Číslo článku : 00242632 / Poslední změna : 05/03/2020

Zasílání multimediálních zpráv nefunguje

    • Ověřte, zda mobilní operátor a použitý tarif podporují službu MMS (Multimedia Messaging Service).
    • Také si můžete stáhnout nastavení pro Internet a službu MMS automaticky.

    Stažení nastavení internetu a zpráv MMS

    • Nastavení Internetu a zasílání zpráv v zařízení můžete kdykoliv přidat ručně. Požadované informace vám poskytne mobilní operátor.

    Přidání nastavení internetu a zpráv MMS

    • Podle ukazatele síly signálu ve stavovém řádku zkontrolujte, že je zařízení připojeno k síti. Je-li signál slabý nebo není vůbec k dispozici, přesuňte se na volné prostranství bez překážek nebo blíže k oknu.
    • Ověřte zda je v zařízení k dispozici dostatek volné paměti. Pokud je paměť plná, odstraňte některé zprávy, abyste uvolnili místo.

    Zobrazení stavu paměti

    Odstranění zprávy

    Odstranění konverzací

    • Ověřte, zda je v nastavení zasílání zpráv povolena funkce automatického stahování zpráv MMS.

    Povolení automatického stahování zpráv MMS

    • Při odesílání zprávy použijte celé telefonní číslo. Při zadávání předvolby země použijte místo dvou nul (00) znaménko +.
    • Vypněte zařízení a znovu je zapněte. Vypnete tak všechny spuštěné aplikace a uvolníte paměť, což někdy problém automaticky vyřeší.
    • Aktualizací zařízení si zajistíte jeho optimální výkon a nejnovější vylepšení.