4.7 based on 16 customer reviews

0
Kvalita zvuku

Zákaznická hodnocení: 16

0

Ovládání

WH-1000XM3 11.09.2019 podle Vladimir 123

Dotykové ovládání: -pozastavení hraní: strašné -posouvání skladeb: výborné -hlasitosti: nepřesné U starších bezdrátových sluchátek bylo ovládání tlačítky zásadně lepší, přesnější, rychlejší, než současné dotykové ovládání. Starší bezdrátové sluchátka měli pevnější, lepší náhlavní most. Touch control: -pause gaming: terrible -shifting songs: great -Loudness: inaccurate In older wireless headphones, button operation was essentially better, more accurate, faster than the current touch control. Older wireless headphones had a firmer, better headset.

Kvalita zvuku

Špatné

0

0

0

výborné odhhučení, kvalitní zvuk

WH-1000XM3 09.09.2019 podle vlas1

Sluchátka jsem koupi asi před 3 týdny na základě prostudování recenzí na internetu. Musím říct, že jsem opravdu velmi spokojen. Potlačení okolního hluku funguje na jedničku. Zvuk samotný mi připadá také velmi dobrý, je ale důležité mít kvalitní nahrávku, nejlépe nekomprimovanou a když už mp3 tak aspoň 320. Horší kvalitu spolehlivě slyším, i když jsem už pokročilejšího věku. Taky přijatelnou váhu a víc místa na boltec v mušli hodnotím kladně. V souhrnu - myslím, že v této cenové hladině asi nenajdou konkurenta.

Kvalita zvuku

0

0

0

Dokonalá sluchátka

WH-1000XM3 25.07.2019 podle Jirka41

Koupil jsem po přečtení několika recenzí a musím potvrdit, že jsou dokonalá. Jsem s nimi naprosto spokojen. Cena odpovídá kvalitě.

Kvalita zvuku

0

0

0

Spokojenost

WH-1000XM3 18.07.2019 podle z0ny

Nebudu se moc rozepisovat, měl jsem XM2 a byl jsem s nimi spokojen stejně tak, jak s těmito,s tím že tyto mají něco navíc.

Kvalita zvuku

2

0

0

Absolutní nadšení

WH-1000XM3 10.07.2019 podle RadimB

Sluchátka používám 14 dní a jsem naprosto nadšený. Měl jsem možnost srovnávat s jinými značkami, ale tato sluchátka ve své třídě nemají konkurenci .

Kvalita zvuku

0

0

0

Velmi dobrá sluchátka

WH-1000XM3 09.07.2019 podle HJan

Skvěle hrající sluchátka, pokud vstupní kvalita signálu je flac nebo hi-res soubor. Když jen obyčejné 320 kbs mp3 tak už je opravdu znát, že je to ´ošizený´ zvuk ale né díky sluchátkám. Porovnání hraní přes dodávaný kabel a přes bluetooth je téměř stejné, ldac kodek skvěle hraje, když jej má i zdroj signálu (smartphone OnePlus 7Pro). Funkce potlačení okolního zvuku špičková- ve srovnání s Bose QuietComfort 25 co také vlastním. Co bych vytknul je, konstrukce kolem uší- je tam málo místa a po cca 1 hodině nošení nepříjemně tlačí na uši. Drobně vrže pravé sluchátko při chůzi. Nechápu proč tady Sony šetřilo... Celkově špičková sluchátka i za tu cenu :-)

Kvalita zvuku

0

0

0

Skvělé potlačení hluku

WH-1000XM3 07.07.2019 podle xpepan555

Sluchátka mám cca měsíc, používám každodenně. Fungují bez problémů jak po drátu ,tak i pomocí bluetooth.Za mě nejlepší sluchátka s potlačení hluku na trhu. Aby projevily svoji sílu potřebují kvalitní zdroj zvuku ,na kodeky typu MP3 zapomeňte.

Kvalita zvuku

0

0

0

Skvělá sluchátka s drobnými otravnostmi

WH-1000XM3 06.07.2019 podle iOrange

Sluchátka hrají skvěle, zejména proti Beats Studio 3 je to boží. USB-C je dnešní standard takže také ideální. Štvou mě nebo spíš mrzí 2 věci, které by se ale možná daly vyřešit aktualizací fw sluchátek a appky v telefonu. 1. Sluchátka maji hromadu senzorů, ale neumí pozastavit přehrávání a opět v něm pokračovat při sundání a opětovném nandání na hlavu 2. Sluchátka si hlídají změnu stavu pro úpravu úrovně noise cancelingu, což je super, ale při zapnutých zvukových notifikacích jen ten zvuk, který k tomu udělají a ještě přeruší přehrávání dost děsný, rušivý a hlasitý. Ocenil bych větší možnosti nastavení notifikací než jen vypnuto a zapnuto, kdy pak jediné co sluchátka hlásí je vypnuto/zapnuto. Osobně bych si nechal zapnuté vše kromě těch otravných pípání při změně situace v rámci adaptace noise cancelingu. Taky by bylo fajn, kdyby šlo nastavit ne přerušení přehrávání ale třeba tříúrovňové ztlumení přehrávaného obsahu. Jako bonus by bylo fajn chlazení uší :-D občas je pod nima fakt vedro :-) Zvuk je pro mě prostě super a podpora všech možných kodeků taktéž!!

Kvalita zvuku

0

0

0

Nejlepší sluchátka co jsem kdy měl

WH-1000XM3 14.06.2019 podle Rohlík

Výborné ANC, skvěle sednou na hlavu, příjemný materiál, výborné spojení jak s PC, tak s mobilem. Rozdíl v použití starého kodeku SBC a nového LDAC je značný a na výsledku se hodně podepisuje. Skvělé

Kvalita zvuku

0

0

0

Bezkonkurenční sluchátka

WH-1000XM3 15.05.2019 podle HonzaV

S produktem jsem spokojen, funguje jak má, noise canceling výhodou v hlučném prostředí, jinak smysl nemá

Kvalita zvuku

Celkem dobré

0

0

0

Sony sluchatka

WH-1000XM3 12.04.2019 podle Dzema

Tento product jsem zakoupil pred 2 tydny a jsem s nim spokojen. Odhlucneni: na jednicku myslim, ze konkurence na ne nema Zvuk: ve vsech recenzich se pise, ze je skvely, ale mne tam oproti basu chybi trochu vice vysek I stredu

Kvalita zvuku

0

0

0

Sluchátka WH-1000XM3

WH-1000XM3 08.04.2019

Sluchátka jsem si koupil především do letadla k přehrávači AK240. Spojení s přehrávačem bylo jednoduché a rychlé. Sluchátka sedí na hlavě výborně, odhlučnění je vynikající. Ovládání sluchátek je jednoduché. Hrají dobře, bysy jsou zřetelné, výšky dobře prokreslené nez šumů. Výdrž sluchátek je více než dobrá. Obal kvalitní a praktický. Jediná drobná výhrada je rezervě hlsitosti a ta je poměrně malá, u některých skladeb žádná, takže hraji naplno. To ale může být i problém přehrávvače či kvality skladeb.

Kvalita zvuku

0

0

0

Výborný zvuk a asi nejlepší noice canceling na trh

WH-1000XM3 07.03.2019 podle HonzaTNX

Sluchátka mám asi měsíc a půl a pořád jsem z nich nadšený. Do teď jsem používal drátová sluchátka Bowers and Wilkins P7 a byl jsem přesvědčený, že bezdrátová sluchátka nemůžou hrát tak dobře jako drátová. Můžou. Plusy: - Nejlepší noice canceling jaký jsem měl možnost vyzkoušet - Vyborný zvuk s příjemnými basy - Dotykové ovládání na sluchátkové mušli - Pouzdro s příslušenstvím Mínusy: - Pozoruji při použití LDAC stejný problém, jako jsem zaznamenal na mnoha jiných zařízeních. Přibližně 1x za 10 minut se zvuk na půl sekundy zastaví a zase rozjede. Dělá to i v přímé viditelnosti vysílače a sluchátek na vzdálenost 1 - 2 metry. A dělaly mi to různá sluchátka SONY, různé reproduktory SONY a různé přehrávače SONY. Všechny kombinace. - V teplotách pod 5 stupňů hůř funguje dotykové ovládání.

Kvalita zvuku

0

0

0

Skvělý zvuk a noise cancelling

WH-1000XM3 09.02.2019 podle Radiohead7

Sluchátka jsou bezkonkurenční .Zvukové a izolační schopnosti a ergonomie jsou skvělé

Kvalita zvuku

0

0

0

nové obzory

WH-1000XM3 11.12.2018 podle Danik007

Radost před vánoci... Proti starším ABN100 které mi byli spolehlivým parťákem cca 2 roky je to jiná dimenze... Co v první řadě upoutá je jejich lehkost...ani o nich nevíte. Nejsem žádný audiofil (teda jen lehce...), ale ten rozdíl v kvalitě poslechu je absolutní. Zatím jsem unešený...a jdu zkoumat taje dotykového ovládání, které je zatím trošku záhada :)

Kvalita zvuku

1

0

0

Vynikající zvuk

WH-1000XM3 19.09.2018 podle Jarda Ch

Se sluchátky jsem velmi spokojen! Nejčastěji je spojuji s mobilním telefonem Xperia XZ Premium přes LDAC. Jejich potenciál je obrovský. Kvalita zvuku je výborná a nejlépe ji doceníte, pokud budete poslouchat Hi-Res audio ve 24 bitovém formátu. To až kolikrát žasnu, co dokáží zahrát sluchátka v této cenové relaci! Mohu jen doporučit!

Kvalita zvuku

Výkon

0