Číslo článku : 00242608 / Poslední změna : 05/03/2020

Software zařízení nelze aktualizovat pomocí počítače

    Tip

    Následující kroky se mohou v různých verzích Androidu lišit. Pokud chcete zjistit, jakou verzi systému Android vaše zařízení využívá, najděte a klepněte na položku Settings (Nastavení) > About phone (O telefonu) > Android version (Verze systému Android). Pokud nevidíte v části Settings (Nastavení) možnost About phone (O telefonu), klepněte na položku System (Systém).

    • Ujistěte se, že obrazovka zařízení je odemčená a že zařízení je nastaveno na přenos dat.

    Nastavení zařízení na přenos dat (Android 9/10)

    Nastavení zařízení na přenos dat (Android 8)

    • Při aktualizaci softwaru zařízení pomocí aplikace Xperia Companion je nutné, aby počítač měl přístup k Internetu.
    • Pokud má počítač firewall, ujistěte se, že firewall nezabraňuje spuštění příslušných aktualizačních aplikací.

    Kontrola brány firewall

    • Pokoušíte-li se provést aktualizaci zařízení a jste připojeni k podnikové síti, je možné, že používáte server proxy. Se žádostí o další pomoc se obraťte na správce sítě.
    • Používejte pouze kabel Sony USB určený pro vaše zařízení a kabel správně připojte k zařízení a k počítači.
    • Ověřte, zda kabel USB není poškozen. Zkuste použít jiný port USB počítače.
    • Je-li zařízení vybaveno paměťovou kartou, odpojte zařízení od počítače a odpojte ji. Pak paměťovou kartu vyjměte ze zařízení a zařízení znovu připojte k počítači.

    Odpojení paměťové karty