Číslo článku : 00253758 / Poslední změna : 30/11/2020

Zvuk neodpovídá obrazu nebo jsou slyšet praskavé zvuky

    Zjištěné problémy se zvukem

    Pokud máte nainstalovanou aplikaci Tune-in, můžete se v poslední době bohužel setkávat s problémy se zvukem.
    Příklady:

    • Zvuk televizoru nesouhlasí se zobrazovaným obrazem (potíže se synchronizací hlasu).
    • Zvuk na krátkou dobu vypadává ze synchronizace.
    • Zaznamenáváte snížení kvality zvuku nebo jsou slyšet praskání zkreslující zvuk.
       

    Jak se dají tyto problémy se zvukem vyřešit?

    Momentálně lze problém vyřešit odinstalováním aplikace Tune-in a provedením měkkého restartu:

    • Možnost 1: Stiskněte a držte zelené tlačítko napájení na dálkovém ovladači televizoru, dokud se televizor nerestartuje.
    • Možnost 2: Proveďte tvrdý restart: Vytáhněte vidlici napájecího kabelu ze zásuvky, počkejte minutu a opět vidlici zasuňte do zásuvky.

    Pokud nemáte nainstalovanou aplikaci Tune-in, a přesto se s tímto problémem dále setkáváte, proveďte každopádně měkký restart. 
     

    Co je příčinou těchto problémů se zvukem a jak je bude společnost Sony řešit?

    Po vydání nové aktualizace firmwaru společnost Sony vždy pozorně sleduje případné vedlejší efekty. Bez ohledu na naše přísné testování může vzhledem ke složitosti vazeb zařízení a softwaru docházet ke vzniku nežádoucích vedlejších efektů. 

    Zjištění, analýza a náprava

    Okamžitě po zjištění tohoto problému začal tým našich inženýrů pracovat na jeho analýze. Jakmile analýzu dokončíme, zveřejní společnost Sony firmwarové řešení. 
    Do té doby si vás dovolujeme požádat o trpělivost a podporu. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.