Číslo článku : 00155217 / Poslední změna : 23/05/2019

Potřebuji pomoc s účtem MySony nebo s registrací produktu pomocí služby MySony

Produkty a kategorie, pro které je článek určen


 

Neplatná e-mailová adresa nebo heslo

Krok 1: Zkontrolujte, zda jste správně zadali zaregistrovanou adresu.

V adrese můžete mít překlep nebo jste mohli zadat špatnou e-mailovou adresu:

  • Účet MySony je propojen s dalšími účty Sony, jako jsou PlayStation Network, Sony Home Entertainment, Xperia a další. K přihlášení na účet MySony tak můžete použít stejnou e-mailovou adresu, která je propojená s ostatními účty Sony.

  • Pokud jste si v minulosti již vytvořili účet Sony a neprovedli jeho ověření prostřednictvím e-mailu během určeného časového rozmezí (72 hodin), nebudete moci tento účet použít. Vezměte na vědomí, že toto platí pro všechny služby Sony. Přihlaste se na neověřený účet, znovu si nechte poslat aktivační/ověřovací kód a aktivujte svůj účet prostřednictvím e-mailu.
     

Krok 2: Použijte funkci „Zapomenuté heslo“.

Heslo můžete obnovit pomocí následujících možností pro obnovení hesla:

  1. Uveďte datum narození, které jste zadali při registraci.
  2. Zadejte odpověď na svou bezpečnostní otázku.
  3. Mobilní ověření (Zapnutí dvoufázového ověření)

Jakmile úspěšně provedete tyto kroky, obdržíte odkaz k obnovení hesla. Pokud vám e-mail nepřišel, zkontrolujte složku spam.
V opačném případě si můžete odkaz nechat znovu poslat nebo vyčkejte 24 hodin a zkuste to znovu.

Poznámka: Pokud se vám jakákoli ze tří uvedených možností nepodaří, náš systém vás okamžitě vyzve, abyste se obrátili podporu. Stále však můžete využít zbývající možností!

 

Účet MySony je uzamčen

"„Dosáhli jste maximálního počtu možných neúspěšných přihlášení. Abychom zajistili zabezpečení vašeho účtu, uzamkneme ho na následujících 120 minut.

Po 120 minutách se ujistěte, že klávesy Caps Lock a Num Lock nezpůsobují nežádoucí potíže při zadávání hesla.
Případně obnovte heslo pomocí funkce Zapomenuté heslo.

 

Provádění změn na účtu MySony

Změna informací na účtu (e-mail, heslo a adresy)

  • Přihlaste se ke svému účtu MySony
  • Přejděte na stránku [My Account Details] (Podrobnosti o mém účtu)
  • Upravte požadovaná pole

Chci smazat svůj účet MySony

Velmi nás mrzí, že odcházíte. Svůj účet můžete zrušit pomocí následujících kroků:

  • Přihlaste se ke svému účtu MySony
  • Klikněte na možnost [My Account Details] (Podrobnosti o mém účtu)
  • Sjeďte dolů na konec stránky a zvolte možnost [Remove account] (Odstranit účet)

 

Propojení účtu MySony s ostatními účty služeb Sony

Pokud již máte účet u jiné služby Sony, můžete se na účet MySony přihlásit pomocí údajů z jiného účtu. Poté obdržíte naléhavou zprávu požadující, abyste svůj účet aktualizovali. Před dokončením aktualizace můžete být požádáni o poskytnutí některých dalších údajů. A naopak, jakmile máte vytvořený účet MySony, můžete ho použít k přihlášení do dalších služeb Sony.

Můžete propojit své účty pro následující online služby od společností skupiny Sony:

Služby poskytované společností Sony Europe:

  • MySony
  • Komunita společnosti Sony

Služby poskytované ostatními společnostmi ze skupiny Sony:

  • Xperia Lounge
  • Xperia Store
  • SonyMobile.com
  • MyAccount
  • Developer World
  • PlayStation™ Network
  • PlayStation™ Plus
  • PlayStation™ Video
  • PlayStation™ Music
  • PlayStation™ Now
  • PlayStation™ Vue

 

Zapnutí dvoufázového ověření

  1. Přihlaste se na účet MySony, vyberte možnost [My Account] (Můj účet) a sjeďte dolů na možnost [Change Other Security Details] (Změnit další podrobnosti o zabezpečení).
  2. Vyberte možnost [2 Step Verification] (Ověření kroku 2) (v dolní části stránky) a vyberte možnost [Edit] (Upravit).
  3. Zadejte své telefonní číslo.
  4. Obdržíte šestimístný kód, se kterým budete moci aktivovat dvoufázové ověření.

Záložní kódy

Pokud jste z jakéhokoli důvodu neobdrželi kód pro dvoufázové ověření, pořád se můžete přihlásit pomocí záložního kódu. Dostanete deset kódů, každý z nich můžete použít pouze jednou.

 

Nemůžu najít produkt, který chci registrovat.

  1. Nejdříve se ujistěte, že produkt, který chcete zaregistrovat, opravu patří do řady produktů Sony Electronics (to zahrnuje televizory, audio a fotografické produkty). Pokud vlastníte zařízení Sony Mobile (Xperia) nebo produkt Sony professional, navštivte jednu z následujících stránek:
  1. Pokud jste si jisti, že se jedná o produkt Sony Electronics, ale systém jej nemůže najít ani poté, co jste ručně zadali jméno produktu, zkuste jej najít pomocí rozbalovací nabídky.
     
  2. Pokud jste si produkt zakoupili v jiné oblasti, než je Evropa (např. Tichomoří, Amerika atd.), navštivte webovou stránku příslušné oblasti k registraci produktu. Produkty zakoupené mimo Evropu nemohou být v současné chvíli zaregistrovány na účet MySony. Omlouváme se za vzniklé potíže.
  1. Pokud tyto dvě možnosti nepomohly, váš produkt zřejmě nemá záznam v naší databázi. Kontaktujte nás, abychom tuto domněnku potvrdili.