3892

4.5 based on 3,892 customer reviews

2911
541
212
93
135
Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Dobré

Upozornění: recenze produktů mohou obsahovat různé varianty produktů. Některé varianty produktů, služeb anebo funkcí zmíněných v recenzích produktů nemusí být k dispozici ve všech zemích.

Nejužitečnější pozitivní hodnocení
0

Not disappointed

139 cm (55") 26.04.2022 podle Mezz888 (Velká Británie)

I brought this 2 weeks ago and its truly the best spent money. Im a big film watcher the oled hd quality is amazing even on the fast paced action films no pixelating and great colour. The inbuilt sound is like being at the cinema better than a surround sound system then you have the bonus of Sony Bravia and 5 credits to redeem against some of the latest films gives you a chance to really see the quality of the tv

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

10

0

Nejužitečnější negativní hodnocení
0

Software lagging and Wi-Fi issues

139 cm (55") 25.04.2023 podle Josh7777 (Velká Británie)

I brought this a month ago I am not happy with the software which is lagging and Wi-Fi is not connecting properly or quickly it is taking more time to connect

Výkon

Špatné

Design

Dobré

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

6

0

Zákaznická hodnocení: 3,898

Modely

0

Bravia for best

195 cm (77") 14.04.2024 podle Platform327 (Velká Británie)

I’ve owned a lot of televisions, always buying a new one every three or four years. This is the best one yet. I’d say almost faultless picture. After about a year it started glitching as they all do these days, tricky to switch on some days. But I’m still in love with it

Výkon

Dobré

Design

Dobré

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Ci Schacht

139 cm (55") 14.04.2024 podle Golub (Německo)

Vor kurzer Zeit gekauft, Ci Schacht bereits defekt

Výkon

Špatné

Design

Průměrné

Snadné používání

Průměrné

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony Support DE
16.04.2024

Hi Golub,

es tut uns leid, dass das CI+ Modul defekt ist.
Da wir mehr Informationen benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Besuche unsere Website, um mit uns Kontakt aufzunehmen: https://cutt.ly/owYLc1ob

Rana @Sony Support DE

0

Feines Teil

195 cm (77") 12.04.2024 podle Herjo (Německo)

Gesehen, gefallen und gekauft, bis heute nicht bereut!

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

FIDELITE A SONY

139 cm (55") 10.04.2024 podle P2acom06 (Francie)

Déjà possesseur d'un Bravia 65 pouces, je ne peux que me féliciter de la qualité du produit.

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

A lovey clear picture in all situations

139 cm (55") 10.04.2024 podle St Martins (Velká Británie)

Had the set of over 2 years now and it performs well on all modes ( sports- live etc.) found a couple of the set up features annoying as the set is fed through a recorder and decides to shut down thinking there is no signal after 2 hours which needs a prompt from the Sony remote to "re-activate" the set . Cannot fault the picture or the superb sound from such a thin TV . A good purchase

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Tolle Bildqualität

139 cm (55") 05.04.2024 podle Ray74 (Německo)

Große Freude zu Weihnachten. Jedoch im Alltag unausgereifte Technik. Zuerst mit der Hd+ App. Regelmäßig wurde an der spannenden Stelle das Bild gesperrt. Empfohlener Umstieg auf hd+ Cam Modul. Nun ist Regelmäßig das Bild verpixelt.

Výkon

Špatné

Design

Dobré

Snadné používání

Špatné

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony Support DE
08.04.2024

Hi Ray74,

danke für dein Feedback und es tut uns leid, dass du solche Schwierigkeiten hast. Gehe bitte wie folgt vor: https://cutt.ly/Jw4pzd5I
Bezüglich der Hd+ App benötigen wir mehr Informationen. Besuche unsere Website, um mit uns Kontakt aufzunehmen: http://bit.do/fJYmt (kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein).

Gehad @Sony Support DE

0

Merveille de technologie son image fonctionnalités

139 cm (55") 03.04.2024 podle Matouba54 (Francie)

Après 11 mois d’utilisation, je suis totalement satisfait.

Výkon

Dobré

Design

Dobré

Snadné používání

Průměrné

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Guter Fernseher mit einigen Schwächen

164 cm (65") 02.04.2024 podle Wolfgang Reimer (Německo)

Vor 2 Jahren gekauft. Gutes Bild, Menüführung ganz ok.. Aber schon mehrfach Probleme mit Abstürzen gehabt. Sony Support total unbefriedigend. Über mehrere Wochen Stress gehabt. Betriebssystem anfällig, öfter mal Ausfälle gehabt. Wenn das Gerät läuft ist alles gut, aber gelegentliche Abstürze nerven einfach nur.

Výkon

Dobré

Design

Dobré

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony Support DE
08.04.2024

Hi Wolfgang Reimer,

danke für dein Feedback und es tut uns leid, dass du Schwierigkeiten hast.

Gehe bitte wie folgt vor: https://cutt.ly/Uw4dpkqb
Sollte das Problem weiterhin bestehen, probiere mal die folgenden Schritte aus: https://cutt.ly/Cw4daoPY
Solltest du noch Hilfe benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Besuche unsere Website, um mit uns Kontakt aufzunehmen:
http://bit.do/fJYmt

Gehad @Sony Support DE

0

Très bon écran Tv

195 cm (77") 30.03.2024 podle Fab25 (Francie)

Je suis content et ravis de mon Tv … mais j espère qu’il fonctionnera sans tomber en panne car en faite celui-ci et mon deuxième Tv , car le premier au bout de 23 mois il est tombé en panne …. irréparable… je croise les doigts car je suis un fan de Sony mais si j ai un autre soucis je quitterai la marque Sony pour aller chez Panasonic

Výkon

Dobré

Design

Vynikající

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Sehr gutes Gerät

195 cm (77") 29.03.2024 podle Filmfreund 71 (Německo)

Das Bildempfangsgerät entspricht dem, was ich von einem sehr gutem Gerät erwarte! Volle Punktzahl!!!!!

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Fantastic TV

164 cm (65") 25.03.2024 podle Tes_O (Velká Británie)

This is an amazing TV in all respects.... Cannot fault it in any way

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

100.100

164 cm (65") 24.03.2024 podle Rich Bob (Velká Británie)

Very good with the ps5 grate picture quality and my nintendo switch as well

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Super Tv, sharp picture and easy to use remote.

139 cm (55") 17.03.2024 podle Duncanp (Velká Británie)

Easy to use tv, great features. Setup took 4 minutes

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

After 1 year it started having problems

195 cm (77") 15.03.2024 podle Bm89 (Irsko)

Paid 3500 euro for it and after one year the Screen started having shades. Sony didn't help as shades stayed for few days and dissapeared .even with photo available .hopefully it won't come back the Screen issues.

Výkon

Špatné

Design

Celkem dobré

Snadné používání

Průměrné

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony support team
19.03.2024

Hi Bm89,

Thank you for your feedback.
We're sorry to learn that your TV developed shades for a while.
We can confirm that the TV have a pixel shift feature, it shifts the image on the TV screen after a certain time and runs automatically with the function enabled. In other words, the TV corrected itself.
The following link explains how to take care of your OLED TV and offers more insight: https://cutt.ly/pw2Ijl95

If you require any assistance, you can contact us using this link: https://cutt.ly/q8P6ehW, (Copy and paste the link in your browser).

Hana @Sony support UK

0

great features

195 cm (77") 14.03.2024 podle Dapphl (Velká Británie)

i bought this 2 years ago and its still fantastic pictures

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Gutes Fernsehen

139 cm (55") 13.03.2024 podle Scheermann (Německo)

Vor 1 Jahr gekauft,super teil, richtig guter Sound.

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

I love my Sony.

55" class (54.6" diag) 11.03.2024 podle lmb14 (USA) Ověřený nákupčí Ověřený

I love my Sony Bravia tv. It has a great picture and the sound is amazing

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Výkon

Vynikající

Funkce

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony North America Customer Support
12.03.2024

Fantastic, lmb14! You've certainly made a great choice! We are thrilled to know that you love your XR55A80J, and that you are satisfied with its amazing picture and sound quality. Thank you very much for the perfect star review and for choosing Sony! - Romeo

0

Best tv I’ve ever owned

77" class (76.7" diag) 10.03.2024 podle Markh2 (USA) Ověřený nákupčí Ověřený

I really like the picture this tv has but if it would pick up over the air antenna tv channels as good as my other tvs I’d definitely give it 5 stars

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Průměrné

Výkon

Dobré

Funkce

Dobré

Design

Dobré

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony North America Customer Support
12.03.2024

Hi Markh2,

We are extremely pleased to hear you are enjoying the exceptional picture quality of your Sony A80J. We are sorry to hear about this issue. Make sure that the antenna cable is firmly connected to the TV (make sure that the antenna cable is not loose or disconnected). The channels that appear vary depending on your region, and the type and placement of your antenna.

If you haven't yet, try to perform a power reset by unplugging the power cord from the wall outlet for 60 seconds, then plug the power cord back into the wall outlet. Perform Auto-Program again. If you still have problems searching for TV channels, if possible, try to use a different antenna or upgrade to a higher gain antenna to isolate to the issue.

Follow the steps provided in this article to help troubleshoot this issue: https://www.sony.com/electronics/support/articles/00152397

Should you need more information/technical assistance with your product, you can email us at socialsupport@am.sony.com with the following details:

Name:
Sony Username:
Model Number:
Issue:
Telephone Number:

Regards,
Jess

0

Reine Katastrophe , nie wieder Sony

195 cm (77") 03.03.2024 podle Miklavcic (Německo)

Seit den Kauf Ständige Neustart , egal unter welchen Umständen. Immer öfter sogar wenn man den Fernseher aus macht. Macht er ein Neustart. Kommt man 2 Minuten ins Wohnzimmer ist der Fernseher wieder an. TV Sender ohne Bild . Nur die grafische Interface und Ton ist da. Bis man den Fernseher neu startet., manchmal braucht man 2 Anlauf dafür.

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony Support DE
18.03.2024

Hi Miklavcic,

es tut uns leid, dies zu hören. Bezüglich der ständigen Neustarts kannst du die folgenden Schritte ausprobieren: https://cutt.ly/Dw2cUiX8
Sollten die Probleme weiterhin bestehen, gehe bitte wie folgt vor: https://cutt.ly/7w2cA5Qj
Solltest du noch Hilfe benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Besuche unsere Website, um mit uns Kontakt aufzunehmen: http://bit.do/fJYmt

Gehad @Sony Support DE

0

Très bonne télé. Mais impossible de brancher un ca

139 cm (55") 03.03.2024 podle Piapic (Francie)

Le l'ai acheté voilà 6 mois très belle image noir profond

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Průměrné

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

First Sony and good but not perfect

65" class (64.5" diag) 01.03.2024 podle Notmac1 (USA) Ověřený nákupčí Ověřený

First the picture is excellent. To get the audio to work with my Sonos system it took a couple days to figure out. HDMI connections must be connected before sound bar and TV are powered up or TV will not operate sound bar. I stream everything and TV needed me to delete HULU after two weeks of use as it would not launch the app. After reinstalling the HULU app it is now operating correctly. Also there is no way to eliminate the annoying beep when changing TV source. While these are annoying if I was not familiar with electronics it would be a deal breaker for most. My former LG did not have these issues but LG chose not to update their operating system which was poor on their part. These.challenges are not what most could deal with.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Výkon

Vynikající

Funkce

Celkem dobré

Design

Celkem dobré

Snadné používání

Celkem dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony North America Customer Support
03.03.2024

Hi Notmac1,

Thank you for the review and we do apologize for the inconvenience. Update the software of your TV. A firmware update improves the functionality and features of your device. It can provide fixes to any performance issues that may occur.

https://www.sony.com/electronics/support/articles/00028577

If you need further assistance, we're more than happy to help you out. Please email us at socialsupport@am.sony.com with the following details:

Name:
Sony Username:
Model Number:
Issue:
Telephone Number:

Thank you for choosing Sony!
-David

0

gut

164 cm (65") 29.02.2024 podle Arno Rößler (Německo)

2 1/2 Jahre alter Fernseher, leider bereits innerhalb nach ein halbes Bildprobleme in Form von einem Pixelbild. Nach vielen Telefonaten war es nach einen APP-Date durch Sony besser. Problem nun seit einiger Zeit wieder aufgetreten. Nach entfernen der HD-Karte Problem erledigt. Jedoch keine Lösung, da dadurch die Bildqualität leidet.

Výkon

Dobré

Design

Dobré

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony Support DE
05.03.2024

Hi Arno Rößler,

danke für dein Feedback und es tut uns leid, dass du eine Schwierigkeit hast.
Da wir mehr Informationen benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Besuche unsere Website, um mit uns Kontakt aufzunehmen: http://bit.do/fJYmt (kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein).

Gehad @Sony Support DE

0

Love all the features but still discovering more!

139 cm (55") 26.02.2024 podle Jay2B (Velká Británie)

We love this telly. We have had it for 2 years and are still discovering all the features. We love the picture quality and the sleek design and all the festures. It is easy to use once you have downloaded the manual or watched online. I would recommend setting the update feature to automatic.

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Supersonic !

139 cm (55") 26.02.2024 podle Cristian C (Velká Británie)

Excellent tv. Cristal clear, good quality. I am very happy.

Výkon

Vynikající

Design

Dobré

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony Support Team
28.02.2024

Hi,

Thank you for your review.
We're glad to hear that you're enjoying your Sony XR-55A84J TV, and hope you continue to enjoy it for years to come.

If you need any assistance in the future, you can contact us using this link: https://cutt.ly/JwU9zuYo

Mazen @ Sony Support UK

0

Sony

77" class (76.7" diag) 25.02.2024 podle Orion Knight (USA) Ověřený nákupčí Ověřený

Picture quality and the remote functionality are really great .

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Dobré

Výkon

Vynikající

Funkce

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony North America Customer Support
26.02.2024

Hi Orion Knight, fantastic! We are thrilled to know about your satisfaction with the amazing picture quality and user-friendly remote control of your XR77A80J. Thank you very much for the perfect star review and for choosing Sony! - Romeo

0

für diesen Preis noch Verbesserungspotential

195 cm (77") 25.02.2024 podle Knut W (Německo)

Das Gerät stellt ein tolles Bild bei tollem Gerätedesign zur Verfügung - Bewertung sehr gut ABER ZWEI KRITIKPUNKTE:: 1. Zu wenig Speicherplatz für Anwendungen (App's), und vor allem: keine Chance diesen Speicherplatz zu erweitern - auch nicht kostenpflichtig! DAS DARF BEI EINEM SO TEUREN GERÄT EINFACH NICHT SEIN! 2. Die zusätzlich eingesteckte Festplatte für Aufnahmen aus dem TV wird permanent aktiviert, auch wenn sie nicht benutzt wird - WARUM? Das stört damit sehr durch die An- und Ausschalt-Anlaufgeräusche der Festplatte. Zu beiden Themen wusste der Online Support auch nach Aufschalten auf das Gerät KEINE Lösung

Výkon

Dobré

Design

Vynikající

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony Support DE
29.02.2024

Hi Knut W,

danke für dein Feedback und es tut uns leid, dass du Schwierigkeiten hast.
Gerne leiten wir dein Feedback an die zuständige Stelle in unserem Haus weiter, damit es gegebenenfalls berücksichtigt werden kann.
Da wir mehr Informationen bezüglich der Festplatte benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Besuche unsere Website, um mit uns Kontakt aufzunehmen: http://bit.do/fJYmt (kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein).

Gehad @Sony Support DE

0

Bon presque partout...

139 cm (55") 23.02.2024 podle Popop 80 (Francie)

J'ai acheté cet appareil parce j'aime la marque Sony mais il a de petites faiblesse de luminosité et de son tout dépend du mixage son de certains films 😁 et pas de game bar sur TV pourtant de novembre 2022 dommage. Car quand lit un film sur PlayStation 5 le mode jeu s'enclenche automatiquement i impossible de passer en mode Cinéma... sinon c'est un super produit

Výkon

Dobré

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony Support Team
27.02.2024

Bonjour,

Merci, nous sommes ravis de lire votre commentaire.
Veuillez suivre les étapes de dépannage ci-dessous :

- Mettez à jour le logiciel avec la dernière version : https://cutt.ly/cwNLvQMN

- Effectuez une réinitialisation :https://cutt.ly/VwNLvCpD

Nous aimerions vous demander de nous fournir plus d'informations sur le problème afin que nous puissions vous aider.

Veuillez nous contacter à l'adresse suivante : https://bit.ly/3q1uTau

(copiez et collez cette adresse dans votre navigateur).

Soukaina@Sony Support FR

0

Love this TV!

139 cm (55") 18.02.2024 podle Dazmart (Velká Británie)

Breathtaking visuals and impressive audio. Very stylish to boot. Delivers in every way.

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

1

1

0

Good Tv but lacking some apps

139 cm (55") 18.02.2024 podle Ed 001 (Velká Británie)

Generally good TV but I would say it lacked some apps. The Apps that it came with lacked features example ITVX did not have live broadcast. I have 2 4K Sonys and 2 4K LG G3's. LG ssem to give you more. To get the live broadcast you need to get a Fire Stick.

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

2

0

0

Love everything about it

139 cm (55") 14.02.2024 podle SonyLoverSince80s (Velká Británie)

I bought it more than 2 and a half years ago and I’m still in love with everything. The design. The precision of every detail. Ooo the sound and the display 😍😍 love it. Love the menu. Love the remote even ✨ and for me it’s still the best in class even now!!!

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

1

0

No words just an awesome tv set

65" class (64.5" diag) 05.02.2024 podle JoseNG (USA) Ověřený nákupčí Ověřený

Coming from an LG C1 I must say this tv looks amazing I love it so far. Great great picture quality and really good sound as well. My only complaint tho is that the Bravia core app is useless because I can’t create and account. So as of right now I can’t really enjoy the Sony Bravia app which really sucks

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Výkon

Vynikající

Funkce

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony North America Customer Support
06.02.2024

Hi JoseNG,

We're sorry you've been running into difficulty creating an account and activating the BRAVIA CORE app on your TV. The voucher code is prepopulated on your device and varies by promotion. A Bravia Core account can be created using an individual Email Address and a Password, or you can use the Sign with Google and your Google account and password to create an account and login. When an account is created, a confirmation email is sent from noreply@sonypicturescore.com. You must verify the account creation by clicking on the Click here to verify your email link in the body of the email. If you have not received one or you can't register for an account on the app, make sure the latest available version of the BRAVIA CORE app is installed (via the Google Play Store app). You may also need to check your Internet connection and ensure the TV is connected to a stable connection.

We do have an instructional video on how to register for BRAVIA CORE on BRAVIA XR TVs here: https://www.sony.com/electronics/support/articles/00281877

If you are unsuccessful at resolving this issue, please visit the link below for additional support.
https://www.sonypicturescore.com/faq/en/us

If you need further assistance regarding your concern, you can email us at socialsupport@am.sony.com with the following details:

Name:
Sony Username:
Model Number:
Issue:
Telephone Number:

Despite your concerns, we're happy that you appreciate outstanding picture and sound quality this TV delivers. Thank you for sharing your feedback and for choosing Sony! -Jess

0

A80J let down by software issues

139 cm (55") 04.02.2024 podle jackpj (Velká Británie)

Bought in Oct 22 and quickly started having problems with the EPG for sat and anntenna TV signals. TV very slow to boot up and the EPG was even slower to load and update when switching pages. Considered sending the set back but persevered after several 'Reset to Factory Settings' made some improvements but they were only temporary. Generally the picture quality is good but the EPG has grown increasingly lumpy. The past two months the set has started changing TV channel on it's own, sometimes repeatedly, requiring the set to be turned off at the wall to correct. Then it started turning off for no reason and most times would come back on again for a minute or two before going off again, often multiple times before we gave up and performed the built in software reset. The set was unusable for long periods when we would want to watch it and recently we performed another Back to Factory Default Settings which of course dumps all of the favourite lists, passwords for streaming services etc. The past four days the TV has worked reasonably OK but the EPG is starting to run slowly again. Also during the probems the TV would not always recognise that it was connected to a soundbar via the eArc function and after around 12 months it stopped working with the hard disc via the USB3 connection to record or play videos. The worst software I have experienced on a TV. I will probably see about returning it under the extended warranty and see if that helps in which case I will update my review. Meanwhile I've just bought another set from another manufacturer!

Výkon

Špatné

Design

Průměrné

Snadné používání

Špatné

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

1

0

Odpověď od: Sony support team
06.02.2024

Hi jackpj,

Thank you for your feedback.
We're sorry to learn that your TV had multiple issues.
Having read your feedback, we would like to be able to offer some assistance, so please don't hesitate to contact us here: https://cutt.ly/q8P6ehW, (Copy and paste the link in your browser).

Hana @Sony support UK

0

Excellent Television

139 cm (55") 31.01.2024 podle Daviton (Velká Británie)

Tv is an excellent item I'm very happy with this product

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

1

0

New Sony Tele

139 cm (55") 24.01.2024 podle Bbcderyhgf (Velká Británie)

We,ve had the telly for a couple of month now & its ok. We have tried, in vain, to sort out the glare but it is really bad watching any movies/tv that are filmed in the night, lights, the sun etc make sure that you do not see much, we,ve tried the help, every hue, brilliance etc setting but no real joy, so the lights have to go out & blinds closed if we watch progs etc that are filmed at night!

Výkon

Průměrné

Design

Dobré

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony Support Team
26.01.2024

Hi,
Thank you for your review.

We're glad to hear that you're enjoying your XR-55A80J, yet, we're sorry to hear that you're facing some issues with the picture quality of the TV.
We recommend checking the instructions here to adjust the picture quality as per your preferences: https://bit.ly/3ErKqbd

If you need further assistance, you can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL

Omnia @Sony Support UK

0

Sony Bravia Television

139 cm (55") 24.01.2024 podle Digger Dave1 (Velká Británie)

This is the ultimate in TV viewing. The picture is superb.

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

1

0

Great hardware. Not so great software.

139 cm (55") 23.01.2024 podle DJP81 (Velká Británie)

TV picture is superb. Would rate higher but the TV listing app keeps freezing meaning we can't watch free to air TV. We need to power cycle the TV to get things working. Bit naff for the money.

Výkon

Dobré

Design

Dobré

Snadné používání

Průměrné

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

1

0

Odpověď od: Sony Support Team
25.01.2024

Hello,

Thank you for your review.
We're glad to hear that you're enjoying your Sony XR-55A80J TV, yet we're sorry to learn that you've performance issues with it, and we'd like to help.

Please, try the following steps to attempt to fix these issues:
- Unplug the TV from the mains and disconnect all external devices for 2 minutes.
- Test your TV without any external devices connected.
- Check that the software of your TV is up-to-date: https://cutt.ly/DwLVEVPL
- Factory Data Reset: https://bit.ly/46sncgY

If you need further assistance, you can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL

Mazen @ Sony Support UK

0

New tv

139 cm (55") 20.01.2024 podle Alansnewtv (Velká Británie)

Just bought my new Sony bravia TV very impressed great sound easy to work

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Tv broke after 12 months

139 cm (55") 18.01.2024 podle Olliew (Velká Británie)

I payed £1000 for a brand new TV that failed 6 days out of warranty and the retailer says it is beyond economical repair. I babies that tv always fearful of screenburn as it was OLED and wanted at least 10 years out of it. I will not buy a sony product ever again!!!

Výkon

Špatné

Design

Dobré

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

3

1

Odpověď od: Sony support team
23.01.2024

Hi Olliew,

Thank you for your feedback.
We're sorry to learn that your TV developed a fault 6 days outside the warranty.
We'd like to be able to understand more about the issue in order to be able to help, however, you may try the below basic steps in an attempt to resolve the issue:
1- Disconnect any external devices connected to the TV.
2- Unplug the main power cord of the TV, and plug it back after 60 seconds.
3- Check if your TV has the latest software version: PKG6.7480 (Help - Status and Diagnostics - System Information):
If not the latest, please find the below link to update the TV:
https://cutt.ly/3wLn44I8
4- Clear the cached data from the TV internal shared storage following the below steps:
(Home - Settings - Device Preferences - Storage - Internal Shared Storage - Cached Data - Clear).
Having read your feedback, we would like to be able to offer some assistance, so please don't hesitate to contact us here: https://cutt.ly/q8P6ehW, (Copy and paste the link in your browser).

Hana @Sony support UK

0

Good design

55" class (54.6" diag) 17.01.2024 podle Gbsony (USA) Ověřený nákupčí Ověřený

I buy the tv couple years ago I was happy but not much now because the tv picture quality is terrible now because this Image Retention & Buggy. Google what Retention means on oled sony tv and you see what I talk about

Kvalita obrazu

Průměrné

Kvalita zvuku

Dobré

Výkon

Průměrné

Funkce

Dobré

Design

Dobré

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony North America Customer Support
18.01.2024

Hi Gbsony,

We regret to hear that you are not fully satisfied with the TV. Organic LED displays (OLED) may experience image retention if an image is continuously displayed for a long period of time or the same image is repeatedly displayed. This is due to the characteristics of the materials used to achieve high-definition imaging. To protect your TV screen, avoid using images that may cause image retention. The good news is that we have steps to protect the TV screen from image retention, like Pixel Shift and Panel Refresh found within the TV settings. You may find these links helpful:

https://helpguide.sony.net/tv/iusltn1/v1/en-003/08-02-31_02.html

https://www.sony.com/electronics/support/articles/00173479

Hope this helps. In case you need further assistance, please email us at socialsupport@am.sony.com with the following details:

Name:
Username:
Model Number:
Issue:
Telephone Number:

Or contact our product support team via phone call or chat through this link:
https://us.esupport.sony.com/support/s/support-contact?language=en_US&category=tv

Sincerely,
-Ralph

0

Broke after 1 year and 3 days

139 cm (55") 16.01.2024 podle RippedOffBySony (Velká Británie)

Bought this TV 12 months and 3 days ago. Sony support have wasted my time registering the fault only to tell me to take it to a repair shop. I understand this terrible product was 3 days out of warranty but I’d hoped a company the size of Sony would give a period of grace. I will never buy or recommend Sony again after this experience

Výkon

Špatné

Design

Špatné

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

3

0

Odpověď od: Sony Support Team
18.01.2024

Hi,

Thank you for your review and we're sorry to hear about your expierence!

Unfortunately, we operate as per the warranty terms and conditions, which state that we can only provide in-warranty service within the warranty period. Otherwise, our engineers will gladly assist with the required service with a chargeable service.

Hopefully the next time you contact us we would enhance your Sony experience, and hope to hear you're enjoying your Sony TV once again very soon!

Mennah @Sony Support UK

0

Love my Tv Hey Google...

164 cm (65") 15.01.2024 podle Sunshine T (Velká Británie)

I purchased my Tv a year ago... The only think I can't figure is to have the tv switch off when I ask... It goes to do it but stop 🤓... Other than that it's a great product 😍🙌🏾😍

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

1

0

Good pic

55" class (54.6" diag) 10.01.2024  (USA)

It has a really good pic as you would expect, but the user interface leaves a lot to be desired. I feel much time is wasted trying to find options and features. For example how do you sync the Apple TV app with phone, how to deleted unwanted over-the-air channels. You need a soundbar for the best audio or expect to use CC for mumbled dialouge.

Kvalita obrazu

Dobré

Kvalita zvuku

Průměrné

Výkon

Dobré

Funkce

Průměrné

Design

Vynikající

Snadné používání

Celkem dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony North America Customer Support
12.01.2024

Hi DeezKntz001,

Thanks for sharing your review and experience with the A80J. We're glad that you like the picture quality of the TV. It's unfortunate that you are not satisfied with the Google software, sound quality, Apple TV app, and over-the-air channels on this TV.

To hide unwanted channels, please refer to these steps:
-On the supplied remote control, press the (Quick Settings) or HOME button
-Select Settings.
-Select Channels & Inputs → Channels → Cable/Antenna → Show/Hide channels

If you are trying to cast content from your phone to the TV, please refer to the steps on this link:

https://helpguide.sony.net/tv/iusltn1/v1/en-003/05_04.html

Sound quality may vary depending on the source content. Aside from adding a soundbar, you can adjust the sound settings of the TV depending on your needs. You may find this link helpful:

https://helpguide.sony.net/tv/iusltn1/v1/en-003/01-03-09_02.html

For more information about the Google software, please refer to this link:

https://www.sony.com/electronics/support/articles/00256290

Hope this helps. In case you need further assistance, please email us at socialsupport@am.sony.com with the following details:

Name:
Username:
Model Number:
Issue:
Telephone Number:

Or contact our product support team via phone call or chat through this link:
https://us.esupport.sony.com/support/s/support-contact?language=en_US&category=tv

Sincerely,
-Ralph

0

LOVELY PICTURE , BUT Complicated TO CONTROL.

139 cm (55") 09.01.2024 podle STONNYRAMM24 (Velká Británie)

Sometimes it just stops working and I have to RESTART, not only once but many times. Too many settings that sometimes does not stay as I have tried to set it. Needs to be easier to control and do what you want it to.

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Celkem dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

1

Odpověď od: Sony Support Team
11.01.2024

Hi,
Thank you for your review.

We're sorry to hear that your XR-55A80J stops working sometimes.
Could you try the below steps and test again:
-Disconnect any external devices connected to the back of the TV.
-Unplug the main power cord of the TV, and plug it back after 2 minutes.
-Make sure that the TV is up-to-date, you can find the latest firmware version here: https://bit.ly/48Aln2z
-Perform a factory reset: https://bit.ly/48uebEE

If you need further assistance, you can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL

Omnia @Sony Support UK

0

Great picture quality

164 cm (65") 09.01.2024 podle Robbie 97172 (Velká Británie)

Bought this tv 2 years ago and have been very impressed with it!

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

great

77" class (76.7" diag) 04.01.2024 podle Permyak (USA) Ověřený nákupčí Ověřený

Nice and easy to operated. i'll recommended it to friends.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Výkon

Vynikající

Funkce

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony North America Customer Support
10.01.2024

That's awesome, Permyak! We're glad that you are impressed with your new Sony TV. Make sure to keep your device's firmware up to date to enjoy all its features. Thanks for choosing Sony! -Craig

0

Familien Fernseher

139 cm (55") 01.01.2024 podle Gundelgausse (Německo)

Guter Fernseher mit allem. WLAN etwas instabil ansonsten alles Oke.

Výkon

Dobré

Design

Vynikající

Snadné používání

Průměrné

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

1

Odpověď od: Sony Support DE
04.01.2024

Hi,

vielen Dank für dein Feedback. Wir freuen uns, dass du mit deinem neuen Fernseher so zufrieden bist. Und es tut
uns leid, dass du ein Problem mit dem Internet hast.
Stell bitte sicher, dass du die neueste Softwareversion hast: https://cutt.ly/rwG5Flv6
Befolge bitte die Schritte unter dem folgenden Link: https://cutt.ly/jwG5Rdkz
Mehr Informationen findest du hier: https://cutt.ly/TwG5GULL
Solltest du noch Hilfe benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Die Kontaktdaten findest du unter dem folgenden Link: https://cutt.ly/ewRAc2zz

Rana @Sony Support DE

0

Initially a good picture

65" class (64.5" diag) 29.12.2023 podle Soldier1987 (USA) Ověřený nákupčí Ověřený

Bought near 2 years ago, For what ever reason the screen got hot, eventually a vertical line appeared on the screen and ultimately the tv just started turning itself off.

Kvalita obrazu

Celkem dobré

Kvalita zvuku

Dobré

Výkon

Průměrné

Funkce

Dobré

Design

Průměrné

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony North America Customer Support
29.12.2023

Hi Soldier1987,
We regret to hear that after nearly 2 years of usage, your Sony XR65A80J TV has these issues. We'd love to help you troubleshoot your concern by isolating your sources and understanding your connections. In the meantime, please try following the steps below.

First, determine if the issue occurs on the TV menu screen or only when watching your usual TV source.

1. On the supplied remote control, press the HOME button to view the TV menu screen.
2. Follow the steps provided based on your results: The issue also occurs on the TV menu.
- Perform a power restart or reset your TV:
- Run the Self Diagnostics option on the TV (not available on all models).
- Press the HOME button again to display the menu screen. (If the menu screen still displays the lines, a repair is required)

The issue occurs only when watching TV (not on the TV menu screen).
If the lines are not visible on the TV menu screen, an external source (such as a cable or satellite box, internet video device, or other devices like a DVD player) or cable connections could be the cause of the issue.
- Run the Self Diagnostics option on the TV (not available on all models). If your TV appears good during diagnostics, then it's an issue with the broadcast source, cable, video source device, or possible interference.
- Check if the cable going to your TV from your connected device is firmly connected on both ends to make sure it's not loose.
- Change the cable connecting your TV to your devices.
- Try connecting your device to a different input terminal on the TV
- Try connecting another device to your TV using the same input terminal to determine if the device itself is causing the issue.
- Try plugging the power cord into a different electrical outlet or surge protector, and eliminate any extension cords or power strips where possible.

For full details on the troubleshooting steps, please follow this link:
https://www.sony.com/electronics/support/articles/00032635?utm_source=glean


We'd like to make sure you are taken care of. May we contact you to help and get more information? If so, please email the below information to socialsupport@am.sony.com. Apologies if you disclosed some of this information in your review and to customer service, we just want to ensure that we have your accurate details at the time of communication.


Full Name:
Sony.com Username:
Telephone Number:
Model Number:
Additional Information regarding your experience with the A80J:


We are sorry for the inconvenience and hope to speak to you to resolve this matter.

Regards,
Marco

0

Best TV I’ve ever owned

55" class (54.6" diag) 25.12.2023 podle OmeggaDaddy (USA) Ověřený nákupčí Ověřený

Amazing picture, excellent for gaming, syncs with other products without any hiccups, wireless internet connection has been flawless, zero complaints. Best tv I’ve ever used.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Výkon

Vynikající

Funkce

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony North America Customer Support
26.12.2023

Hi OmeggaDaddy, Thanks for sharing your awesome experience. We are glad that your new Sony BRAVIA is the best TV you have ever used. With the BRAVIA XR A80J, you will enjoy a premium OLED picture with contrast and color that feels deep, natural, and real. The revolutionary Cognitive Processor XR™ optimizes thousands of on-screen elements simultaneously for a lifelike picture. Feel the action with Acoustic Surface Audio+ and experience truly immersive sound that perfectly matches the picture on the screen. Thank you for your purchase. Enjoy! Vincent

0

Easy to use. Still unsure

65" class (64.5" diag) 24.12.2023 podle Monewman (USA) Ověřený nákupčí Ověřený

I’ve been wanting one of these and the price dropped low enough for me to make the decision. It’s way to use but seems to glitch some times. Colors are not as vivid as I expected nor as they appeared in the store. But it is better than what I had and I’m enjoying the streaming.

Kvalita obrazu

Průměrné

Kvalita zvuku

Dobré

Výkon

Průměrné

Funkce

Dobré

Design

Dobré

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony North America Customer Support
27.12.2023

Hi Monewman, Awesome! We are glad to hear that you are happy with your new TV! Enjoy breathtaking OLED contrast with picture quality that feels deep, natural and real. Our revolutionary processor uses human perspective analysis to cross-analyze and optimize hundreds of thousands of elements in the blink of an eye. Combined with our unique OLED panel, this technology delivers truly lifelike picture quality with ultimate pure blacks. -Carl

0

The salesman lied about Google being the main part

55" class (54.6" diag) 17.12.2023 podle Elkan (USA) Ověřený nákupčí Ověřený

Salesman at Best Buy lied about the Google. I told him clearly no Google. It has caused me nothing but trouble

Kvalita obrazu

Průměrné

Kvalita zvuku

Průměrné

Výkon

Celkem dobré

Funkce

Celkem dobré

Design

Průměrné

Snadné používání

Špatné

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony North America Customer Support
20.12.2023

Hi Elkan,

We are sorry to hear that. This is definitely not the customer experience we want you to have. Our BRAVIA A80J is a Google TV and it runs the Google TV O.S. If you are having an issue navigating the Google interface, you may find these links helpful:

- https://www.sony.com/electronics/support/articles/00256290
- https://helpguide.sony.net/tv/iusltn1/v1/en-003/01.html
- https://helpguide.sony.net/tv/iusltn1/v1/en-003/01-11.html

Should you need further assistance, you can email us at socialsupport@am.sony.com. For store-related concerns, we suggest contacting the store directly for best assistance.

We take all user input seriously and will make sure your comments reach the appropriate person.

Sincerely,
Vincent

0

Better than I. hoped for, so far.

65" class (64.5" diag) 03.12.2023 podle Older man (USA) Ověřený nákupčí Ověřený

Picture and sound are better than anything I’ve ever owned.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Výkon

Vynikající

Funkce

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony North America Customer Support
05.12.2023

Hello Older man,

Great! Thank you very much for purchasing our Sony XR65A80J. We are truly delighted to hear that you are pleased with picture and sound quality of your new TV. We always strive to deliver the best picture and sound quality with our TVs. With the BRAVIA XR A80J you will enjoy a premium OLED picture with contrast and color that feels deep, natural, and real. The revolutionary Cognitive Processor XR™ optimizes thousands of on-screen elements simultaneously for a lifelike picture. Feel the action with Acoustic Surface Audio+ and experience truly immersive sound that perfectly matches the picture on screen.

Thank you for choosing Sony!

Regards,
Marco

0

Screen goes black often, but sound still works

55" class (54.6" diag) 02.12.2023 podle Andrew4 (USA) Ověřený nákupčí Ověřený

I bought this about a year ago, and it has been fine for the most part. However, about 10-20 times during that year, the show I am watching goes black while the audio still plays and the menu still works. Sometimes instead of the screen going entirely black, the screen splits in half, playing the same show on each half. Sometimes 99% of the screen goes black while a small portion of the show plays in a line at the top of the screen. Usually turning the TV off for 20-30 minutes fixes it. Tried calling customer support and they only told me turn the TV off and on and do a factory reset, but those only temporarily help.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Výkon

Celkem dobré

Funkce

Vynikající

Design

Celkem dobré

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony North America Customer Support
04.12.2023

Hi Andrew4,

Thank you for bringing this to our attention and we regret to hear that after a year of usage, your TV is experiencing some issues. This is not the experience we want you to have nor hear to our customers. Please allow us to help and isolate the issue. Does this happen to all the channels, apps or devices connected to HDMI (cable box, DVD Player)?

Please check if the TV runs to its latest firmware version. Updating the firmware also helps issues like this one. Here's the link on how you can update the firmware.

https://www.sony.com/electronics/support/oled-tvs-android-a80j_a83j_a84j-series/xr-55a80j/software/00280965

You may find these links helpful.

https://www.sony.com/electronics/support/articles/00287875?utm_source=glean

https://www.sony.com/electronics/support/articles/00202613?cpint=spt-tv_triage_00200862_picture


We'd like to make sure you are taken care of. May we contact you to help and get more information? If so, please email the below information to socialsupport@am.sony.com. Apologies if you disclosed some of this information in your review and to customer service, we just want to ensure that we have your accurate details at the time of communication.


Full Name:
BBY Username:
Telephone Number:
Model Number:
Case number from the Customer Support:
Additional Information regarding your experience with the XR55A80J:


We apologize for the inconvenience and hope to speak to you to resolve this issue.


Sincerely,
Marco

0

Super TV XR 77 A80J

195 cm (77") 02.12.2023 podle Erdem Koray Akarsu (Německo)

Super TV! Dies ist schon mein 2 Sony TV. Ich bin rundum zu frieden. Wenn ich könnte würde ich mir wieder ein zu legen. Ich habe noch eine Heimkino Anlage und noch die passende TV Halterung von Sony. Bitte weiterhin so tolle Produkte auf den Markt bringen.

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Fiabilité insatisfaisante +luminosité insuffisante

139 cm (55") 26.11.2023 podle ERAZOR (Francie)

Après moins de deux ans d’utilisation (acheté le 14/12/2021), j’ai eu un problème d’écran qui saute. J’ai contacté le service client de Sony qui a procédé à l’échange de mon TV qui n’est pas réparable (à cause des pièces qui ne se font plus) par le modèle de 2023 XR55A80L. Tout irait bien si Sony m’avait proposé une extension de garantie, car la garantie de mon TV précédent s’arrête le 14/12/2023, Sony m’a dit qu’au-delà d’un an il ne propose plus d’extension de garantie. Je trouve cela dommage car mon premier TV a connu ses dysfonctionnements au bout de 22 mois ! Mon nouveau TV est lui garanti 2 mois jusqu’à la fin de la garantie de mon premier téléviseur. Si j’apprécie la qualité du service après vente sous garantie de Sony, je trouve dommage que Sony ne veuille pas me proposer une extension de garantie pour mon nouveau téléviseur, car la fiabilité n’est pas garantie.

Výkon

Průměrné

Design

Průměrné

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

1

0

Odpověď od: Sony support team
28.11.2023

Bonjour, 
Merci pour votre commentaire.
Nous vous prions de bien vouloir accepter nos excuses pour les désagréments occasionnés.
En ce qui concerne la garantie officielle de Sony , elle dure  dès la première date d'achat du téléviseur d'origine. Vous pouvez consulter les termes et les conditions de la garantie européenne Sony  : https://bit.ly/46wAHfa
Si nous pouvons vous aider avec quoi que ce soit, n'hésitez pas à contacter notre assistance.
Nous vous invitons à vérifier ce lien : https://bit.ly/3q1uTau
(copiez-collez ces adresses  dans votre navigateur).
 Safwa @Sony Support FR

0

Superbe Téléviseur

139 cm (55") 21.11.2023 podle Jazel (Francie)

Super TV, processeur XR au top, android TV fluide, des noirs profonds, un son de très bonne qualité et les bords ultra fin vous immerge dans chacun de vos divertissements. Totalement compatible avec mon mac. Mon seul regret est de ne pas avoir pris le 65 pouces au lieu du 55 pouces.

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Well-built TV

65" class (64.5" diag) 21.11.2023 podle Ronald D (USA) Ověřený nákupčí Ověřený

The blacks are truly black and the colors are crisp and clean. Bought this TV to replace a QLED TV and I was pleasantly surprised at the difference in image quality. and being android TV not locked into a proprietary OS.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Dobré

Výkon

Vynikající

Funkce

Průměrné

Design

Vynikající

Snadné používání

Průměrné

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony North America Customer Support
21.11.2023

Hello Ronald D,
That's awesome! We are truly delighted to hear that you are very much pleased with the picture quality of your new Sony XR65A80J BRAVIA TV. With the BRAVIA XR A80J you will enjoy a premium OLED picture with contrast and color that feels deep, natural, and real. The revolutionary Cognitive Processor XR™ optimizes thousands of on-screen elements simultaneously for a lifelike picture. Feel the action with Acoustic Surface Audio+ and experience truly immersive sound that perfectly matches the picture on screen. Thank you for choosing Sony! - Marco

0

Huge upgrade from my A8G!

77" class (76.7" diag) 19.11.2023 podle Manny83 (USA) Ověřený nákupčí Ověřený

Perfect size for my mancave! Will be buying a second for my bedroom!

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Výkon

Vynikající

Funkce

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony North America Customer Support
20.11.2023

Hi Manny83, Excellent upgrade! We're also glad that the size perfectly suit your preference. With the BRAVIA XR A80J you will enjoy a premium OLED picture with contrast and color that feels deep, natural, and real. The revolutionary Cognitive Processor XR™ optimizes thousands of on-screen elements simultaneously for a lifelike picture. Feel the action with Acoustic Surface Audio+ and experience truly immersive sound that perfectly matches the picture on screen. Thanks for choosing Sony! Erin

0

Super tv

139 cm (55") 19.11.2023  (Francie)

Première tv 4K hdr que j ai un régal pour les yeux

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Great TV!

77" class (76.7" diag) 11.11.2023 podle PBoned (USA) Ověřený nákupčí Ověřený

I use to buy Samsung TV's but after multiple problems, I decided to try Sony. Best decision I could have made. I'll be sticking with Sony from now on.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Vynikající

Výkon

Vynikající

Funkce

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony North America Customer Support
13.11.2023

Hi PBoned,
Excellent choice! We're really happy that you like your new Sony TV. We always strive to deliver the best quality and features with our products. With the BRAVIA XR A80J, you will enjoy a premium OLED picture with contrast and color that feels deep, natural, and real. The revolutionary Cognitive Processor XR™ optimizes thousands of on-screen elements simultaneously for a lifelike picture. Feel the action with Acoustic Surface Audio+ and experience truly immersive sound that perfectly matches the picture on screen. Thank you for choosing Sony! - Kris

0

Stunning

139 cm (55") 10.11.2023 podle Doomkraw (Velká Británie)

Really happy with this, the sound and vision is excellent.

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

produit agréable à utiliser

139 cm (55") 09.11.2023 podle Jp ple (Francie)

RAS pour l’instant mais il faut bien maîtriser l’ensemble des techniques

Výkon

Dobré

Design

Vynikající

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony support team
13.11.2023

Bonjour ,

Merci pour votre commentaire.

Nous sommes ravis de lire votre retour positif par rapport à l'utilisation de votre produit.

En ce qui concerne le guide de toutes les fonctionnalités de cette TV, veuillez consulter le guide d'aide en ligne ci-dessous : https://bit.ly/3Ij0gUj

Si nous pouvons vous aider avec quoi que ce soit, n'hésitez pas à contacter notre assistance.

Nous vous invitons à vérifier ce lien : https://bit.ly/3q1uTau

(copiez-collez ces adresses dans votre navigateur).

Safwa @Sony Support FR

0

Brilliantes Bild: Farbe, Auflösung, Schwärze.

164 cm (65") 06.11.2023 podle tobla (Německo)

nur noch OLED, nur noch SONY, Google TV is top und bestes OS für TV

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Téléviseur excellent

139 cm (55") 04.11.2023 podle jagxj49 (Francie)

Acheté mi aout, fonctionne parfaitement avec une image à couper le souffle

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

very bright tv

77" class (76.7" diag) 01.11.2023 podle Kajmeer (USA) Ověřený nákupčí Ověřený

We are very happy with this new OLED TV. Works well in lit room compared to our A1E model.

Kvalita obrazu

Dobré

Kvalita zvuku

Dobré

Výkon

Vynikající

Funkce

Dobré

Design

Vynikající

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony North America Customer Support
01.11.2023

Hi Kajmeer, Congratulations! We're thrilled to hear that you are happy with your purchase. With the BRAVIA XR A80J you will enjoy a premium OLED picture with contrast and color that feels deep, natural, and real. The revolutionary Cognitive Processor XR™ optimizes thousands of on-screen elements simultaneously for a lifelike picture. Feel the action with Acoustic Surface Audio+ and experience truly immersive sound that perfectly matches the picture on screen. Thanks for choosing Sony! Erin

0

Cashback

139 cm (55") 01.11.2023 podle Nitram123 (Německo)

Guter Fernseher aber die Cashback Rückzahlung von 150 Euro klappt leider nicht.

Výkon

Dobré

Design

Dobré

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony Support DE
03.11.2023

Hi,

danke für dein Feedback und es tut uns leid, dass die Cachback Rückzahlung nicht klappt. Da wir mehr Informationen benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Besuche unsere Website, um mit uns Kontakt aufzunehmen: http://bit.do/fJYmt (kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein).

Gehad @Sony Support DE

0

Nicht zu empfehlen, ständig treten neue Fehler auf

195 cm (77") 30.10.2023  (Německo)

Ich kaufe mir nie wieder einen Sony Fernseher, versuche aktuell meinen zurück zu geben und gegen einen Samsung einzutauschen. Noch schlimmer ist der Telefonservice, schlechtes deutsch sehr schlecht zu verstehen und sind nicht in der Lage emails zu schicken oder email Adressen per Telefon anzusagen. Deutsches Personal wäre da dringend notwendig.

Výkon

Celkem dobré

Design

Dobré

Snadné používání

Špatné

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

2

0

Odpověď od: Sony Support DE
01.11.2023

Hi,

es tut uns leid, dies zu hören. Da wir mehr Informationen benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Besuche unsere Website, um mit uns Kontakt aufzunehmen: http://bit.do/fJYmt (kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein).

Gehad @Sony Support DE

0

Great TV

139 cm (55") 28.10.2023  (Irsko)

I brought it few month back, super experience. Great picture quality.

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Amazing picture, great for movies and TV.

55" class (54.6" diag) 23.10.2023 podle Trekker58 (USA) Ověřený nákupčí Ověřený

I watch TV and/or movies almost every day. This Sony OLED makes the experience so much better. No regrets at all, on a solid investment.

Kvalita obrazu

Vynikající

Kvalita zvuku

Dobré

Výkon

Vynikající

Funkce

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony North America Customer Support
24.10.2023

Hi Trekker58, We're delighted to hear that you are enjoying your new TV. With the BRAVIA XR A80J you will enjoy a premium OLED picture with contrast and color that feels deep, natural, and real. The revolutionary Cognitive Processor XR™ optimizes thousands of on-screen elements simultaneously for a lifelike picture. Feel the action with Acoustic Surface Audio+ and experience truly immersive sound that perfectly matches the picture on screen. Thanks for choosing Sony! Erin

0

Super Gerät

139 cm (55") 23.10.2023 podle Hans Dieter Potthast (Německo)

Ich bin begeistert super Ton und Bild lässt sich gut einrichten

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

1

0

0

Super Ausstattung

139 cm (55") 23.10.2023 podle FMatu (Německo)

Ein tolles, neues Fernseherlebnis wie ich es bisher nicht kannte. Mein Problem war die Einrichtung, da ich soetwas vorher nie machen musste. Ich bin mir sicher das dieses Gerät noch viel mehr kann als ich bisher herausgefunden habe. Eine schriftliche Schnellanleitung zur Einrichtung hätte mir vieles erleichtert. Trotzallem, ein tolles Gerät das ich jedem nur empfehlen kann. Eine Bildquallität die ich so noch nie gesehen habe! SONY, immer wieder gerne! :)

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

Odpověď od: Sony Support DE
26.10.2023

Hi,

vielen Dank für dein Feedback und es tut uns leid, dass du eine Schwierigkeit hattest. Hier ist eine schriftliche Anleitung zur Einrichtung: https://cutt.ly/9wEy2zLJ
Unter folgendem Link findest du auch einen Web-Guide für das Gerät, indem man einfach mit Schlüsselwörter suchen kann: https://cutt.ly/ywE6rMIu

Solltest du noch Hilfe benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Besuche unsere Website, um mit uns Kontakt aufzunehmen:
http://bit.do/fJYmt

Gehad @Sony Support DE

0

Superbe écran

139 cm (55") 22.10.2023 podle Kikiginfizz (Francie)

Magnifique couleurs et fonctionnalités faciles à utiliser

Výkon

Vynikající

Design

Vynikající

Snadné používání

Vynikající

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0

0

Très content de la qualité d’image , par contre, l

139 cm (55") 19.10.2023 podle Tran kini (Francie)

Très Content de l’achat , très belle image et son, dommage qu’il est livré avec emballage défectueux et le livret de notice et certains accessoires manquant

Výkon

Dobré

Design

Dobré

Snadné používání

Dobré

Překlad není v tuto chvíli dostupný, zkuste to znovu

0

0