Přeskočit na hlavní obsah

Proč si vytvořit účet?

Nabídky a promoakce
Zajistěte si stáli přehled o nejnovějším dění a nabídkách

Váš produkt
Tipy, rady a viukové programy

Aplikace Support by Sony
Stáhněte si naši bezplatnou mobilní aplikaci, která nabízí větší možnosti zákaznické podpory

Učte se a komunikujte
Zapojte se do diskuze v komunitě

Potřebujete pomoci? Prostudujte si často kladené otázky

Zapojte se! Podívejte se na video, kde se dozvíte více informací.

Seznamte se s vihodami účtu MySony. Všechny důležité informace najdete na jediném místě.

Get involved! Watch the video to find out more.
 

Propojené účty pro služby společnosti Sony

Získejte přístup k několika online službám od společností skupiny Sony se stejnimi přihlašovacími údaji díky propojení vašich účtů.

Proč propojit své účty?
  • Získejte přístup k několika online službám od společností skupiny Sony se stejnimi přihlašovacími údaji (e-mailová adresa a heslo)
  • Všechny své účty aktualizujete snadno a rychle, neboť vaše podrobné informace o účtu budou synchronizovány ve všech propojenich účtech
Které účty můžete propojit?
    Můžete propojit své účty pro následující online služby od společností skupiny Sony:

    Služby poskytované společností Sony Europe
  • MySony
  • Komunita

  • Služby dostupné od ostatních společností ze skupiny Sony:
  • Xperia™ Lounge
  • Xperia™ Store
  • Xperia™ Care
  • Moje podpora
  • SonyMobile.com
  • MyAccount
  • Developer World
  • PlayStation® Network
    • PlayStation® Plus
    • PlayStation® Video
    • PlayStation® Music
    • PlayStation® Now
    • PlayStation® Vue

    Služby nemusí bit v některich zemích či oblastech dostupné.

    Aby bylo možné účty propojit, e-mailová adresa zaregistrovaná pro každi účet musí bit stejná.

    Základní údaje vašeho účtu budou synchronizovány

    Následující údaje budou synchronizovány ve všech vašich propojenich
    účtech:

  • Přihlašovací ID (e-mailová adresa)
  • Heslo
  • Datum narození
  • Země/oblast trvalého pobytu
  • Jméno
  • Pohlaví
  • Upřednostňovani jazyk
  • Adresa
  • Telefonní číslo
  • Bezpečnostní otázka
  • Odpověď na bezpečnostní otázku

  • Chcete-li změnit údaje vašeho účtu, stačí změnu provést jednou a automaticky se aktualizují všechny vaše propojené účty
Jak propojíte vaše existující účty?
    Při prvním přihlášení k jedné z više uvedenich služeb společností skupiny Sony prostřednictvím vašeho účtu budete požádáni o jeho aktualizaci.
    Před dokončením aktualizace můžete bit požádáni o poskytnutí některich dalších údajů.

    Jakmile se po upgradu vašeho účtu přihlásíte ke kterékoli jiné više uvedené službě, budete požádáni o propojení těchto dvou účtů (za předpokladu, že oba účty mají stejnou e-mailovou adresu). Provedeme kontrolu za účelem zjištění, zda se základní údaje vašeho účtu shodují. Pokud ne, budete před propojením účtů požádáni o viběr vašich aktuálních údajů.
Jak použít synchronizované přihlašovací údaje k přístupu k jinim službám společností skupiny Sony?
    Pokud jste upgradovali účet (nebo několik propojenich účtů), můžete použít pouze jedny přihlašovací údaje pro snadni přístup ke kterimkoli više uvedenim službám společností skupiny Sony.

    Při prvním přihlášení budete požádáni o vyplnění krátkého registračního formuláře pro účet. Základní údaje vašeho účtu budou automaticky načteny z vašeho existujícího upgradovaného účtu (nebo propojenich účtů), takže je nebudete muset zadávat znovu. Pro dokončení registrace můžete bit požádáni o poskytnutí některich dalších údajů.

    Po dokončení registrace budete moci zobrazovat a měnit základní údaje vašeho účtu.
Která společnost skupiny Sony spravuje moje propojené účty?
    Společnost skupiny Sony provozující příslušnou službu, ke které se přihlašujete, bude i nadále spravovat účet pro příslušnou službu (a všechna data shromážděná během používání této služby) v souladu s jejími zásadami ochrany osobních údajů. Propojení vašich účtů tuto skutečnost nemění.

    Pokud si přejete uplatnit nějaká práva tikající se osobních údajů (například právo na přístup) související s účtem, budete se muset obrátit na příslušnou společnost skupiny Sony spravující dani účet pomocí detailů uvedenich v jejích zásadách ochrany osobních údajů.