- Získejte přístup k několika online službám od společností skupiny Sony se stejnými přihlašovacími údaji (e-mailová adresa a heslo)
- Všechny své účty aktualizujete snadno a rychle, neboť vaše podrobné informace o účtu budou synchronizovány ve všech propojených účtech
Omlouváme se za dočasné technické potíže a děkujeme za vaši trpělivost během doby, kdy je odstraníme. Vraťte se prosím později.
Proč si vytvořit účet?
Nabídky a promoakce
Zajistěte si stálý přehled o nejnovějším dění a nabídkách
Váš produkt
Tipy, rady a výukové programy
Aplikace Support by Sony
Stáhněte si naši bezplatnou mobilní aplikaci, která nabízí větší možnosti zákaznické podpory
Učte se a komunikujte
Zapojte se do diskuze v komunitě
Potřebujete pomoci? Prostudujte si často kladené otázky
Propojené účty pro služby společnosti Sony
Získejte přístup k několika online službám od společností skupiny Sony se stejnými přihlašovacími údaji díky propojení vašich účtů.
Proč propojit své účty?
Které účty můžete propojit?
-
Můžete propojit své účty pro následující online služby od společností skupiny Sony:
- MySony
- Komunita
- Xperia™ Lounge
- Xperia™ Store
- Xperia™ Care
- Moje podpora
- SonyMobile.com
- MyAccount
- Developer World
- PlayStation® Network
- PlayStation® Plus
- PlayStation® Video
- PlayStation® Music
- PlayStation® Now
- PlayStation® Vue
- Přihlašovací ID (e-mailová adresa)
- Heslo
- Datum narození
- Země/oblast trvalého pobytu
- Jméno
- Pohlaví
- Upřednostňovaný jazyk
- Adresa
- Telefonní číslo
- Bezpečnostní otázka
- Odpověď na bezpečnostní otázku
Služby poskytované společností Sony Europe
Služby dostupné od ostatních společností ze skupiny Sony:
Služby nemusí být v některých zemích či oblastech dostupné.
Aby bylo možné účty propojit, e-mailová adresa zaregistrovaná pro každý účet musí být stejná.
Základní údaje vašeho účtu budou synchronizovány
Následující údaje budou synchronizovány ve všech vašich propojených
účtech:
Chcete-li změnit údaje vašeho účtu, stačí změnu provést jednou a automaticky se aktualizují všechny vaše propojené účty
Jak propojíte vaše existující účty?
-
Při prvním přihlášení k jedné z výše uvedených služeb společností skupiny Sony prostřednictvím vašeho účtu budete požádáni o jeho aktualizaci.
Před dokončením aktualizace můžete být požádáni o poskytnutí některých dalších údajů.
Jakmile se po upgradu vašeho účtu přihlásíte ke kterékoli jiné výše uvedené službě, budete požádáni o propojení těchto dvou účtů (za předpokladu, že oba účty mají stejnou e-mailovou adresu). Provedeme kontrolu za účelem zjištění, zda se základní údaje vašeho účtu shodují. Pokud ne, budete před propojením účtů požádáni o výběr vašich aktuálních údajů.
Jak použít synchronizované přihlašovací údaje k přístupu k jiným službám společností skupiny Sony?
-
Pokud jste upgradovali účet (nebo několik propojených účtů), můžete použít pouze jedny přihlašovací údaje pro snadný přístup ke kterýmkoli výše uvedeným službám společností skupiny Sony.
Při prvním přihlášení budete požádáni o vyplnění krátkého registračního formuláře pro účet. Základní údaje vašeho účtu budou automaticky načteny z vašeho existujícího upgradovaného účtu (nebo propojených účtů), takže je nebudete muset zadávat znovu. Pro dokončení registrace můžete být požádáni o poskytnutí některých dalších údajů.
Po dokončení registrace budete moci zobrazovat a měnit základní údaje vašeho účtu.
Která společnost skupiny Sony spravuje moje propojené účty?
-
Společnost skupiny Sony provozující příslušnou službu, ke které se přihlašujete, bude i nadále spravovat účet pro příslušnou službu (a všechna data shromážděná během používání této služby) v souladu s jejími zásadami ochrany osobních údajů. Propojení vašich účtů tuto skutečnost nemění.
Pokud si přejete uplatnit nějaká práva týkající se osobních údajů (například právo na přístup) související s účtem, budete se muset obrátit na příslušnou společnost skupiny Sony spravující daný účet pomocí detailů uvedených v jejích zásadách ochrany osobních údajů.
Odebírejte z webu YouTube™
Dejte nám To se mi líbí na webu Facebook®