4.6 based on 11 customer reviews

Kvalita zvuku

0

0

0

Čekal jsem víc:-(

FDR-AX100E 23.03.2020 podle Pepino10

Výběru nové kamery jsem obětoval hodně času, pročetl desítky recenzí a viděl nespočet klipů na Youtube a rozhodl se pro tuto kameru Ax 100. Ještě byl můj favorit Canon HF G 50. Rozhodnutí bylo těžké.. rozhodl větší snímač a po osahání mi přišla o něco lepší.  Moje starší kamera Panasonic Hdc sd 900 byla super, 1080p krásných 50 fps. Až na slyšitelný ventilátor který byl v záznamu a rušil při tiché scéně!! Skok oproti kameře mini DV byl obrovský!! Pomalu neskutečný!! Což se vůbec o Sony 4k vs Full HD nedá říct!  Klady : co se mi líbí je ostrost videa! Ta je parádní. Manuální režim, možnost na těle rychle měnit expozici, vyvážení bílé barvy, atd. Ostřící kroužek funguje bezvadně. Dobrý zoom. Stabilizace. Zvuk parádní! Mínusy : Co mě neskutečně naštvalo je ostření!! To je v mnoha případech totálně nespolehlivé!! Občas mi přijde, že neví kam zaostřit. Toto jsem četl před koupí, ale nečekal bych to tak tragický. Nechápu jak tohle můžou tak zmršit u tak drahé mašinky!! Další nedostatek.  Displej nereaguje tak citlivě jako na mobilu. Občas nepřesnosti ve vyvážení bílé barvy. Zkouška obou kamer vedle sebe mě taky nepřesvědčila. Při základním režimu vyblité barvy. V režimu Cinema asi nejlepší výsledek. Co mě překvapilo, že u starší kamery mi přišel nepatrně  lepší dynamický rozsah při zkoušení. Dále nechápu proč nejdou měnit funkce na HW tlačítkách pod displejem. Přiřadit si k nim co člověk potřebuje! Dále nelze natočit slow motion na stejnou kartu když natáčím Xavc video!! To jako mám nosit náhradní kartu? A měnit? Utlumení vlastního hlasu nepoužitelný. Ještě bych si vzpomněl na něco, ale myslím že už jsem napsal román.... Jedním slovem, čekal jsem podstatně víc,  než jsem dostal. Uvažuji dokonce kameru prodat.

Kvalita obrazu

Kvalita zvuku

Celkem dobré

Průměrné

0

0

0

Dobrý obraz

FDR-AX100E 05.11.2019 podle dividjh

Kameru jsem koupil před dvěma týdny, na dovolený jsem natočil dvě hodiny 4k 24p videa, kvalita obrazu dobrá, slabší, pomalé ostření na automatiku, na ruční není co řešit, potěšila přibalená sluneční clona, v této cenové kategorii by měla být i očnice a SD karta, chyběli, tak jako i popruh. Potěšili manuální funkce kamery, funkční ND filtr. Škoda, že fotí jenom v JPEGu, nekomprimované soubory foto by nebyli na škodu. Celkově hodnotím Velmi dobře, pro vyspělejšího amatéra dostačujíci.

Kvalita obrazu

Kvalita zvuku

0

0

0

Technika skvělá

FDR-AX100E 05.04.2019 podle ivokoc

S kamerou jsem zatím velmi spokojen. Učím se, 4K přijde na řadu později. Hlavní přednost zatím vidím v dostatečné velikosti a váze (lepší stabilita oproti malé HDR-625) a možnost ručního ostření a dalších funkcích (EV-AE). Chybí mi podrobný návod k použití ke stažení, který mám u již zmíněné kamery (184 stran, pdf, 3,0 MB). Návod na stránkách Sony je sice rychlý, ale neumožní mi v "klidu" si vše přečíst a dělat poznámky.

Kvalita obrazu

Kvalita zvuku

0

0

0

Vynikající obraz a funkce

FDR-AX100E 30.01.2019 podle koppr

Stále mě překvapuje svými funkcemi a zpracováním obrazu.

Kvalita obrazu

Kvalita zvuku

0

0

0

Fantastický obraz

FDR-AX100E 28.01.2019 podle Radek_Poštorná

Super obraz i ovládání. Kamery sony mají věrný obraz a stabilitu snímku.

Kvalita obrazu

Kvalita zvuku

0

0

0

úžasná kamera

FDR-AX100E 05.12.2018 podle JarJan

Tento produkt jsem koupil před měsícem, ještě jsem neměl možnost pořádně vyskoušet, ale zatím nemám nic negativního.

Kvalita obrazu

Kvalita zvuku

0

0

0

Perfektní 4K

FDR-AX100E 26.05.2016

Kameru jsem si koupil jako následovníka předchozího modelu HDR-CX900. AX100 má prakticky stejný design a stejné ovládání rozšířené o 4K funkce. Má i dálkové ovládání, což velmi pomáhá nahrávkám ze stativu. Obraz je excelentní.

Kvalita obrazu

Kvalita zvuku

1

0

0

Skvělá kamera

FDR-AX100E 07.01.2016 podle JirkaM

Tento produkt jsem zakoupil před necelým měsícem a testoval jsem všechny formáty videa, včetně 4K a za různých světelných podmínek i při svíčkách a vždy byl obraz excelentní, brilantní, ostrý, bez šumu, barevně vyvážený. Pro rychlý záznam se dá na automatiku bezpečně spolehnout. I vestavěný mikrofon je na přiměřené úrovni kvality záznamu zvuku. Pro ještě kvalitnější zvuk , jsem osadil kameru externím mikrofonem Sony ECM-XYST 1M s rozsahem 70-20 000 Hz. Stabilizace obrazu je taktéž vynikající, stejně tak manuál ovládání. Kvalitní fotografie zvládne za každých podmínek. V této třídě je kamera s obrazem prostě vynikající a doporučuji.

Kvalita obrazu

Kvalita zvuku

1

0

0

Sony FDR-AX100E - skvělá kamera

FDR-AX100E 15.06.2015

V květnu 2015 jsem tuto kameru zakoupil v požadavkem na: 1. dokumentování života členů vlastní rodiny, hlavně dětí 2. dokumentování sportovních aktivit nejstarší dcery, jmenovitě florbal a lyžování Kamera umožňuje nahrávat ve formátech XAVC S 4K, XAVC S HD a AVCHD. To samo osobě neříká nic o kvalitě obrazového záznamu. Kvalitu obrazového záznamu ovlivňuje, jak známo, optika a snímač. Kamera obsahuje vynikající objektiv Zeiss s vysokou světelností v rozsahu F2,8–F4,5 a 12ti-násobným optickým zoomem a 1-palcový snímač s rozlišením 14,2 Mpx. Snímač je téměř 5ti-násobně větší než běžné snímače. Tato kombinace optiky a snímače zaručuje vysokou kvalitu obrazového záznamu nejenom v tzv. optimálních světelných podmínkách, ale hlavně při natáčení uvnitř místností, v šeru, kdy jiné amatérské kamery již kolabují a pouze "šumí". Ve formátech XAVC S HD a AVCHD umožňuje kamera záznam nejenom 24/25 ale i 50 nebo 100 snímků za sekundu, což umožňuje následné zpomalení v televizi, počítači či jiném zobrazovacím zařízení a "analyzovat" chyby. Má na mysli záznam sportovních aktivit nejstarší dcery a i zde kamera poskytuje dostatečně vysokou kvalitu záznamu. Zdaleka jsem nevyčerpal všechny možnosti, které kamera poskytuje, hlavně manuální režimy, ale s tím, co jsem doposud zaznamenal v automatickém režimu jsem plně spokojen a pořízení této kamery byl pro mne obrovský "videoskok" dopředu. Díky Sony

Kvalita obrazu

Kvalita zvuku

2