Potřebuji pomoc se svým účtem Sony nebo s registrací produktu pomocí služby My Sony
Obsah
- Jak zaregistrovat produkt Sony?
- Neplatná e-mailová adresa nebo heslo
- Můj účet Sony je uzamčen
- Provádění změn na účtu Sony
- Propojení služby My Sony s účty dalších služeb Sony
- Zapnutí dvoufázového ověření
- Nemůžu najít produkt, který chci registrovat.
Jak zaregistrovat produkt Sony?
- Přejděte na webové stránky registrace produktu společnosti Sony Europe.
- Ze seznamu vyberte svou zemi.
- Do služby My Sony se můžete přihlásit třemi způsoby: pomocí e-mailové adresy, účtu Google (kliknutím na tlačítko 'Sign in with Google' (Přihlásit se přes účet Google)) nebo Facebookového účtu (kliknutím na tlačítko 'Log in with Facebook' (Přihlásit se přes účet Facebook)).
- Své stávající účty Sony můžete propojit a přihlásit se pomocí účtu ve službě My Sony, Community nebo jakékoli z následujících online služeb společnosti Sony.
- Pokud zatím žádný účet nemáte, zvolte možnost Create account (Vytvořit účet) a teprve po vytvoření nového účtu se přihlaste.
- Zahájení registrace vašeho produktu.
Neplatná e-mailová adresa nebo heslo
Krok 1: Zkontrolujte, zda jste správně zadali zaregistrovanou adresu.
- Zkontrolujte, zda jste skutečně bezchybně zadali e-mailovou adresu, která je propojená s vaším účtem Sony.
- Pokud jste si již dříve vytvořili účet Sony a neprovedli jeho ověření prostřednictvím e-mailu během určeného časového rozmezí (72 hodin), tento účet nebudete moci použít. Vezměte na vědomí, že toto platí pro všechny služby Sony. Přihlaste se na neověřený účet, znovu si nechte poslat aktivační/ověřovací kód a aktivujte svůj účet prostřednictvím e-mailu.
- K přihlášení do služby My Sony můžete použít stejnou e-mailovou adresu, která je propojena s vašimi dalšími účty Sony. Účet ve službě My Sony lze propojit s dalšími účty v jiných službách společnosti Sony (např. ve službě PlayStation Network).
Krok 2: Použijte funkci „Zapomenuté heslo“.
Heslo můžete obnovit pomocí následujících možností pro obnovení hesla:
- Uveďte datum narození, které jste zadali při registraci.
- Zadejte odpověď na svou bezpečnostní otázku.
- Ověření přes mobilní telefon (Přejděte na část „Jak povolit dvoufázové ověření“).
Jakmile úspěšně provedete tyto kroky, obdržíte odkaz k obnovení hesla. Pokud vám e-mail nepřišel, zkontrolujte složku spam. V opačném případě si můžete odkaz nechat znovu poslat nebo vyčkejte 24 hodin a zkuste to znovu.
Můj účet Sony je uzamčen
„Dosáhli jste maximálního počtu možných neúspěšných přihlášení. Váš účet bude z bezpečnostních důvodů uzamčen po dobu 120 minut.“
Po 120 minutách se ujistěte, že klávesy Caps Lock a Num Lock nezpůsobují nežádoucí potíže při zadávání hesla.
Případně obnovte heslo pomocí funkce Zapomenuté heslo.
Provádění změn na vašem účtu Sony
Jak změnit informace na účtu (e-mail, heslo a adresu)
- Přihlaste se ke svému účtu Sony.
- Přejděte na stránku [My Account Details] (Podrobnosti o mém účtu).
- Aktualizujte údaje v příslušných polích.
Chci smazat svůj účet Sony
Velmi nás mrzí, že odcházíte. Svůj účet můžete zrušit pomocí následujících kroků:
- Přihlaste se ke svému účtu Sony.
- Klikněte na možnost [My Account Details] (Podrobnosti o mém účtu).
- Přejděte na konec stránky a vyberte možnost [Remove account] (Odebrat účet).
Propojení služby My Sony s účty dalších služeb Sony
Pokud již máte účet u jiné služby Sony, můžete se do služby My Sony přihlásit pomocí údajů z jiného účtu. Poté obdržíte naléhavou zprávu požadující, abyste svůj účet aktualizovali. Před dokončením aktualizace můžete být požádáni o poskytnutí některých dalších údajů. A naopak, jakmile máte vytvořený účet Sony, můžete ho použít k přihlášení do dalších služeb Sony.
Můžete propojit své účty pro následující online služby od společností skupiny Sony:
- Aby bylo možné účty propojit, musí k nim být zaregistrovaná stejná e-mailová adresa.
- Služby nemusí být v některých zemích/oblastech k dispozici.
Služby poskytované společností Sony Europe:
- My Sony
- Komunita
Služby poskytované ostatními společnostmi ze skupiny Sony:
- PlayStation™ Network
- PlayStation™ Plus
- PlayStation™ Video
- PlayStation® Now
Podrobnosti naleznete v části Propojené účty služeb Sony.
Zapnutí dvoufázového ověření
Chcete-li přidat další vrstvu zabezpečení, můžete zvolit, zda při přihlašování ke svému účtu Sony obdržíte ověřovací kód prostřednictvím textové zprávy nebo ověřovací aplikace. Toto nastavení můžete kdykoli změnit v nastavení dvoufázového ověření.
Jak povolit dvoufázové ověření
Jak se přihlásit pomocí záložního kódu, pokud ověřovací aplikace nefunguje
Nemůžu najít produkt, který chci registrovat.
- Nejdříve se ujistěte, že produkt, který chcete zaregistrovat, opravu patří do řady produktů Sony Electronics (ta zahrnuje: televizory, audio a video produkty, mobilní telefony [Xperia] a fotografické produkty). Pokud vlastníte profesionální produkty Sony nebo konzoli PlayStation, navštivte jednu z následujících stránek:
- Pokud jste si jisti, že se jedná o produkt Sony Electronics, ale systém jej nemůže najít ani poté, co jste ručně zadali jméno produktu, zkuste jej najít pomocí rozbalovací nabídky.
- Pokud jste si produkt zakoupili v jiné oblasti, než je Evropa (např. Tichomoří, Amerika atd.), navštivte webovou stránku příslušné oblasti k registraci produktu. Produkty zakoupené mimo Evropu nelze v současné době zaregistrovat ve službě My Sony. Omlouváme se za vzniklé potíže.
- Pokud tyto dvě možnosti nepomohly, váš produkt zřejmě nemá záznam v naší databázi. Kontaktujte nás, abyste se ujistili, že je tomu skutečně tak.