4.8 based on 6 customer reviews

Kvalita obrazu

1

0

0

Počáteční zkušenost

DSC-RX100M5 14.05.2018 podle chrastitko

Zkušenosti po pár foceních: za dobrých podmínek fotky skvělé. Přesto v automatickém režimu se mu občas nepovede zaostřit cca 1 fotka z 30. Ostatní zaostřuje velmi dobře. Nejsou fotky "trochu" mázlé. Podání barev a vyznění snímku je perfektní. Při nízkém světle trochu šumu. Má problémy s focením v divadle - nasvícení z žárovkou a žlutým filtrem. Vyvážení bílé úplně selhalo, což je pochopitelné, ale je to mnohem horší než u levného kompaktu co fotil vedle. Po přestavení na žárovkové osvětlení to bylo lepší. V divadle velké problémy s ostřením na dálku při nízkém světle. Nezaostřil skoro nic. Přitom dělal velmi podivné manipulace s obrazem. Asi se s tím SW snaží něco provést. Režim s preferencí clony je na kompakt úžasný. Nastavení v menu komplikované. Některé položky umístěny nelogicky a divně pojmenované - asi českým překladem. Např. vypnutí zvuku při focení jsem našel až po 4x projití všeho.

Kvalita obrazu

Průměrné

Průměrné

0

0

0

Výjimečný fotoaparát

DSC-RX100M5 28.11.2017 podle Honza13

Spokojenost je velmi slabé slovo....kde začít? Jde o nejlepší fotoaparát a videokameru v jednom na trhu, ve své třídě. Superrychlé ostření, bezchybná stabilizace obrazu a vysoký obrazový výkon prakticky bez šumu, za všech světelných podmínek. Spolu s miniaturními rozměry a přijatelnou cenou je tento foťák ideální společník nejen na cesty, ale poslouží i jako plnohodnotná rodinná kamera. Nezklame také jako záložní přístroj pro profesionála, výborně nahradí i videokameru. Mohu jen doporučit.

Kvalita obrazu

5

0

0

Malý foťák s překvapivě skvělým výkonem

DSC-RX100M5 23.06.2017 podle kolemkolem

Pro: - malý, lehký, nenápadný, zvyknete si ho nosit všude - skvělá kvalita fotek i v JPG formátu - 4K video umožňuje z videa "vybírat" kvalitní 8 MB fotografie - kvalitní elektronický hledáček - možnost upravit barevné podání pomocí Picture Profiles - sekvenční focení rychlých dějů - lze nastavit zcela tichý provoz Proti: - na správné držení je potřeba si zvyknout - malá výdrž baterie, je vhodné přikoupit další baterie a nabíječku - velké možnosti nastavení vyžadují prostudování manuálu, ale spíše nějaké podrobnější příručky

Kvalita obrazu

7

0