Číslo článku : 00225107 / Poslední změna : 28/10/2022Tisk

On-line podpora kampaně Cashback (01.11.2022 - 15.01.2023)

    1. Jak se mohu účastnit akce?

    2. Kdy mi bude cashback vyplacen a jak to zjistím ze svého bankovního účtu?

    3. Proč musím předložit doklad o koupi, zadat název modelu a sériové číslo?

    4. Co je považováno za přijatelný doklad o koupi?

    5. Kde mohu najít sériové číslo zakoupeného produktu?

    6. Webová stránka hlásí, že moje sériové číslo nebylo rozpoznáno, proč tomu tak je?

    7. Jaké formáty mohou být použity pro nahrání dokumentu jako součásti registračního procesu a existuje nějaké omezení velikosti?

    8. Obdržel/a jsem zprávu, že moje žádost není úplná. Co mám teď udělat?

    9. Zakoupila jsem výrobek několik týdnů před/po období trvání kampaně. Může Sony udělat výjimku a povolit cashback za můj nákup

    10. Poslal/a jsem žádosti za pět (5) stejných produktů, ale mám pouze nárok na cashback za jeden (1) produkt. Proč nemám nárok také u ostatních produktů?

    11. Neobdržel/a jsem emailem zprávy o zpracování mé žádosti, jak zjistím stav jejího zpracování?

    12. Mám problémy, když se snažím zaregistrovat do této kampaně online. Na koho se mohu obrátit?

    13. Co se děje s mými osobními údaji?

     

     

    1. Jak se mohu účastnit akce?


    KROK 1

    Kupte jeden z libovolných modelů v období 01.11.2022 – 15.01.2023 a uplatněte u prodejce nárok na vrácení peněz.

    KROK 2

    Přejděte na webové stránky, klikněte na tlačítko „Claim“ a zaregistrujte se. Žádost na vrácení peněz musí být provedena on-line nejdříve po 30 dnech od nákupu, ne později než 15.3.2023, jinak nebude přijata.

    Příklad:

    Zákazník zakoupil SEL24F14GM 2. listopadu 2022 s cashback 2500 CZK po dobu trvání akce. Zákazník může svůj požadavek podat kdykoli od 2. prosince do 15. března. Jakékoli požadavky podané před 1. prosincem (méně než 30 dní po nákupu) nebo po 15. březnu (mimo lhůtu pro požadavky) budou zamítnuty.

    Pozn.: nárok musí být uplatněn v období od 01.12.2022 do 15.03.2023.

    KROK 3
    Přihlaste se nebo vytvořte účet služby MySony a vyplňte formulář.
    Zadejte následující údaje:

    - Informace o výrobku: model, sériové číslo, datum nákupu a prodejce
    - Vaše osobní údaje: jméno, e-mailová adresa, poštovní adresa, bankovní údaje a telefonní číslo
    - Váš doklad o koupi
    -
    Obrázek sériového čísla z těla produktu, který držíte v ruce
    Po zadání těchto údajů klikněte na tlačítko „Odeslat".

    KROK 4
    Po odeslání formuláře budete přesměrováni na potvrzovací stránku a potvrzení vaší registrace bude zasláno na vaši e-mailovou adresu. Váš registrační kód je 8místné číslo, které se zobrazí v řádku předmětu e-mailu. Tento kód bude sloužit také jako referenční číslo v případě, že máte nějaké dotazy ohledně kampaně.

    KROK 5
    Pokud váš požadavek bude splňovat obchodní podmínky kampaně, obdržíte cashback v příslušné výši během 28 dnů od ověření nároku. Chcete-li ověřit stav vaší žádosti o cachback, klikněte, prosím, na odkaz "Zkontrolovat stav žádosti" na domovské stránce kampaně.

     

    2. Kdy mi bude cashback vyplacen a jak to zjistím ze svého bankovního účtu?

    Snažíme se uskutečnit platbu do 28 dnů od ověření vašeho nároku – to neznamená do 28 dnů od vaší registrace a nejsme zodpovědní za to, když jakýkoli z prodejců nesprávně informuje zákazníky, že platba bude uskutečněna do 28 dnů od data zakoupení, ani za jakékoli mylné informace o datech/čase. Vezměte prosím v úvahu, že jakékoli chybějící nebo nesprávné údaje mohou znamenat zpoždění ověření nároku a platby, proto se ujistěte, že zadáte všechny nezbytné údaje správně. Proplacení cashbacku v rámci kampaně bude následovat buď prostřednictvím WorldPay or Link Network name.

     

    3. Proč musím předložit doklad o koupi, zadat název modelu a sériové číslo?

    Potřebujeme doklad o koupi, abychom mohli ověřit, že vaše žádost splňuje podmínky kampaně. To vám ušetří dodatečnou práci, protože můžeme vyhledat sériové číslo, abychom zkontrolovali vaši způsobilost pro propagaci.

    4. Co je považováno za přijatelný doklad o koupi?

    Přijatelný doklad o koupi musí obsahovat následující nezbytné údaje:

    1. Jméno prodejce.
    2. Datum koupě.
    3. Údaje o produktu.
    4. DIČ.

    Vezměte, prosím, v potaz, že žádost může být zamítnuta, pokud dodané doklady nesplňují výše uvedená kritéria.

     

    5. Kde mohu najít sériové číslo zakoupeného produktu?

    Zde najdete návod, jak zjistit, kde se najdete sériové číslo vašeho zařízení. 

     

    6. Webová stránka hlásí, že moje sériové číslo nebylo rozpoznáno, proč tomu tak je?

    Zkontrolujte, že jste správně zadali sériové číslo. Pokud si jste jistí, že byla informace zadána správně, je možné, že vaše zařízení nebylo do této kampaně zahrnuto. 

     

    7. Jaké formáty mohou být použity pro nahrání dokumentu jako součásti registračního procesu a existuje nějaké omezení velikosti?

    Váš soubor by neměl mít víc než 5 MB. Můžete nahrávat pouze standardní formáty JPG, JPEG, PNG a PDF.

     

    8. Obdržel/a jsem zprávu, že moje žádost není úplná. Co mám teď udělat?

    Zašlete nám, prosím, požadovanou informaci co nejdříve zprávou, abychom mohli potvrdit vaši účast na kampani. Neodpovíte-li do během 14 dnů, nemůžeme zaručit, že cashback obdržíte. 

     

    9. Zakoupila jsem výrobek několik týdnů před/po období trvání kampaně. Může Sony udělat výjimku a povolit cashback za můj nákup?

    Můžeme brát pro tuto kampaň v úvahu pouze zákazníky, kteří si produkt zakoupili v období zmiňovaném v Obchodních podmínkách.

     

    10. Poslal/a jsem žádosti za pět (5) stejných produktů, ale mám pouze nárok na cashback za jeden (1) produkt. Proč nemám nárok také u ostatních produktů?

    Každá žádost by měla být podána na našich internetových stránkách samostatně. Po úspěšném dokončení podání žádosti budete moci podat další žádost. Klikněte prosím na tlačítko „podat další žádost“ a můžete připojit žádost za další produkt.

    UPOZORNĚNÍ: Každý zákazník může podat maximálně pět (5) žádosti (a pouze dvě žádosti na jeden model). 

     

    11. Neobdržel/a jsem emailem zprávy o zpracování mé žádosti, jak zjistím stav jejího zpracování?

    Při podání žádosti je automaticky odesláno emailem potvrzení a další email obdržíte po přijetí vaší žádosti. V případě, že budeme potřebovat další informace, vám pošleme samostatný email. Zkontrolujte proto prosím schránku se spamem /reklamními emaily. Kromě toho můžete využít tento odkaz pro sledování, když zadáte číslo žádosti, které jste obdrželi v potvrzujícím emailu.

     

    12. Mám problémy, když se snažím zaregistrovat do této kampaně online. Na koho se mohu obrátit?

    Můžete se obrátit na naši linku podpory prostřednictvím tohoto odkazu, kde vám pomohou s podáním vaší žádosti nebo zde můžete nahlásit jakékoli problémy, k nimž by mohlo dojít.

     

    13. Co se děje s mými osobními údaji?

    O naší politice týkající se nakládání s údaji zákazníků se více dozvíte na tomto odkazu. této stránce.