Číslo článku : 00254192 / Poslední změna : 04/12/2020

Televizor po připojení konzole PS5 kabelem HDMI nevydává žádný zvuk.

    Zaznamenali jsme problém v softwaru televizoru, který může způsobovat, že televizor, který je připojený k herní konzoli PS5™, na krátký okamžik (přibližně na jednu minutu) nevydává zvuk ani nezobrazuje obraz. Tento problém bude opraven v budoucí aktualizaci softwaru. Uložte si tuto stránku do záložek a pravidelně ji kontrolujte, budeme ji doplňovat o nové informace.

    Prozatím můžete vyzkoušet toto dočasné řešení:

    DŮLEŽITÉ: Toto nastavení převede signál 4K 120 Hz na 4K 60 Hz, nezapomeňte proto nainstalovat aktualizaci softwaru televizoru, až bude dostupná.

    1. Změňte nastavení HDMI® Signal Format (Formát signálu HDMI®) vstupu HDMI, ke kterému je konzole PS5 připojena, na možnost Standard format (Standardní formát) nebo Enhanced format (Dolby Vision) (Vylepšený formát (Dolby Vision)).
      1. Vyberte možnost Settings (Nastavení) → Watching TV (Sledování televizoru) → External inputs (Externí vstupy) → HDMI signal format (Formát signálu HDMI) 
      2. Zvolte vstup HDMI, ke kterému je konzole PS5 připojená (HDMI 3 nebo HDMI 4), a změňte nastavení na možnost Standard format (Standardní formát) nebo Enhanced format (Dolby Vision) (Vylepšený formát (Dolby Vision)).
    2. Na dálkovém ovladači stiskněte tlačítko Power a držte ho stisknuté, dokud se na obrazovce televizoru neobjeví možnost Restart (Restartovat). Restart provedete stisknutím tlačítka Enter.