Jak vyřešit potíže s neustálým restartováním televizorů Sony z roku 2020 s platformou Android TV
Pokud zákazník nepoužívá aplikaci HbbTV a po provedení kroků popsaných v článku se s tímto problémem stále setkává, doporučte zákazníkovi deaktivovat aplikaci HbbTV.
Váš televizor Sony z roku 2020 s platformou Android TV se opakovaně restartuje?
Pokud se váš televizor Sony s platformou Android TV opakovaně restartuje, jinými slovy je zaseknutý v nekonečném cyklu restartování, může být nutné provést nucený reset do továrního nastavení.
K problému s opakovaným restartováním může dojít v případě, že selže software televizoru po aktualizaci firmwaru, a vy nemáte možnost provést standardní reset do továrního nastavení.
Pokud se váš televizor začne stále dokola restartovat, zobrazí následující úvodní obrazovku:
Postup provedení nuceného resetu do továrního nastavení pomocí tlačítek na televizoru
VAROVÁNÍ: Při nuceném resetu dat do továrního nastavení dojde ke smazání všech přizpůsobených nastavení v televizoru, včetně stažených aplikací, systémových dat, řazení kanálů a nastavení bezdrátové sítě. U modelů ZH8 dojde také k vymazání ukázkových dat pro maloobchodní prodejce z interního úložiště. Pokud máte přístup do nabídky televizoru, proveďte místo toho reset dat do továrního nastavení.
Kroky před provedením nuceného resetu do továrního nastavení
- Tento postup může vyžadovat dvě osoby.
- Umístění tlačítek se může lišit v závislosti na modelu televizoru.
- Po provedení nuceného resetu do továrního nastavení se vám v případě, že byly aplikace synchronizovány s vaším účtem Google™, možná podaří některá data aplikací obnovit. Kroky při synchronizaci aplikací se liší podle možností v nabídce televizoru:
- HOME (Domů) → Settings (Nastavení) → Device Preferences (Předvolby zařízení) nebo Accounts & Sign-In (Účty a přihlašování) → Google → Choose synced apps (Vyberte synchronizované aplikace) → Vyberte položky k synchronizaci s účtem → Sync now (Synchronizovat).
- HOME (Domů) → Settings (Nastavení) → Google → Choose synced apps (Vyberte synchronizované aplikace) v nabídce Sync (Synchronizace) → Vyberte položky k synchronizaci s účtem → Sync now (Synchronizovat).
- HOME (Domů) → Settings (Nastavení) → Personal (Osobní) → Google → Choose synced apps (Vyberte synchronizované aplikace) v nabídce Sync (Synchronizace) → Vyberte položky k synchronizaci s účtem → Sync now (Synchronizovat).
Jak provést nucený reset dat do továrního nastavení
Nejdříve zjistěte počet tlačítek na televizoru. Umístění tlačítka nebo tlačítek na televizoru si můžete ověřit prostřednictvím tohoto odkazu.
- Na televizoru je jen jedno tlačítko: Tlačítko
(Power (Napájení)) se při pohledu na televizor zepředu nachází dole uprostřed nebo na levé straně.
- Na televizoru jsou tři tlačítka: Tlačítka se v závislosti na modelu nachází na pravé nebo levé straně televizoru nebo vzadu.
Pokud se vám nedaří tlačítka na televizoru najít, podívejte se do návodu k televizoru. Návody jsou zveřejněny na stránce podpory k vašemu modelu.
Podle počtu tlačítek na televizoru postupujte podle příslušných pokynů.
Typ A: Na vašem modelu televizoru je jen jedno tlačítko
Typ B: Na vašem modelu televizoru jsou tři tlačítka
Po provedení nuceného resetu dat do továrního nastavení se mi nedaří naladit satelit
Jestliže se po provedení resetu do továrního nastavení u vašeho zařízení vyskytují potíže při satelitním ladění, navštivte našeho průvodce satelitním laděním, nebo zkuste zhlédnout následující video:

Pokud se vám i přesto nepodaří televizor naladit, kontaktujte nás.