Číslo článku : 00251088 / Poslední změna : 12/08/2021

Propagační akce Welcome-to-Alpha na vrácení peněz za objektiv

    1. Jak se mohu účastnit akce?

    2.  Milliseid ostu tõendavaid dokumente te aktsepteerite?

    3.  Jaké formáty mohou být použity pro nahrání dokumentu jako součásti registračního procesu a existuje nějaké omezení velikosti?

    4.  Zakoupila jsem výrobek několik týdnů před/po období trvání kampaně. Může Sony udělat výjimku a povolit cashback za můj nákup?

    5. Neobdržel/a jsem emailem zprávy o zpracování mé žádosti, jak zjistím stav jejího zpracování?

    6. Mám problémy, když se snažím zaregistrovat do této kampaně online. Na koho se mohu obrátit?.

    7. Zaregistroval jsem svůj fotoaparát, ale neobdržel jsem kódy poukazů, co mám dělat?

     

     

    1. Jak se mohu účastnit akce?

    KROK 1

    Kupte si vhodnou kameru do 31.03.2022 (součástí balení) ), Zaregistrujte svůj vhodný fotoaparát na serveru My Sony mezi 12.10.2020 a 15.6.2022 (je součástí dodávky) a získejte 3 kuponové kódy pro nárok na cashback při zakoupení vhodného objektivu mezi 12.10.2020 a 30.06.2022 od zúčastněného prodejce.

    KROK 2

    Přejděte na web kampaně a zaregistrujte se kliknutím na tlačítko „Nárokovat“. Nároky musí být uplatněny online od data nákupu do 31.7.2022, jinak nebudou přijaty.

    Pozn.: nárok musí být uplatněn v období od 12.10.2020 do 31.7.2022

    KROK 3

    Přihlaste se nebo vytvořte účet služby MySony a vyplňte formulář.

    Zadejte následující údaje:

    · Informace o vašem objektivu: model, sériové číslo, platný kód voucheru obdržený prostřednictvím společnosti My Sony, datum nákupu a prodejce

    · Vaše osobní údaje: jméno, e-mailová adresa, poštovní adresa, bankovní údaje a telefonní číslo

    · Kopii tištěného dokladu o koupi Objektivu propagační akce nebo faktury, kde je jasně uveden název prodejce, název produktu a datum nákupu

    · Fotografii bílé nálepky, na které jsou uvedeny čárové kódy, model a sériové číslo Objektivu propagační akce. Nálepka musí být VYSTŘIŽENA z obalu produktu

    Po zadání těchto údajů klikněte na tlačítko „Odeslat".

    KROK 4

    Po odeslání formuláře budete přesměrováni na potvrzovací stránku a potvrzení vaší registrace bude zasláno na vaši e-mailovou adresu. Váš registrační kód je 8místné číslo, které se zobrazí v řádku předmětu e-mailu. Tento kód bude sloužit také jako referenční číslo v případě, že máte nějaké dotazy ohledně kampaně.

    KROK 5

    Pokud váš požadavek bude splňovat obchodní podmínky kampaně, obdržíte cashback v příslušné výši během 28 dnů od ověření nároku. Chcete-li ověřit stav vaší žádosti o cachback, klikněte, prosím, na odkaz  („Zkontrolovat stav žádosti“) na domovské stránce kampaně.

    POZNÁMKA: Na zákazníka lze uplatnit maximálně tři (3) reklamace (a pouze jeden nárok na model). Každý kód lze použít pouze jednou.

    2.  Milliseid ostu tõendavaid dokumente te aktsepteerite?

    "Aktsepteeritav ostu tõendav dokument peab sisaldama järgnevat infot:

    1. Edasimüüja nime

    2. Ostu sooritamise kuupäeva

    3. Toote infot

    4. Müüja KM kohuslase numbrit

    Tuleb arvesse võtta, et taotlus võidakse tagasi lükata, kui esitatud dokument ei vasta nendele nõudmistele."

    3.  Jaké formáty mohou být použity pro nahrání dokumentu jako součásti registračního procesu a existuje nějaké omezení velikosti?

    Váš soubor by neměl mít víc než 5 MB. Můžete nahrávat pouze standardní formáty JPEG, JPG, PNG a PDF.

    4.  Zakoupila jsem výrobek několik týdnů před/po období trvání kampaně. Může Sony udělat výjimku a povolit cashback za můj nákup?

    Můžeme brát pro tuto kampaň v úvahu pouze zákazníky, kteří si produkt zakoupili v období zmiňovaném v Obchodních podmínkách.

    5. Neobdržel/a jsem emailem zprávy o zpracování mé žádosti, jak zjistím stav jejího zpracování?

    Při podání žádosti je automaticky odesláno emailem potvrzení a další email obdržíte po přijetí vaší žádosti. V případě, že budeme potřebovat další informace, vám pošleme samostatný email. Zkontrolujte proto prosím schránku se spamem /reklamními emaily. Kromě toho můžete využít tento odkaz pro sledování, když zadáte číslo žádosti, které jste obdrželi v potvrzujícím emailu.

    6. Mám problémy, když se snažím zaregistrovat do této kampaně online. Na koho se mohu obrátit?

    Můžete se obrátit na naši linku podpory prostřednictvím tohoto odkazu, kde vám pomohou s podáním vaší žádosti nebo zde můžete nahlásit jakékoli problémy, k nimž by mohlo dojít.

    7. Zaregistroval jsem svůj fotoaparát, ale neobdržel jsem kódy poukazů, co mám dělat?

    Pokud jste novým zákazníkem, ujistěte se, že jste zaregistrovali vhodnou kameru (ILME-FX3/ ILCE-1/ ILME-FX6V/ ILCE-7C/ILCE-7CL/ ILCE-6000 / ILCE-6100 / ILCE-6400 / ILCE-6600 / ILCE-7M2 / ILCE-7M3 / ILCE-7R Series / ILCE-7S Series / ILCE -9 Series) na stránkách My Sony mezi 12.10.2020 a 15.6.2022. Datum zakoupení tohoto fotoaparátu by mělo být mezi 12.10.2020 a 31.3.2022. Poznámka: 3 jedinečné kódy, které můžete použít při příštích nákupech objektivů v rámci nabídky na vrácení peněz, vám zašleme v samostatném e-mailu během 24 hodin po registraci produktu.

    Pokud jste stávajícím zákazníkem a zaregistrovali jste způsobilý fotoaparát do 12.10.2020, ale nezaregistrovali jste u Sony nákup objektivu během předchozích 12 měsíců, měli byste do 12.10.2020 obdržet e-mail od společnosti My Sony s vašimi osobními kódy.

    Pokud jste neobdrželi žádný e-mail, zkontrolujte prosím složku se spamem.