BEZDRÁTOVÝ VYSÍLAČ WLA-NS7

Hodnocení výrobků

MOC

1 302,00 Kč

(včetně DPH a PHE poplatku)
2

4.5 based on 2 customer reviews

1
1
0
0
0
Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Dobré

Upozornění: recenze produktů mohou obsahovat různé varianty produktů. Některé varianty produktů, služeb anebo funkcí zmíněných v recenzích produktů nemusí být k dispozici ve všech zemích.

Zákaznická hodnocení: 2

0

BT vysílač WLA-NS7

WLA-NS7 01.09.2022 podle Vladcom (Česko)

Zakoupil jsem vysílač k TV XR-55X93J, abych mohl využít prostorový zvuk se sluchátky LINKBUDS S. Radost z nákupu byla pryč, když došlo na nepříjemnou prvotní instalaci aplikace k nastavení sluchátek. Postupoval jsem podle pokynů na obrazovce TV, které naváděly k registraci a instalaci aplikace pro sluchátka do telefonu. Bylo to nekonečné a ani opakované instalace aplikace se nedařilo dokončit. Tento krok mi prostě nešel dokončit. Po několika instalacích a odinstalování aplikace, restartech, jsem chtěl vysílač poslat zpět. Toto zoufalé snažení přestalo, když jsem zkusil nepostupovat podle pokynu na obrazovce TV. Využil jsem pouze aplikaci Sony Headphones, kterou jsem už dříve ovládal sluchátka LINKBUDS S. Tato aplikace obsahuje i nástroje pro nastavení a využití prostorového zvuku z vysílače WLA-NS7. Nastavení se podařilo. Pro fungování sluchátek spolu s vysílačem, bylo ještě nutné navolit ovládání hlasitosti přímo na sluchátkách. Samotný zvuk, efekty a prostor, přinášejí nečekané zážitky a umocňují sledované video!

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Průměrné

0

0

0

Gute Verbindung TV und WH-1000XM3

WLA-NS7 31.01.2022 podle RoGre (Německo)

Ich kann meinen neuen Bluetooth-Kopfhörer mit dem älteren TV von Sony verbinden. Besser wäre, wenn man den WLA-NS7 am Gerät ein- und ausschalten könnte, da die Verbindung nur gelegentlich genutzt wird. Jetzt ist sie permanent unter Strom im standby-Modus..

Výkon

Dobré

Design

Vynikající

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

1

0

Odpověď od: Sony Support DE
07.02.2022

Hi RoGre,

Danke für dein Feedback. Wir leiten es gerne weiter, damit es berücksichtigt wird. Da wir mehr Informationen über das Problem benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Die Kontaktdaten findest du unter dem folgenden Link: https://bit.ly/3rxI1oF

Heba @Sony DE