Číslo článku : 00254021 / Poslední změna : 19/11/2020

Oznámení o bezplatné výměně dotčených jednotek náhlavních souprav WI-SP510 s určitým sériovým číslem – 19. listopadu 2020

    Vážený zákazníku společnosti Sony,

    Děkujeme vám, že se stále zajímáte o výrobky společnosti Sony.

    Zjistili jsme, že u některých jednotek WI-SP510 se vyskytuje problém s napájením, který může být způsoben korozí vodou.

    Společnost Sony se proto rozhodla prodloužit záruku na jednotky WI-SP510 do 30. listopadu 2021. Pokud vaše náhlavní souprava patří mezi dotčené jednotky s daným sériovým číslem a pokud jste se setkali s popsaným problémem, můžete si dotčenou jednotku WI-SP510 vyměnit. Ověřte si, zda vaše jednotka splňuje požadovaná kritéria uvedená níže.

    Omlouváme se za všechny způsobené nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.

    Podmínky výměny

    Název dotčeného modelu

    WI-SP510 

    Dotčená sériová čísla 

    Dotyčným problémem může být zasaženo pouze omezené množství náhlavních souprav WI-SP510, které tak mohou být bezplatně vyměněny. Pokud jste se setkali s tímto problémem, zadejte sériové číslo vaší jednotky do nástroje pro ověření sériového čísla níže a ověřte si, zda může být vaše jednotka vyměněna. 

    Pokud vaše jednotka WI-SP510 patří mezi dotčené modely, můžete si ji vyměnit v prodejně, kde jste ji zakoupili. Pokud to není možné, pod nástrojem pro ověření sériového čísla se vám zobrazí odkaz na vyhledávač obchodů, který vás navede do nejbližší prodejny, kde si můžete sluchátka vyměnit.  

    Jak ověřit název modelu a sériové číslo náhlavní soupravy

    Název modelu najdete na vestavěné dobíjecí baterii.

    Sériové číslo je vytištěno na pravé jednotce (R) soupravy a najdete ho po odejmutí špičky sluchátka do uší a závěsného oblouku.

     

    Období pro zasílání žádostí do programu bezplatné výměny

    Program bezplatné výměny trvá do 30. listopadu 2021.