h.ear™
Vlastní styl pro každého posluchače,
to jsou nová ikonická sluchátka

Po jakých sluchátkách by nejspíše sáhnul individualista, pro kterého je styl na prvním místě? Za odpovědí se skrývají sluchátka s dokonalou kvalitou zvuku. A v takovém případě jsou ideálním adeptem stylová sluchátka s vysokým rozlišením, která jsou tak jednoduchá, jako nepopsaný list.

Poslouchejte v osobitém stylu

Pokud máte jasno v tom, kdo jste a co máte rádi, výběr stylových sluchátek pro běžný poslech teď bude snazší. Na začátku navrhování této řady stála myšlenka, že naše znalosti v oblasti zvuku vložíme do nových sluchátek, které přesně takovou volbu usnadní.

Nové vybavení inspirované ryzí jednoduchostí

Vybavení, které se v našich představách zrodilo, má potenciál stát se součástí vašeho každodenního outfitu. V první řadě takové vybavení neobsahuje zbytečnosti, které by se v závislosti na vkusu mohly líbit jen někomu. Pak už zbývá jen to, co je pro dokonalý zážitek z poslechu nezbytné. To nás dovedlo až k návrhu o jednom tvaru a jedné barvě. Všechny prvky, jejichž množství jsme zredukovali na minimum, budí dojem, že splynuly v jednobarevný monolit, který se jednoduše stane součástí vašeho stylu.

Styl a zvuk
podle vašeho vkusu

Takuma, hlavní umělecký ředitel

Pokud patříte mezi posluchače, kteří si zakládají na stylu, pak je nalezení audioproduktů, které budou ladit s vaším stylem, snazší, když jsou jednotlivé součásti méně nápadné a harmonicky zapadají do celku. Chtěli jsme kombinaci špičkového zážitku z poslechu a špičkového stylu dopřát širšímu okruhu zákazníků, a proto jsme všechny klíčové součásti zakomponovali do kompaktního produktu s minimalistickým a ikonickým designem a vybroušenými detaily. Výsledný design už snad nemůže být jednodušší. Dosud jsme nic podobného nevytvořili a jsme si jistí, že je to skvělá volba pro životní styl každého posluchače.

h.ear on
Přirozenou cestou k věrnější reprodukci a většímu pohodlí

U sluchátek jsou kromě věrnosti reprodukce a pohodlí důležité další vlastnosti. Chtěli jsme tato dvě kritéria dovést k dokonalosti, proto jsme se vydali cestou extrémního minimalismu. U sluchátek přes uši má na kvalitu zvuku vliv design krytů. O pohodlí se stará design náušníků. Do jednoho kompaktního spojení jsme zahrnuli kruhový tvar krytů a oválný tvar náušníku. Vše jsme propojili minimalistickými liniemi a nepolevili jsme ani v důrazu na výkon. Na rozdíl od většiny sluchátek jsou svorky pevně usazeny v krytu a sluchátka od pásku až k náušníkům tvoří jeden celistvý kus. Svorky, které přesně kopírují spánky, nabízejí větší pohodlí a vyšší míru kompaktnosti. Tyto designové vychytávky jsou zárukou všestrannosti. Na krytech není ani logo společnosti Sony. Cílem byla ryzí jednoduchost. Díky konstrukčnímu zpracování jsou dokonale schované všechny šrouby. Sluchátka se skládají těsně u náušníků, a proto jsou dostatečně kompaktní, aby se vešly do jakékoli tašky. Samotný pant je kovový a dostatečně robustní. Díky všem těmto detailům se jedná o sluchátka, na která se můžete spolehnout.

Sluchátka h.ear in do uší
Základní náčrt s minimálním počtem linií

V případě sluchátek do uší jsme usilovali o skvělou kvalitu zvuku zakomponovanou ve sluchátku takového tvaru a velikosti, aby nebylo v uchu téměř vidět. U reproduktoru jsme zachovali průměr 9 mm, ale dodali jsme zvuku vysoké rozlišení, kterého jsme dosáhli větší vzdáleností mezi reproduktorem a zvukovým obvodem. To vše jsme skryli do produktu s minimalistickými liniemi. Veškeré prvky, které jsou pro kvalitu zvuku takové úrovně nezbytné, tak dostávají jednoduchý tvar. Stejně elegantní jsou sluchátka i zvenčí. Koncová krytka je minimalistickým a nedotčeným povrchem.

Nový pohled na klasiku, symfonie designu a konstrukce

Yashiro, umělecký ředitel

Při návrhu svorek jsme zaujali mírně radikální postoj – téměř až do bodu dosažení spánků jsou totiž skoro rovné. Inspirací nám bylo naše rozjímání nad designem „jednoho tvaru“. Docílení správného tvaru nás ale stálo mnoho úsilí, chyb a diskuzí s našimi techniky. Výsledkem této spolupráce jsou sluchátka, která se pyšní výrazně lepším tvarem, funkčností a zbrusu novým ikonickým designem.

Různé součásti, jedna barva

Nespornou součástí vkusného designu jsou také barvy. Každá barevná varianta je představitelem jednotného barevného odstínu, díky čemuž je snadné vybrat si barvu, která bude ladit s vaším stylem. Jednotlivé varianty se od těla sluchátek až po kabel pyšní širokým spektrem materiálů a povrchů jednotné barvy. Tak třeba kryty jsou vyrobeny z hliníku, který zajišťuje špičkovou kvalitu zvuku. Na přesném odstínu a úrovni lesku nese zásluhu proces zvaný eloxování, následovaný přesně načasovaným barvením a chemickým leštěním.
Pásek je vyroben z plastu, aby byla sluchátka lehká. Abychom však dosáhli stejné barvy a povrchu, aplikujeme na něj tři druhy povrchové úpravy – první je kovově stříbrná, pak následuje základní barva a nakonec matná povrchová úprava. Přestože se každá součást vyrábí jiným způsobem, odstín a úroveň lesku vyladíme k dokonalosti. Identickou barvu má dokonce i logo společnosti Sony, které je stylovou třešničkou na dortu zvaném jednoduchost.

Nepřeberná paleta barev pro široké spektrum stylů

Barvy sledují nejaktuálnější módní trendy, ale co je důležitější, určitě si mezi nimi vyberete takovou, která bude odpovídat vašemu stylu. Rozhodli jsme se pro terciární barvy. Tyto barvy lze nazývat terciárními ze dvou důvodů. Prvním z nich je sytost. Tlumené tóny nejsou u sluchátek běžné, ale jsou žhavým módním trendem. Druhým důvodem jsou terciární odstíny. Někomu se jedna barevná varianta může jevit jako modrá, někdo jiný zase bude tvrdit, že je to zelená. Na tomto principu jsme vyvinuli pět svěžích barevných variant, které si dozajista zamilujete. Všechny barvy prošly důkladným výběrem, jehož kritéria tvořily rozličné osobní styly. Rumělková a limetkově žlutá představují ve světě módy výrazné a osobité barvy. Zelenomodrá a bordorůžová jsou zase představitelkami ležérní elegance. A pro zastánce klasiky jsme neopomněli tradiční černou. Zamysleli jsme se nad tím, k jaké příležitosti jednotlivé barvy obvykle volíme, a také nad vyvážeností celé barevné palety. Ve stejných barvách jsou k dispozici i přehrávače Walkman®, abyste si mohli vychutnat dokonalou harmonii sluchem i zrakem.

Maximální úsilí o
neodolatelné barvy
produktů

Aoyagi, designér

Chtěli jsme představit čtyři modely sluchátek a přehrávačů Walkman® ve stejných barvách, a proto jsme museli sladit výrobu přibližně 30 různých součástí a materiálů. Když to vynásobíme 5 barevnými provedeními, celkové číslo se vyšplhá téměř na 150. Sladění barev mnohdy nebylo jednoduché, protože výroba probíhá v různých závodech. Náš nekompromisní přístup však nakonec přinesl své ovoce a tyto produkty mluví samy za sebe. Jejich společnou řečí je elegance a také působivé barvy. Specifikace a funkce budou samozřejmě vždy důležité, ale proč si audioprodukty nevybírat stejně jako oblečení – protože jejich barva lahodí vašemu oku.

Komunikace v souladu
s vizí designu

Stránky našich interních knih s propagačními materiály jsou zaplněny výraznými obrázky a fotografiemi produktů. To je zárukou toho, že budou mít nápady našich designérů ve všech formách komunikace správnou podobu. Díky těmto knihám jsou všichni členové propagační skupiny, jak se tak říká, na stejné vlně.

Tyto působivé barvy vás oslní hned po otevření balení. Balení tvoří nedílnou součást celkového dojmu z produktu, proto je vnitřní krabice vyrobena ve stejné barvě jako sluchátka. Na skvělý zážitek se můžete spolehnout bez ohledu na to, který model si vyberete. Zakládáme si na tom, že jsme navrhli celou řadu vynikajících produktů. Důmyslný komunikační design je zřejmý už z názvu řady, protože jsme se místo tradičních číselných označení modelů rozhodli pro nápaditý název h.ear.

Živá propagace ve jménu osobitosti

Kitahara, umělecký ředitel

Řada h.ear má něco, čím se odlišuje od většiny ostatních sluchátek Sony – poutavý design. Zajistit kvalitu zvuku, to byl jen začátek. Důležité pro nás také bylo, abychom poslechu dodali patřičný styl. A právě proto se odkloňujeme od tradičního přístupu, při kterém je veškeré úsilí soustředěno pouze na funkce a výkon, a klademe v oblasti komunikačního designu důraz na aktuální trendy a osobitost. S realistickými scénami, které jsme pro tato sluchátka objevili, se lehce ztotožníte. Navíc vyvolávají pocit skutečně osobitého stylu.

Se sluchátky h.ear pro zvuk s vysokým rozlišením se nemusíte zříkat svého stylu. Máme pro vás zbrusu nové pojetí klasiky od společnosti Sony, které širšímu okruhu zákazníků přinese lepší každodenní zážitek z poslechu.