Číslo článku : 00288117 / Poslední změna : 11/09/2023Tisk

Propagační voucher do obchodu INZONE PlayStation Store (11.09.2023 - 09.10.2023)

    1. Jak se můžu propagační akce zúčastnit?
    2. Kdy obdržím kupon s kódem?
    3. Co se dá považovat za přijatelný doklad o koupi?
    4. Webová stránka hlásí, že mé sériové číslo nebylo rozpoznáno, proč k tomu došlo?
    5. Jaké formáty mohu použít pro dokumenty, které mají být nahrány jako součást registračního procesu, a je jejich velikost nějak omezená?
    6. Obdržel(a) jsem zprávu, že moje žádost není kompletní. Co mám dělat?
    7. Produkt jsem zakoupil(a) pár týdnů před datem / po datu propagační akce. Může společnost Sony udělat výjimku a mou žádost schválit?
    8. Svůj doklad o koupi a další dokumenty jsem zaslal(a) poštou na adresu, kterou mi uvedl prodejce.  Od té doby jsem však o své žádosti neobdržel(a) žádné informace.
    9. Neobdržel(a) jsem e-mailem aktuální informace ohledně mé žádosti, jak mohu sledovat její průběh?
    10. Mám problémy s online registrací na tuto propagační akci, na koho se mám obrátit?
    11. Co se stane s mými osobními údaji?
    12. Jak mohu svůj kód uplatnit?

     

    1. Jak se můžu propagační akce zúčastnit?

    KROK 1

    Zakoupením her INZONE H9, H7, H3, M9 nebo M3 v období od 11. září 2023 do 9. října 2023 získáte kredit pro dobití peněženky v obchodě PlayStation™Store.

    KROK 2

    Navštivte webové stránky kampaně, klikněte na možnost "Žádejte zde" a zaregistrujte se. Reklamace musí být podána online do třiceti (30) dnů od data nákupu, nejpozději však do 30. listopadu 2023, jinak nebude přijata.

    KROK 3

    Přihlaste se k účtu My Sony nebo si účet vytvořte a vyplňte formulář kampaně, do kterého vyplňte následující informace:

    · Informace o vašem produktu: model, sériové číslo, datum zakoupení a prodejce

    Vaše osobní údaje: jméno, e-mailová adresa a telefonní číslo

    · Váš doklad o nákupu

    Fotografie vašeho výrobku INZONE, na které je jasně vidět sériové číslo.

    Jakmile poskytnete všechny tyto informace, klikněte na možnost Odeslat.

    KROK 4

    Po odeslání formuláře budete přesměrování na stránku s potvrzením a na vaši e-mailovou adresu bude odeslán e-mail s potvrzením vaší registrace. Váš registrační kód je osmimístné číslo, které se zobrazí v předmětu e-mailu. Tento kód poslouží také jako referenční číslo v případě, že budete mít ohledně kampaně jakékoli dotazy.

    KROK 5

    Pokud váš nárok splňuje podmínky akce, obdržíte do 20 pracovních dnů od potvrzení vašeho nároku 1x voucher PlayStation na INZONE H3, 3x voucher na H7, 3x voucher na H9, 4x voucher na M3 nebo 5x voucher na M9 (1x voucher v hodnotě 750 Kč). Zkontrolujte si prosím také svou schránku se spamem. Pokud chcete zkontrolovat stav svého nároku, klikněte na odkaz "Podívejte se na stav svého nároku" na domovské stránce kampaně.

    2. Kdy obdržím kupon s kódem?

    Kupony s kódem se vám budeme snažit zaslat do obchodu PlayStation Store do 20 pracovních dnů od ověření vaší žádosti. Pokud nebudeme schopni tento termín splnit, kupony vám zašleme co nejdříve. Nejedná se o 20 pracovních dnů od vaší registrace. Neneseme zodpovědnost za jakéhokoli prodejce, kteří nesprávně uvedli zákazníkům, že kód obdrží do 20 pracovních dnů od data nákupu, nebo poskytli jakékoli nesprávné údaje / informace o časovém období. Mějte na paměti, že jakékoli chybějící nebo nesprávné informace s sebou přináší riziko opoždění ověření a platby, takže se ujistěte, že všechny nezbytné informace jsou správně vyplněné.    

    3. Co se dá považovat za přijatelný doklad o koupi?

    Přijatelný doklad o koupi musí obsahovat nezbytné informace uvedené níže:

    1 – Název prodejce.

    2 – Datum nákupu.

    3 – Název produktu.

    4 – DIČ prodejce.

    Upozorňujeme, že žádost může být odmítnuta, pokud zaslané dokumenty nesplňují výše uvedená kritéria.y

    4. Webová stránka hlásí, že mé sériové číslo nebylo rozpoznáno, proč k tomu došlo?

    Zkontrolujte, zda jste sériové číslo zadali správně. Pokud jste si jisti, že je tato informace správná, váš model pravděpodobně není součástí této propagační akce.

    5. Jaké formáty mohu použít pro dokumenty, které mají být nahrány jako součást registračního procesu, a je jejich velikost nějak omezená?

    Váš soubor by neměl být větší než 5 MB. Nahrávat můžete pouze standardní formáty JPG, JPEG, PNG a PDF.

    6. Obdržel(a) jsem zprávu, že moje žádost není kompletní. Co mám dělat?

    Co nejdříve nám zašlete informace požadované v této zprávě, my na jejich základě potvrdíme vaši účast v propagační akci. Pokud neodpovíte do 14 dnů, nemůžeme zaručit, že kupon s kódem získáte.

    7. Produkt jsem zakoupil(a) pár týdnů před datem / po datu propagační akce. Může společnost Sony udělat výjimku a mou žádost schválit?

    Účast v této propagační akci můžeme schválit pouze pro zákazníky, kteří své produkty zakoupili v časovém období uvedeném v obchodních podmínkách.

    8. Svůj doklad o koupi a další dokumenty jsem zaslal(a) poštou na adresu, kterou mi uvedl prodejce.  Od té doby jsem však o své žádosti neobdržel(a) žádné informace.

    Vaše žádost bohužel nebude platná, dokud se nejprve propagační akce nezúčastníte na webových stránkách, kde můžete přiložit svůj doklad o koupi, nebo dokud svůj doklad o koupi nezašlete jako odpověď na e-mail s potvrzením, který jste obdrželi společně se svým kódem účastníka. Žádosti zaslané poštou nejsou platné.

    9. Neobdržel(a) jsem e-mailem aktuální informace ohledně mé žádosti, jak mohu sledovat její průběh?

    Jakmile bude vaše žádost odeslána, zašleme vám automatický e-mail s potvrzením. Další e-mail obdržíte okamžitě po přijetí žádosti. Budeme-li potřebovat jakékoli další informace, zašleme vám samostatný e-mail. Zkontrolujte také složku se spamem. Ke sledování průběhu své žádosti můžete také použít tento odkaz, do kterého zadáte ID žádosti, které je uvedeno v e-mailu s potvrzením.

    10. Mám problémy s online registrací na tuto propagační akci, na koho se mám obrátit?

    Můžete kontaktovat naši linku podpory na tomto odkaze, která vám poskytne pomoc ohledně odeslání vaší žádosti nebo v případě, kdy budete chtít nahlásit jakýkoli jiný problém.  Pokud v obchodě PlayStation Store narazíte na problémy s uplatňováním vašeho kuponu s kódem, kontaktujte tým podpory pomocí tohoto odkazu: https://www.playstation.com/support/store/redeem-ps-store-voucher-code/

    11. Co se stane s mými osobními údaji?

    Na tomto odkaze naleznete naše zásady týkající se využívání informací o zákaznících.

    12. Jak mohu svůj kód uplatnit?

    Přejděte na stránku https://my.playstation.com/

    Přihlaste se ke svému účtu PlayStation Network nebo si vytvořte nový účet.

     Kliknutím na svůj profilový obrázek v pravém horním rohu zvolte nabídku účtu.

    Klikněte na možnost „Uplatnit kódy".

    Zadejte 12místný kód svého kuponu.

    Další informace o tom, jak uplatnit svůj kód, naleznete zde.

    Chcete-li uplatnit druhý kód, tento proces je třeba opakovat.