnu potvrďte kliknutím na tlačítko Save (Uložit)

 

Chci smazat svůj účet

Velmi nás mrzí, že odcházíte. Svůj účet můžete smazat pomocí následujících kroků:

  1. Přihlaste se ke svému účtu MySony
  2. Klikněte na možnost My Account Details (Podrobnosti o mém účtu) 
  3. Sjeďte dolů na konec stránky a zvolte možnost Remove account (Odstranit účet)

 

Produkty

Nemůžu najít produkt, který chci registrovat.

  1. Ze všeho nejdříve se ujistěte, že produkt, který chcete registrovat, je produktem Sony Electronic. Pokud vlastníte zařízení Sony Mobile (Xperia) nebo produkt Sony professional, navštivte jednu z následujících stránek:
  2. Pokud jste si jisti, že se jedná o produkt Sony Electronics, ale systém jej nemůže najít ani poté, co jste ručně zadali jméno produktu, zkuste jej najít pomocí rozbalovací nabídky.
  3. Pokud tyto dvě možnosti nepomohly, váš produkt zřejmě nemá záznam v naší databázi. Kontaktujte nás, abychom tuto domněnku potvrdili.

 

Jak produkt aktualizuji nebo odstraním?

Pokud chcete na svém účtu produkt aktualizovat nebo smazat, postupujte dle následujících pokynů:

  1. Přihlaste se ke svému účtu MySony
  2. Přejděte do sekce My products (Moje produkty) a zvolte požadovaný produkt
  3. Vyberte možnost Change product registration details (Změnit podrobnosti v registraci produktu) nebo Remove from this list (Odebrat z tohoto seznamu)

 

Nemohu registrovat produkt, protože stránka nepřijímá mé sériové číslo

Pole sériového čísla naštěstí není povinné, takže můžete pokračovat i bez jeho vyplnění.

Pokud nevíte, kde najdete sériové číslo, podívejte se na stránku nápovědy. Tam zjistíte, kde se na produktu nachází jak modelové, tak i sériové číslo.

 

Jak mohu zkontrolovat, že registrace produktu proběhla úspěšně?

  1. Přejděte na záložku „My products“ (Moje produkty)
  2. Ověřte, zda je produkt dostupný.
  3. Není-li produkt dostupný nebo dosud nebyl aktualizovaný, zkuste jej znovu registrovat nebo aktualizovat.
    Pokud se vám i nadále nedaří registrovat svůj produkt, kontaktujte nás.