5.0 based on 4 customer reviews

Kvalita obrazu

Kvalita zvuku

Zákaznická hodnocení: 4

0

Perfektní 4K

FDR-AX100E 26.05.2016

Kameru jsem si koupil jako následovníka předchozího modelu HDR-CX900. AX100 má prakticky stejný design a stejné ovládání rozšířené o 4K funkce. Má i dálkové ovládání, což velmi pomáhá nahrávkám ze stativu. Obraz je excelentní.

Kvalita obrazu

Kvalita zvuku

1

0

0

Skvělá kamera

FDR-AX100E 07.01.2016 podle JirkaM

Tento produkt jsem zakoupil před necelým měsícem a testoval jsem všechny formáty videa, včetně 4K a za různých světelných podmínek i při svíčkách a vždy byl obraz excelentní, brilantní, ostrý, bez šumu, barevně vyvážený. Pro rychlý záznam se dá na automatiku bezpečně spolehnout. I vestavěný mikrofon je na přiměřené úrovni kvality záznamu zvuku. Pro ještě kvalitnější zvuk , jsem osadil kameru externím mikrofonem Sony ECM-XYST 1M s rozsahem 70-20 000 Hz. Stabilizace obrazu je taktéž vynikající, stejně tak manuál ovládání. Kvalitní fotografie zvládne za každých podmínek. V této třídě je kamera s obrazem prostě vynikající a doporučuji.

Kvalita obrazu

Kvalita zvuku

1

0

0

Sony FDR-AX100E - skvělá kamera

FDR-AX100E 15.06.2015

V květnu 2015 jsem tuto kameru zakoupil v požadavkem na: 1. dokumentování života členů vlastní rodiny, hlavně dětí 2. dokumentování sportovních aktivit nejstarší dcery, jmenovitě florbal a lyžování Kamera umožňuje nahrávat ve formátech XAVC S 4K, XAVC S HD a AVCHD. To samo osobě neříká nic o kvalitě obrazového záznamu. Kvalitu obrazového záznamu ovlivňuje, jak známo, optika a snímač. Kamera obsahuje vynikající objektiv Zeiss s vysokou světelností v rozsahu F2,8–F4,5 a 12ti-násobným optickým zoomem a 1-palcový snímač s rozlišením 14,2 Mpx. Snímač je téměř 5ti-násobně větší než běžné snímače. Tato kombinace optiky a snímače zaručuje vysokou kvalitu obrazového záznamu nejenom v tzv. optimálních světelných podmínkách, ale hlavně při natáčení uvnitř místností, v šeru, kdy jiné amatérské kamery již kolabují a pouze "šumí". Ve formátech XAVC S HD a AVCHD umožňuje kamera záznam nejenom 24/25 ale i 50 nebo 100 snímků za sekundu, což umožňuje následné zpomalení v televizi, počítači či jiném zobrazovacím zařízení a "analyzovat" chyby. Má na mysli záznam sportovních aktivit nejstarší dcery a i zde kamera poskytuje dostatečně vysokou kvalitu záznamu. Zdaleka jsem nevyčerpal všechny možnosti, které kamera poskytuje, hlavně manuální režimy, ale s tím, co jsem doposud zaznamenal v automatickém režimu jsem plně spokojen a pořízení této kamery byl pro mne obrovský "videoskok" dopředu. Díky Sony

Kvalita obrazu

Kvalita zvuku

2