Z důvodu charakteristiky sluchátek je prioritní přenos mezi přehrávačem a levou jednotkou sluchátek, což může způsobit přerušování zvuku z pravé jednotky.
POZNÁMKA: Pokud tuto jednotku používáte při hovorech, uslyšíte hlas z levé jednotky sluchátek.
Podívejte se na následující body a vyzkoušejte odpovídající řešení:
V prostředí, ve kterém dochází k přenosu rádiových vln o frekvenci 2,4 GHz ze zařízení Wi-Fi®, mikrovlnek, bezdrátových telefonů a dalších, může být problém vyřešen nastavením sluchátek do režimu Důraz na stabilní připojení.
POZNÁMKA: Pokud používáte iPhone, iPad nebo jiné zařízení Bluetooth® s podporou kodeku ACC, vždy používejte režim Důraz na kvalita zvuku.
Režim kvality zvuku nastavte na Důraz na stabilní připojení:
Pro smartphony:
Pokud používáte smartphone, nastavte režim pomocí speciální aplikace Headphones Connect.
1. Ze služby Google Play si stáhněte aplikaci Headphones Connect.
2. Připojte sluchátka ke smartphonu, poté spusťte aplikaci Headphones Connect a změňte nastavení
Pro zařízení Walkman®:
1. Vyberte možnost Nastavení.
2. Zvolte Nastavení připojení zařízení Bluetooth® / audiozařízení
3. Vyberte možnost Kvalita bezdrátového přehrávání
4. Nastavte na režim Důraz na připojení SBC.
5. Restart připojení sluchátek
1. Restartujte sluchátka a poté je znovu připojte k přehrávači.
2. VYPNĚTE napájení.
Stiskněte a podržte tlačítko na levé jednotce sluchátek, dokud nezabliká modrá kontrolka (zhruba 2 sekundy). Pravá jednotka sluchátek se současně vypne. Obě jednotky se také automaticky vypnou, když je umístíte do dobíjecího pouzdra
3. ZAPNĚTE napájení.
Stiskněte a podržte tlačítka na obou jednotkách, dokud nezablikají modré kontrolky (zhruba 2 sekundy).
4. Připojte přehrávač a zkontrolujte, že ze sluchátek vychází zvuk.