Od

MOC

25 122,63 Kč

(včetně DPH a PHE poplatku)
1838

4.1 based on 1,838 customer reviews

973
495
155
96
119
Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Dobré

Design

Vynikající

Snadné používání

Dobré

Upozornění: recenze produktů mohou obsahovat různé varianty produktů. Některé varianty produktů, služeb anebo funkcí zmíněných v recenzích produktů nemusí být k dispozici ve všech zemích.

Nejužitečnější pozitivní hodnocení
0

Great quality

XG8505 / XG8577 / XG8596 Series 05.03.2019 podle Smallvile (Velká Británie)

Just got this sony bravia, currently have a bravia XF75 witch is great but can be abit slow with the interfaces but that is due to being connected to the internet and only slows when updates are going off witch is to be expected. But with this new tv I was blown away, This product is even better. Better layout, faster loading screens, sharper picture, sound quility is better even down to the new remote layout. Easy to setup as always. All the ports you need for console pc's sound bars ECT. All round I'd definitely stick with Sony, I'd say my next t.v. would be sony as I appreciate the efforts they go into from the detail of the tv to the design down to the remote and functions with the capability to connect an android smart phone if needed. As it stands I'd say this tv is the best ive had by far and Sony has another satisfied customer.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Funkce

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

4

0

Nejužitečnější negativní hodnocení
0

Nutný častý restart

164 cm (65") 09.12.2019 podle Pablos76 (Česko) Ověřený nákupčí Ověřený

Pěkný obraz, i funkce, časté padání systému - (nutno 2x denně restartovat). Očekávám, že s aktualizací firmware závada skončí, zatím zklamání z jinak skvělého výrobku

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Dobré

Funkce

Dobré

Design

Vynikající

Snadné používání

Dobré

5

0

Zákaznická hodnocení: 2,343

Modely

0

Nach weniger als 3 Jahren kaputt

189 cm (75”) 04.01.2023 podle Claus Hemker (Německo)

Mainbord und Netzteil mussten getauscht werden, Kosten etwa € 500,-! Da war das Gerät gerade 9 Monate aus der Garantie.

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Customer Service
06.01.2023

Hi Claus Hemker,

es tut uns leid dies zu hören. Gerne leiten wir dein Feedback an die zuständige Stelle in unserem Haus weiter, damit es gegebenenfalls berücksichtigt werden kann. Solltest du noch Hilfe benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Besuche unsere Website, um mit uns Kontakt aufzunehmen: http://bit.do/fJYmt

Gehad @Sony Support DE

0

ich persönlich sehr zufrieden mit Sony I love it

189 cm (75”) 23.11.2022 podle yousefzai (Německo)

sehr tolle Bildschirm und ich bin wirklich zufrieden . wunderbare qualität

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

rapide

139 cm (55") 15.10.2022 podle sergio78190 (Francie)

j'ai acheté cette télé et je suis très content Android tv très rapide

Výkon

Dobré

Design

Dobré

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Do NOT Buy The Extended Warranty

XBR85X850G 13.10.2022 podle Lhorton (USA)

I bought an extended warranty after multiple emails were sent soliciting me to do so. I did about 7 months ago and now that the USB ports have gone out, they won't honor it.

Kvalita obrazu

Dobré

Kvalita zvuku

Průměrné

Výkon

Průměrné

Funkce

Průměrné

Design

Průměrné

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

TV HS 2 ANS ET 3 MOIS

139 cm (55") 07.10.2022 podle ikiki (Francie)

Plus jamais Sony ! Tv à mettre à la poubelle au bout de 2 ans et 3 mois, Donc Hors garantie , Service client vraiment pas agréable , je ne reprendrais plus jamais SONY !

Výkon

Špatné

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony Support Team
10.10.2022

Bonjour Ikiki,

Nous sommes désolées pour la gêne occasionnée.
Nous avons lu votre commentaire avec attention.
Le mieux est de contacter notre assistance.
Nous vous invitons à vérifier ce lien: https://bit.ly/3rImTvb (copiez-collez cette adresse dans votre navigateur).

Soukaina@Sony support FR

0

Absolutely superb all round tv

kd-55xg8796 04.10.2022 podle kcj1951 (Velká Británie)

By far the best tv i have ever owned,With the sony sound system as well its like being in a cinema.Alltogether faultless!!

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Do not buy

XBR85X850G 30.09.2022 podle Lhorton (USA) Ověřený nákupčí Ověřený

the extended warranty is a scam. And this tv is not reliable. My first one broke after a year and the replacement broke after 16 months. They won't cover it even though I have an extended warranty. I am going to sue them.

Kvalita obrazu

Průměrné

Kvalita zvuku

Průměrné

Výkon

Celkem dobré

Funkce

Průměrné

Design

Celkem dobré

Snadné používání

Průměrné

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Awesome but stopped workin after less than 3 years

XBR85X850G 24.07.2022 podle Dirff 22 (USA) Ověřený nákupčí Ověřený

The TV is amazing picture quality. However, the TV had sudden stopped working after less than 3 years and without any warning. No power is being received to the tv

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Dobré

Výkon

Celkem dobré

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

1

0

0

Perfektní zážitek 2x

164 cm (65") 21.07.2022 podle Rsul (Česko)

Byli jsme nadšeni z této televize dokud se neobjevil na obrazovce světlý proužek. Po delším čase ještě červený..Firma Sony nám v poslední den záruky nahradí tuto TV vyšší verzí. Spadl mi kámen..koupě nové TV- ze srdce Mnohokrát děkujeme a zůstáváme fandové SONY. Respekt. Děkuji.

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

0

0

0

Très bon téléviseur

189 cm (75”) 19.06.2022 podle lego78560 (Francie)

Excellent, sauf qu'il doit être éteint et redémarré régulièrement car l'image saccade avec internet au bout d'un moment. Très belle image.

Výkon

Dobré

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony Support Team
22.06.2022

Bonjour Lego78560,
Merci pour votre commentaire !
Nous sommes ravis de vous lire.
Concernant l'image saccadée, nous vous invitons à :
- Assurez-vous que la TV est à jour :
https://bit.ly/3xHcz9r.
- Débranchez le câble d'alimentation pendant quelques minutes puis d'essayer à nouveau.
- Si le problème persiste, appuyez sur le bouton d'alimentation de la télécommande et maintenez-le enfoncé pendant 10 secondes (lorsque le téléviseur est sous tension), le téléviseur redémarrera automatiquement.
Si le souci subsiste, veuillez nous contacter pour regarder cela de près :
https://bit.ly/3q1uTau.
(Copiez-collez ces adresses dans votre navigateur)
Inas@Sony Support FR

0

Bonne image. Nombreux problèmes de fiabilité

164 cm (65") 07.06.2022 podle Didier44320 (Francie)

Depuis mon achat. Problème de prise d'antenne en avril 2020 et panne générale en mai 2022

Výkon

Špatné

Design

Dobré

Snadné používání

Průměrné

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony Support Team
09.06.2022

Bonjour Didier,
Merci pour votre commentaire.
Nous sommes navrés de vous lire.
Pour vous assister, nous aimerions en savoir plus sur ce que vous affrontez.
Donc, le mieux est de nous contacter pour nous en dire plus:
https://bit.ly/3q1uTau.
(Copiez-collez cette adresse dans votre navigateur)
Inas@Sony Support FR

0

Schlechte Qualität

139 cm (55") 05.05.2022 podle Harald Krumreich (Německo)

2 Tage nach Ablauf der Garantie kaputt gegangen, bei mittlere Nutzung das konnten meine Sony TV Geräte der Vergangenheit deutlich besser!!!

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Průměrné

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony Support Team
09.05.2022

Hi Harald,
es tut uns leid, das zu hören. Da wir mehr Informationen benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Die Kontaktdaten findest du unter dem folgenden Link: https://bit.ly/3ceLq0x (kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein).
Radwa@Sony Support DE

0

Fällt ins Auge, gutes Bild, Ton ist ok

164 cm (65") 26.04.2022 podle Radi11 (Německo)

Gutes Bild in HD, in UHD noch etwas besser, kaum Bildrauschen, Ton ist ok

Kvalita obrazu

Dobré

Kvalita zvuku

Průměrné

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

1

0

0

WORST

XBR65X850G/C 23.04.2022 podle crazydumbstupidDAVE (USA) Ověřený nákupčí Ověřený

WHEN ONE YEAR WAS UP( IT BROKE) HAS NOT WORKED SINCE IT HAS SIX RED LIGHTS NO PICTURE NO FIX NO MORE SONY

Kvalita obrazu

Špatné

Kvalita zvuku

Špatné

Funkce

Špatné

Design

Špatné

Snadné používání

Špatné

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

1

1

0

A Very Good Super Big Picture

215 cm (85'') 10.03.2022 podle William the Conquer (Velká Británie)

Purchased this T.V. via our local Euronics store. Great service but after a week the T.V. ceased to work. They immediately replaced it and everything has worked without fault. My only gripe is Google Android always wanting to dominate everything. Have been using Amazon Prime Video a lot but about every 3 weeks I have to set the Prime app back to default by removing updates to make it work again. If I do not do this the app will not work.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

1

Odpověď od: Sony support team
15.03.2022

Hi William,

Thank you for your feedback.
We're glad to hear that you're enjoying your TV. We're happy to welcome you into the Sony family!
Regarding the Amazon app, we recommend following the below instructions to resolve the issue:
-Make sure that your TV is up to date: https://bit.ly/3q7s7jB.
-Clear cached data: Home- Settings- Storage - Internal Shared Storage - Cached data - Clear cached data.
-Factory reset: Press the HOME button, then select [Settings] — [Device Preferences] — [Reset] — [Factory data reset]. Select [Erase everything].
-Try a different network, like a personal hotspot.
If the issue remains, we would like to be able to offer some assistance, so please don't hesitate to contact us using the details here: https://bit.ly/2VBcJwW.

Hana @Sony UK

0

Couleurs magnifiques

139 cm (55") 28.02.2022 podle Cocs60 (Francie)

Contente de cette achat, petit bémol c’est que quand on change de chaîne sur la mire il y a un bruit de tact que je n’arrive pas à supprimer maigres toutes les recherches sur les paramètres de la télé sinon rien à dire qualité impeccable au niveau de l’écran et des couleurs.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony Support Team
02.03.2022

Bonjour Cocs60,
Merci pour votre commentaire !
Ravis de lire votre satisfaction.
En ce qui concerne le bruit, nous aimerions en savoir plus pour vous assister efficacement.
N'hésitez pas donc à nous contacter :
https://bit.ly/3q1uTau.
(Copiez-collez ces adresses dans votre navigateur)
Inas@Sony FR

0

Toller Fernseher

215 cm (85'') 17.02.2022 podle Lakaiaja (Německo)

Der TV ist echt super leider nur immer wieder Probleme mit der WLAN Verbindung.

Kvalita obrazu

Dobré

Kvalita zvuku

Dobré

Design

Vynikající

Snadné používání

Průměrné

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony Support Team
21.02.2022

Hi Lakaiaja,
danke für dein Feedback. Wir werden es für die zukünftige Produktentwicklung weitergeben. Bitte folge den unter folgendem Link aufgeführten Anweisungen zum Ausführen einer Netzwerkdiagnose: https://bit.ly/3JItAo4 (Kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein). Solltest du noch Hilfe benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Die Kontaktdaten findest du unter dem folgenden Link: https://bit.ly/3ceLq0x.
Radwa @Sony DE

0

Superbe

139 cm (55") 06.02.2022 podle Blondinette (Francie)

J'ai toujours acheté du Sony, et de nouveau pour cet écran pas déçu, image,couleur vive,écran chic

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Bonne TV ds l ensemble

164 cm (65") 30.01.2022 podle Sebeaumont (Francie)

La tv au bout d un an et demi carte alimentation hs problème récurent chez Sony j en ai une 2 ème achetée à la même date j espère qu elle n aura pas le même problème

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony Support Team
02.02.2022

Bonjour Sebeaumont,
Merci pour votre commentaire !
Nous sommes navrés de lire votre expérience.
Nous espérons que tout ira bien.
Si nous pouvons vous aider avec quoi que ce soit, n'hésitez pas à nous contacter :
https://bit.ly/3q1uTau.
(Copiez-collez cette adresse dans votre navigateur)
Merci pour votre fidélité.
Inas@Sony FR

0

Kurzes Vergnügen

164 cm (65") 29.01.2022  (Německo)

Zum Weihnachtsfest 2019 hatten wir uns diesen Fernseher als Geschenk für die ganze Familie gegönnt und waren zwei Jahre lang zufrieden. Vier Wochen nach Ablauf der Garantie ist nun das Bild ausgefallen. Kulanz wurde abgelehnt. Teures Vergnügen für zwei Jahre Spaß!

Kvalita obrazu

Dobré

Kvalita zvuku

Celkem dobré

Design

Průměrné

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

2

0

Odpověď od: Sony Support Team
31.01.2022

Hi Michael,
es tut uns leid, das zu hören. Da wir mehr Informationen benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Die Kontaktdaten findest du unter dem folgenden Link: https://bit.ly/3ceLq0x (kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein).
Radwa @Sony DE

0

Tolle Extras

189 cm (75”) 28.01.2022 podle Nirtak (Německo)

Vor 1 jahr Gekauft und bis jetzt nicht bereut alles chic

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

1

0

0

Sony immer

189 cm (75”) 26.01.2022 podle FraMiTi (Německo)

Vor fast 2 Jahren gekauft und bereue es nicht , ist sehr gut

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Dobré

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

1

0

0

Tolles Design

164 cm (65") 24.01.2022 podle Stabile (Německo)

Muss immer wieder einen Neustart durchführen ansonsten schaltet sich der Fernseher alleine ab und ein. Apps laufen langsam oder können nicht gestartet werden. Ansonsten , wenn es läuft dann super Bild und Ton

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony Support Team
28.01.2022

Hi Stabile,

vielen Dank für dein Feedback. Das tut uns leid zu hören, dass du Probleme mit der Leistung des Gerätes hast. Wir leiten dein Feedback gerne weiter, damit es berücksichtigt wird.
Überprüfe bitte, ob sich die Störung durch einen kompletten Neustart des Fernsehers behebt. Ziehe dazu alle Kabel von deinem Fernseher, während er läuft, und dann verkable das Gerät erst nach 5 Minuten wieder. Solltest du noch Hilfe benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Die Kontaktdaten
findest du unter dem folgenden Link: http://bit.do/fMnKn
Hadir @Sony DE

0

Télé au top

164 cm (65") 19.01.2022 podle Tony6 (Francie)

J’ai acheté cette télé depuis 2 ans maintenant elle est génial rapide fonctionnelle Sony tout simplement toujours au top !!!!

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Průměrné

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Just one year in

215 cm (85'') 09.01.2022 podle Cornelius5432 (Velká Británie)

I bought this TV just over one year ago. It started to flicker the image and I was told there is nothing that can be done but to replace the TV. Very bad for what they call Bravia technology and how good it’s supposed to be.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

1

1

Odpověď od: Sony support team
11.01.2022

Hi Cornelius5432,

Thank you for your review.
We appreciate that the failure of any product is both disappointing and inconvenient. As a manufacturer, Sony endeavours to ensure that all of our products meet our reputation for excellent quality and reliability.
However, one of the limitations of electronics is that on some occasions products may fail. To protect our customers in these circumstances, Sony provides a one year guarantee with our consumer products. Of course, we understand your feedback and we have passed them on for future consideration and product development.

Hana @Sony UK

0

Great 85” - Needs centre channel firmware update

215 cm (85'') 06.01.2022 podle TechReviews (Velká Británie)

Awesome set, good picture quality for the money at this size. Purchased the HT-A9 Atmos surround sound system to complete the set up only to find this 2020 tv was not compatible as a centre channel? This was obviously very frustrating after spending thousands on the tv and then almost £2000 on the HT-A9. If Sony could release a firmware patch to rectify this and allow the tv to act as the centre channel wirelessly then I would have given 5 stars.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Průměrné

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

1

Odpověď od: Sony Support Team
10.01.2022

Hi,

Thank you for your review.
We're glad to hear that you're enjoying your TV, and hope you continue to enjoy it for years to come. We're delighted to keep you as one of our loyal Sony family members.
Rest assured, we'll pass your feedback to the relevant channels for future consideration and development.

If you need any assistance in the future, you can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL

Sawy @ Sony UK

0

TV mit Soundbar SONY HT-X 8500. Superkombination

139 cm (55") 05.01.2022 podle hobo49 (Německo)

Habe nun meine TV Kombination 1 Jahr getestet. Geräte entsprachen der Empfehlung des Verkäufers beim Media-Markt TV ist kundenfreundlich zu bedienen. Einstellmöglichkeiten sind verständlich beschrieben. Bin mit Bild und Sound sehr zufrieden. (inclusive Soundbar SONY HT-X 8500)

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Defekt

139 cm (55") 05.01.2022 podle didwre (Německo)

Der Fernseher ist vier Jahre alt und ist defekt...

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Špatné

Design

Průměrné

Snadné používání

Průměrné

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony Support Team
07.01.2022

Hi didwre,

vielen Dank für dein Feedback. Das tut uns leid zu hören, dass dein Gerät nach 4 Jahre defekt ist. Wir leiten es gerne weiter, damit es berücksichtigt wird.
Solltest du noch Hilfe benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Die Kontaktdaten findest du unter dem folgenden Link: http://bit.do/fMnKn.
(Kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein)

Hadir @Sony DE

0

Great features and app options

164 cm (65") 05.01.2022 podle El certo (Velká Británie)

Used for few days, no local tuner only app tv , netflix, amazon, media server os Sattelite TV via hdmi. Settings and possibilities are great, user friendly UX and RC great to control other device via HDMI CEC. Maybe for me Is missing extra possibility to setup led panel in background. But its also possible with contrast/brightness setup to do.

Kvalita obrazu

Dobré

Kvalita zvuku

Průměrné

Design

Vynikající

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

1

Odpověď od: Sony Support Team
07.01.2022

Hi,

Thank you for your review.

We're glad to hear that you're enjoying your new Sony TV, and hope you continue to enjoy it for years to come. We're happy to welcome you into the Sony family!

Amr @ Sony UK

0

Sony KD-85XG8596 - Nie wieder Android.

215 cm (85'') 05.01.2022 podle SchweigenIstGewalt (Německo)

Nach der Lieferung des Gerätes waren die Augen groß aufgrund der Größe. Nach der doch sehr kraft aufwändigen Installation war die Faszination des zu sehenden Bildes. Was ich jedoch schnell eingeschlichen hat sind immer wieder Abstürze des Gerätes, die mit einem Neustart verbunden sind. Trotz der Empfehlungen die bei Sony zu finden sind, wie man diese Software Probleme behebt, sind diese weiterhin vorhanden. Für einen Preis von ursprünglich knapp 4000 € finde ich das schon bemerkenswert. Auf jeden Fall wird es künftig kein Sony Gerät mehr geben. Ganz besonders werde ich schauen, dass kein Android verbaut ist. Schade, ich habe mir wirklich mehr erwartet. Zumal Sony eigentlich eine sehr führende und respektablen Firma ist.

Kvalita obrazu

Dobré

Kvalita zvuku

Špatné

Design

Průměrné

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

1

0

Odpověď od: Sony Support Team
07.01.2022

Hi SchweigenIstGewalt,

vielen Dank für dein Feedback. Wir leiten es gerne weiter, damit es berücksichtigt wird.
Das tut uns leid zu hören, dass du Probleme mit dem Gerät hast. überprüfe bitte, ob sich die Störung durch einen kompletten Neustart des Fernsehers behebt. 
Ziehe dazu alle Kabel von deinem Fernseher, während er läuft, und dann verkable das Gerät erst nach 5 Minuten wieder.
Solltest du noch Hilfe benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Die Kontaktdaten findest du unter dem folgenden Link: http://bit.do/fMnKn.
(Kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein)
Hadir @Sony DE

0

En panne à 26 mois

139 cm (55") 31.12.2021 podle Jeanblin (Francie)

Excellent téléviseur garanti 2 ans mais à 26 mois soit 2 mois après l'expiration de la garantie, affichait écran noir ( le son fonctionnait) Entre noel et le premier de l'an: difficile de trouver un réparateur... J'ai pris mon courage à deux mains et j'ai démonté la bête....attention il y des vis cachées derrière la petite trappe arrière de dans le connecteur d'alimentation ce dernier est également fragile. J'ai sorti et nettoyé les connecteurs de la carte vidéo ( carte mère à droite, carte d'alim à gauche et carte vidéo en bas semi intégré dans le châssis ( cette carte est nommée T-C ON avec le n°de ref taille et résolution écran ) On la trouve sur ebay pour 60euros. Eh bien dans mon cas le tv est reparti après nettoyage connecteurs ... de la chance ? Sinon c'est du bon matos de qualité bien assemblé, je reprendrai du sony ( c'est ma 4ème en 40 ans)

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Průměrné

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony Support Team
03.01.2022

Bonjour Jeanblin,
Merci pour votre commentaire !
Nous sommes navrés d'apprendre que vous avez rencontré un problème avec votre TV.
Si nous pouvons vous aider avec quoi que soit, n'hésitez pas à nous contacter :
https://bit.ly/3Htkt9r.
(Copiez-collez cette adresse dans votre navigateur)
Inas@Sony FR

0

Qualité image au top

189 cm (75”) 30.12.2021 podle Je81 (Francie)

Bon article très content. De plus le service après-vente est au top

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Bravos KD-55XG8505

139 cm (55") 30.12.2021  (Německo)

Netflix playstore funktionieren kein Stück stürzen ab bleiben hängen oder funktionieren erst gar nicht

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Průměrné

Design

Průměrné

Snadné používání

Průměrné

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony Support DE
03.01.2022

Hi Volker,

vielen Dank für dein Feedback. Wir leiten es gerne weiter, damit es berücksichtigt wird. Da wir mehr Informationen
über das Problem benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Die Kontaktdaten findest du unter dem folgenden Link: http://bit.do/fMnK...

Hadir @Sony DE

0

Awesome Image!

XBR85X850G 25.12.2021 podle Blueniyt (USA) Ověřený nákupčí Ověřený

As a person who works in Hollywood productions, image is everything. this image rocks. Audio is solid as well.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Dobré

Funkce

Dobré

Design

Vynikající

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

2

0

Dommage

164 cm (65") 15.12.2021 podle Mick02240 (Francie)

Télé que j'ai eu en échange par Sony car la.mienne ne fonctionnait plus ... Elle n'a duré qu un an !! Ne veut plus s'allumer !! Le service assistance ne veut rien faire sous prétexte que ma garantie est terminée

Kvalita obrazu

Dobré

Kvalita zvuku

Dobré

Design

Dobré

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony Support Team
17.12.2021

Bonjour Mick,
Merci pour votre commentaire !
Nous sommes désolés de vous lire.
Ainsi, nous tenons à vous informer que la garantie Constructeur dure pour deux ans depuis la date d'achat mentionnée sur la facture :
https://bit.ly/3siXGJd
À part cela, si nous pouvons vous aider avec quoi que ce soit, n'hésitez pas à nous contacter :
https://bit.ly/2oCYGVR
(Copiez-collez ces adresses dans votre navigateur)
Inas@Sony FR

0

Großartiger TV und bereit für die Ps5

139 cm (55") 13.12.2021 podle JakoBe77 (Německo)

Ich habe den TV vor knapp 2 Monaten gekauft . Ich benutze den TV überwiegend für die PS5, PS4 und Streaming Amazon, Netflix u.v.m. aber auch für normales TV . Der TV erfüllt meine Erwartungen zu 100%.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Tolle

139 cm (55") 10.12.2021 podle Manhal_hariri (Německo)

Vor einem Jahr ich habe Fernseher gekauft, Sehr gut Produkt

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Good but only 4Gb RAM

139 cm (55") 06.12.2021 podle Xpalliser (Velká Británie)

Generally I'm very pleased with this device. Great sound, lovely clear screen. Battery life is relatively poor so requires frequent charging. Only 4Gb RAM for a modern device is ridiculous. I've loaded a music player and a podcast app and now it's telling me it's running low on memory.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

2

Odpověď od: Sony support team
09.12.2021

Hi Xpalliser,

Thank you for your feedback.
We're sorry to learn that you're experiencing issues with your device.
Having read your feedback, we would like to be able to offer some assistance, so please don't hesitate to contact us using the details here: https://bit.ly/2VBcJwW.

Hana @Sony UK

0

Toller Tv mit viel Extras

139 cm (55") 03.12.2021 podle VHauk (Německo)

Super Tv nie Bereut, klasses Bild 4k klasse von Ps4 gute Unterstützung bei Tvstick von Amazon. Immer wieder Sony...

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Endgeiles Gerät

189 cm (75”) 03.12.2021  (Německo)

Ein absoluter Traum dieses Gerät. Super Ausstattung und ein sehr stabiles sehr klares und wirklich ausgezeichnetes Bild!!! Den gebe ich nie mehr her! Der perfekte Sony Bravia TV. Vielen Dank Sony

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Komplett gutes Gesamtpaket

164 cm (65") 28.11.2021 podle Chris 1876 (Německo)

gerät ist einwandfrei und bietet tolle Features Sehr zufrieden

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Alles was ich brauche

139 cm (55") 18.11.2021 podle Sebati (Německo)

Vor 1 Jahr gekauft bin sehr zufrieden würde wieder kaufen

Kvalita obrazu

Dobré

Kvalita zvuku

Dobré

Design

Dobré

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Superbe téléviseur

139 cm (55") 17.11.2021 podle Jeje Sony (Francie)

Du grand Sony, la qualité des noirs sont magnifiques et la couleur parfaite.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Gute Austattung

139 cm (55") 14.11.2021 podle Dieter Guenther (Německo)

Weil der Name Sony immer unter den Besten zu finden ist ,habe ich mich für diesen TV entschieden ,und habe mich richtig entschieden ,bin 100 pro zufrieden

Kvalita obrazu

Dobré

Kvalita zvuku

Dobré

Design

Dobré

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Tolles Bild, aber...

139 cm (55") 02.10.2021 podle mfritzfit (Německo)

Wir sind eigentlich sehr zufrieden mit unserem Sony TV, leider jedoch hat er täglich einen aussetzer von mehreren Sekunden in denen er sich kurz ab- und wieder anschaltet. Videotext funktioniert oft nicht und auch die digitale Programmzeitschrift macht regelmäßig Probleme. Alles schon gemeldet aber die Probleme wurden nicht behoben.

Kvalita obrazu

Dobré

Kvalita zvuku

Průměrné

Design

Vynikající

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony
05.10.2021

Hi mfritzfit,

überprüfe bitte, ob sich die Störung durch einen kompletten Neustart des Fernsehers behebt. Ziehe dazu alle Kabel von deinem Fernseher, während er läuft, und dann verkable das Gerät erst nach 5 Minuten wieder. Solltest du noch Hilfe benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Die Kontaktdaten findest du unter dem folgenden Link: http://bit.do/fMnKn.
(Kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein).
Sony Support DE

0

Tolles Bild

189 cm (75”) 01.10.2021 podle Five (Německo) Ověřený nákupčí Ověřený

Das TV Gerät war sein Geld wert! die Farben sind brillant, die schwarz Töne wirklich schwarz und die Reaktionsgeschwindigkeit auch bei schnellen Bildwechseln oder Bewegungen sehr gut. Die Smart Funktion ist für den Laien leicht verständlich und die Einrichtung ein Kinderspiel. Der Ton ist trotz der schlanken Bauweise überraschend gut, dennoch nutze ich eine Soundanlage und genau da kommt das Problem. Ich habe einen Sky Receiver angeschlossen und der 7.1 Sound wird nicht an die Soundanlage weitergeleitet. Da ich nur einen hdmi Anschluss an der Anlage habe, wäre das ein Verbesserungsvorschlag. Auch die Füße könnten anders gestaltet werden, da die Soundbar nicht ohne Erhöhung vor den Bildschirm passt. Ansonsten ein tolles Produkt!

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Dobré

Design

Dobré

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Gut

189 cm (75”) 30.09.2021 podle Manh Cao (Německo)

Alles gut kein Problem. Kskskskdkkskdkdkkdkkdkdkdkkdkdkdk

Kvalita obrazu

Dobré

Kvalita zvuku

Dobré

Funkce

Dobré

Design

Celkem dobré

Snadné používání

Celkem dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Sony TV BRAVIA

139 cm (55") 27.09.2021 podle Karl Zirbisegger (Německo) Ověřený nákupčí Ověřený

Die Software ist unglaublich langsam, einschalten-umschalten dauert ewig.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Průměrné

Funkce

Dobré

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Customer Service
29.09.2021

Hi Karl,
danke für dein Feedback. Um die Leistung des Fernsehgeräts zu verbessern, ist es empfehlenswert, die Daten in Cash zu löschen. Anweisungen dazu findest du hier: https://bit.ly/3kPdNKh (kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein). Solltest du noch Hilfe benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Die Kontaktdaten findest du unter dem folgenden Link: https://bit.ly/2AcprtW.
Radwa @Sony Support DE

0

Impossible de m en servir elle s éteint automatiqu

164 cm (65") 27.09.2021 podle Duchesse (Francie) Ověřený nákupčí Ověřený

Je l est acheter il y a 6 mois je vient de la brancher et elle ne fonctionne pas.

Kvalita obrazu

Špatné

Kvalita zvuku

Špatné

Funkce

Špatné

Design

Dobré

Snadné používání

Špatné

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Customer Support
29.09.2021

Bonjour Duchesse,

Nous avons lu votre commentaire avec attention.
Le mieux est de contacter notre assistance.
Nous vous invitons à vérifier ce lien: https://bit.ly/2oCYGVR (copiez-collez cette adresse dans votre navigateur).

Rania@Sony support FR

0

belles images

139 cm (55") 27.09.2021 podle nancy54 (Francie)

j'ai acheté ce produit en 2020, bien fonctionné pendant 1 an, mais depuis quelques semaines beaucoup de micro coupure ça devient énervant

Kvalita obrazu

Dobré

Kvalita zvuku

Dobré

Funkce

Průměrné

Design

Dobré

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Customer Support
29.09.2021

Bonjour nancy54,

Nous avons lu votre commentaire avec attention.
Le mieux est de contacter notre assistance.
Nous vous invitons à vérifier ce lien: https://bit.ly/2oCYGVR (copiez-collez cette adresse dans votre navigateur).

Rania@Sony support FR

0

pas fiable

189 cm (75”) 26.09.2021 podle Belharra (Francie) Ověřený nákupčí Ověřený

J ai achete cette tv il y a moins de 2 ans. J en était très content. Belle image, bon son. Elle est tombée en panne il y a peu (problème de dalle). Etant toujours sous garantie, Sony fait intervenir le SAV pour changer la tv (jusque là, tout va bien). Mais depuis, le SAV est intervenu 2 fois et la télé qu il m installe ne fonctionne pas (certainement des tv déconditionnées). J ai donc l'impression qu'il y a beaucoup de problèmes sur ce modèle. J'attends maintenant la 3ème intervention...

Kvalita obrazu

Dobré

Kvalita zvuku

Dobré

Funkce

Dobré

Design

Vynikající

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony Support Team
11.01.2022

Bonjour Belharra,
Merci pour votre commentaire !
Nous sommes sincèrement navrés d'apprendre votre expérience.
Si nous pouvons vous aider avec quoi que ce soit, n'hésitez pas à nous contacter :
https://bit.ly/3nh0N14.
(Copiez-collez cette adresse dans votre navigateur)
Inas@Sony FR

0

Sehr gutes Preis/Leistung Verhältnis

189 cm (75”) 20.09.2021 podle Michi44 (Německo) Ověřený nákupčí Ověřený

Sehr gutes, schönes und schnelles Bild. Zu diesem Preis, in der Größe aktuell unübertroffen. Gute Menüführung. Gute Anschlussmöglichkeiten.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Průměrné

Funkce

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

nur zu Empfehlen

189 cm (75”) 12.09.2021 podle mobbydick (Německo)

gibt bisher nichts zu meckern bis auf die festen Tasten für Netflix und Google Play auf der Fernbedienung das sollte weg bleiben dafür gibt es den Home Botton macht alles das was er soll einzig der Ton könnte besser sein aber mit einer Sound Box ist es O.K.

Kvalita obrazu

Dobré

Kvalita zvuku

Průměrné

Funkce

Dobré

Design

Dobré

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Tolles Bild

139 cm (55") 07.09.2021 podle Laptop und TV (Německo) Ověřený nákupčí Ověřený

Von meinem Bruder geerbt, einfache Bedienung, macht Spaß

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Dobré

Funkce

Dobré

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Panne au bout de 18 mois

139 cm (55") 28.08.2021 podle Ancien_adepte_de_Sony (Francie)

Bonjour, J’avais acheté une TV Sony 55XE8096 avant d’avoir celle là, elle était tombé en panne au bout presque 2 ans. C’est de l’électronique, les problèmes existent tant qu’ils sont solutionnés ce n’est pas grave. Après de nombreuses démarches, Sony m’a mis à disposition ce modèle, le 55xg8505, il a bien fonctionné les 18 premier mois puis il est lui aussi tombé en panne. J’ai perdu toute confiance en SONY alors que c’était de loin ma marque préférée pour l’électronique, idem pour BOULANGER.

Kvalita obrazu

Dobré

Kvalita zvuku

Špatné

Funkce

Průměrné

Design

Dobré

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Customer Support
30.08.2021

Bonjour,

Nous avons lu votre commentaire avec attention.
Le mieux est de contacter notre assistance.
Nous vous invitons à vérifier ce lien: https://bit.ly/2oCYGVR (copiez-collez cette adresse dans votre navigateur).

Rania@Sony support FR

0

Super Fernseher!

164 cm (65") 27.08.2021 podle Julian14 (Německo) Ověřený nákupčí Ověřený

Vor 1½ Jahren gekauft und finde das Gerät nach wie vor Top. Leider ist schon mal von jetzt auf nachher das Mainboard kaputt gegangen. Aber dafür kann Sony nichts, Elektronik kann jetzt, später oder gar nicht kaputt gehen. Sony hat sich gleich darum gekümmert und einen Techniker schicken lassen. Jetzt läuft wieder alles Tip Top.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Funkce

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Výborný obraz, funkce a dobrý zvuk

164 cm (65") 20.08.2021 podle Liborek (Česko) Ověřený nákupčí Ověřený

Televizory Sony kupují již cca 20 let a zatím spokojenost. PS: nevýhodu spatřuji v tom, že Sony již neumožňuje ovládat hlasitost repro v TV při zapojených sluchátkách, krok zpátky.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Dobré

Funkce

Vynikající

Design

Dobré

Snadné používání

Vynikající

0

0

0

Très bon appareil

139 cm (55") 18.08.2021 podle Plaug (Francie) Ověřený nákupčí Ověřený

J’ai acheté cet article en Septembre 2019. Aucun problème en 2 ans. Très bon interface et qualité d’image. Fluidité des menus ok et panel d’application au top. Très bonne télé que je recommande

Kvalita obrazu

Dobré

Kvalita zvuku

Dobré

Funkce

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Customer support
20.08.2021

Bonjour,
Nous avons lu votre commentaire avec attention.
Nous sommes heureux de vous savoir satisfait
Équipe Sony Support.

0

Perfekt

164 cm (65") 11.08.2021 podle S Sahin (Německo) Ověřený nákupčí Ověřený

Perfekten Wahl getroffen. Ich werde bestimmt nicht bereuen.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Dobré

Funkce

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Gute Maschine im LED Bereich

189 cm (75”) 04.08.2021 podle Tu das Sony (Německo) Ověřený nákupčí Ověřený

Ich war eigentlich immer Panasonic Fan....bis der 75 zoll Bravia kam. Er hat nach einigen fein Einstellungen ein super Bild. Z.b. Motion Flow ist bei mir immer aus.....ist aber Geschmackssache. Würde ihn bestimmt wieder kaufen.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Funkce

Dobré

Design

Vynikající

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Not good. Waste of money. Dont buy

XBR85X850G 03.08.2021 podle josor30 (USA) Ověřený nákupčí Ověřený

I bought this tv a year and a half ago, it broke right away. No picture, turned black, only sounds left. Saddest part, sony doesnt even have a service cemter near my area. Sony customer service said, its out of warranty, but its just a year and a half. , sothey cant help me.Its juts a waste of momey. I have to bring the 85 inchestv to LA, 3.5 hrs drive away from my place.

Kvalita obrazu

Špatné

Kvalita zvuku

Špatné

Funkce

Špatné

Design

Špatné

Snadné používání

Špatné

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

2

0

Great sounds

XBR85X850G 02.08.2021 podle Tick1020 (USA) Ověřený nákupčí Ověřený

I bought this yesterday Aug.2, 2021, great sounds and easy to connect.

Kvalita obrazu

Dobré

Kvalita zvuku

Vynikající

Funkce

Dobré

Design

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

1

1

0

Bad service

kd-55xg8796 30.07.2021 podle Joe Rushingwa (Velká Británie) Ověřený nákupčí Ověřený

I bought Sony tv in 2019 KD-65XG8796 from Currys 1 year and half later started getting issues with the tv .

Kvalita obrazu

Dobré

Kvalita zvuku

Průměrné

Funkce

Průměrné

Design

Celkem dobré

Snadné používání

Celkem dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

1

Odpověď od: Sony support team
02.08.2021

Hi Joe,

Thank you for your feedback.
Having read your feedback, we would like to be able to offer some assistance, so please don't hesitate to contact us using the details here: https://bit.ly/2VBcJwW.

Sony support UK

0

aucune profondeur dans le noir malgré réglage max!

139 cm (55") 29.07.2021 podle gerardwinner (Francie) Ověřený nákupčí Ověřený

image de moins bonne qualité que mon vieux sony bravia que je regrette a éviter vu le prix!

Kvalita obrazu

Špatné

Kvalita zvuku

Průměrné

Funkce

Špatné

Design

Dobré

Snadné používání

Průměrné

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Customer support
02.08.2021

Bonjour,
Afin que nous puissions vous aider plus efficacement, merci de bien vouloir nous communiquer le code produit complet de votre téléviseur (KD-xxxxx) et le numéro de série (6xxxxxx).
De même, merci de nous communiquer la version de la logicielle.
Équipe Sony France

0

Sony Tv

kd-65xg8796 17.07.2021 podle Tfam (Velká Británie) Ověřený nákupčí Ověřený

I bought it over a year ago and it was working perfectly but my problem with it is that I didn't update but after I had done this everything is perfect

Kvalita obrazu

Dobré

Kvalita zvuku

Dobré

Funkce

Dobré

Design

Dobré

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

1

1

Odpověď od: Customer Support
19.07.2021

Hi Tfam,

Thank you for your review.
We're glad to hear that you're enjoying your Sony TV, and hope you continue to enjoy it for years to come. We're happy to welcome you into the Sony family!
If you need further assistance you can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL (copy and paste this link in your browser)

Sony Support UK

0

Faulty display

kd-65xg8796 11.07.2021  (Velká Británie) Ověřený nákupčí Ověřený

i bought this TV about month ago and display fault came after contact Sony support they told third-party to come and inspect after inspection no update or any case number so we even track my status Very slow service

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Funkce

Průměrné

Design

Průměrné

Snadné používání

Průměrné

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

1

Odpověď od: Customer Support
14.07.2021

Hi Sampatel,

We appreciate your feedback, and we're sorry to hear that you're facing difficulties with your TV. Although our products pass strict quality tests, due to the nature of electrical components, we cannot completely eliminate the possibility of spontaneous failure. Sony provides a guarantee to protect users in such circumstances. If you require any further assistance, you may contact us using the details here: https://bit.ly/2NwYLXL

Sony Support UK

0

Service

kd-55xg8796 09.07.2021 podle Chrissy47 (Velká Británie) Ověřený nákupčí Ověřený

Previous set only 2 yrs old but picture failed. A new set delivered in a week or so of report. Superb picture.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Funkce

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

1

0

Excellent product

kd-55xg8796 06.07.2021 podle Abdullah wani (Velká Británie)

I am happy with this product and the performance. The cost was affordable and worth it.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Funkce

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

1

0

0

Hohe Wertigkeit .

189 cm (75”) 06.07.2021 podle Sven Koerner (Německo) Ověřený nákupčí Ověřený

Beste Kauf seit Jahren , gute Verarbeitung beste Qualität und leicht zu bedienen.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Dobré

Funkce

Dobré

Design

Průměrné

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

quality

kd-75xg8796 05.07.2021 podle Peterlondon2015 (Velká Británie)

bought around a year ago, now some times the app such as YouTube can stop working, I have to restart again and again. sometimes just not turning on with remote. need to cut main power off and restart

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Funkce

Dobré

Design

Dobré

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Customer Support
07.07.2021

Hi Peterlondon2015,

Thank you for your review.
We're sorry to hear that you're facing difficulties with your TV. To ensure optimal performance, we recommend clearing the cached data to refresh the TV by pressing Home - Settings - Device Preferences - Storage - Internal Shared Storage - Cached data - Clear, then perform a soft reset by pressing and holding the Power button for 5 seconds as well as making sure it's updated to the latest software version available here: https://bit.ly/3hmYC9J
If you need further assistance you can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL

Sony Support UK

0

rapidité des delais de dépannage .

139 cm (55") 03.07.2021 podle jchieulle (Francie) Ověřený nákupčí Ověřený

achat du télviseur le 13/03/2021. panne complète le 17/06/2021! ONZE JOURS SANS TELEVISEUR! meme pas de propositions commerciales ! c'est le dernier appareil sony que j'achète.

Kvalita zvuku

Průměrné

Funkce

Průměrné

Design

Špatné

Snadné používání

Průměrné

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Customer Support
05.07.2021

Bonjour jchieulle,

Nous avons lu votre commentaire avec attention.
Le mieux est de contacter notre assistance.
Nous vous invitons à vérifier ce lien: https://bit.ly/2oCYGVR (copiez-collez cette adresse dans votre navigateur).

Équipe Sony Support.

0

Tolles Bild Super Klang

139 cm (55") 29.06.2021 podle Sammy23 (Německo)

Habe es vor 1 Jahr gekauft und bin immer wieder davon begeistert was das Bild ,Ton und Menü Führung angeht.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Dobré

Funkce

Dobré

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0