Číslo článku : 00291210 / Poslední změna : 15/06/2023Tisk

Vítejte v propagační akci Vlog (01.04.2023 - 30.06.2024)

    1. Jak se mohu účastnit akce?

    2.  Co je považováno za přijatelný doklad o koupi?

    3.  Jaké formáty mohou být použity pro nahrání dokumentu jako součásti registračního procesu a existuje nějaké omezení velikosti?

    4.  Zakoupila jsem výrobek několik týdnů před/po období trvání kampaně. Může Sony udělat výjimku a povolit cashback za můj nákup?

    5. Neobdržel/a jsem emailem zprávy o zpracování mé žádosti, jak zjistím stav jejího zpracování?

    6. Mám problémy, když se snažím zaregistrovat do této kampaně online. Na koho se mohu obrátit?

    7. Zaregistroval jsem svůj fotoaparát, ale neobdržel jsem kódy poukazů, co mám dělat?

     

     

    1. Jak se mohu účastnit akce?

    KROK 1

    Kupte si příslušný fotoaparát do 31. 3. 2024 (včetně), zaregistrujte jej v obchodě My Sony v období od 1. 4. 2023 do 15. 6. 2024 (včetně) a získejte 3 kupony s kódem, díky kterým můžete zažádat o vrácení peněz, pokud si v období od 1. 4. 2023 do 30. 6. 2024 (včetně) od zúčastněného prodejce zakoupíte objektiv nebo příslušenství, které rovněž splňují podmínky akce.

    KROK 2

    Přejděte na web kampaně a zaregistrujte se kliknutím na tlačítko „Nárokovat“. Nároky musí být uplatněny online od data nákupu do 31.08.2024, jinak nebudou přijaty.

    Pozn.: nárok musí být uplatněn v období od 01.05.2023 do 31.08.2024

    KROK 3

    Přihlaste se nebo vytvořte účet služby MySony a vyplňte formulář.

    · Informace o vašem objektivu: model, sériové číslo, platný kód voucheru obdržený prostřednictvím společnosti My Sony, datum nákupu a prodejce

    · Vaše osobní údaje: jméno, e-mailová adresa, poštovní adresa, bankovní údaje a telefonní číslo

    · Váš doklad o nákupu objektivu

    (i) fotografii modelu a sériového čísla objektivu zařazeného do propagační akce A bílé nálepky s čárovými kódy, která se nachází na balení produktu, NEBO fotografii a sériové číslo způsobilého příslušenství zakoupeného v jeho původní krabici, (ii) kopii vašeho původního dokladu o koupi nebo faktury za objektiv nebo příslušenství zařazeného do propagační akce, kde je zřetelně vidět název prodejce, název produktu a datum nákupu a (iii) platný kód kuponu.

    Po zadání těchto údajů klikněte na tlačítko „Odeslat".

    KROK 4

    Po odeslání formuláře budete přesměrováni na potvrzovací stránku a potvrzení vaší registrace bude zasláno na vaši e-mailovou adresu. Váš registrační kód je 8místné číslo, které se zobrazí v řádku předmětu e-mailu. Tento kód bude sloužit také jako referenční číslo v případě, že máte nějaké dotazy ohledně kampaně.

    KROK 5

    Pokud váš požadavek bude splňovat obchodní podmínky kampaně, obdržíte cashback v příslušné výši během 28 dnů od ověření nároku. Chcete-li ověřit stav vaší žádosti o cachback, klikněte, prosím, na odkaz  („Zkontrolovat stav žádosti“) na domovské stránce kampaně.

    2.  Co je považováno za přijatelný doklad o koupi?

    Přijatelný doklad o koupi musí obsahovat následující nezbytné údaje:

    1- Jméno prodejce.

    2- Datum koupě.

    3- Údaje o produktu.

    4- DIČ.

    Vezměte, prosím, v potaz, že žádost může být zamítnuta, pokud dodané doklady nesplňují výše uvedená kritéria.

    3.  Jaké formáty mohou být použity pro nahrání dokumentu jako součásti registračního procesu a existuje nějaké omezení velikosti?

    Váš soubor by neměl mít víc než 5 MB. Můžete nahrávat pouze standardní formáty JPEG, JPG, PNG a PDF.

    4.  Zakoupila jsem výrobek několik týdnů před/po období trvání kampaně. Může Sony udělat výjimku a povolit cashback za můj nákup?

    Můžeme brát pro tuto kampaň v úvahu pouze zákazníky, kteří si produkt zakoupili v období zmiňovaném v Obchodních podmínkách.

    5. Neobdržel/a jsem emailem zprávy o zpracování mé žádosti, jak zjistím stav jejího zpracování?

    Při podání žádosti je automaticky odesláno emailem potvrzení a další email obdržíte po přijetí vaší žádosti. V případě, že budeme potřebovat další informace, vám pošleme samostatný email. Zkontrolujte proto prosím schránku se spamem /reklamními emaily. Kromě toho můžete využít tento odkaz pro sledování, když zadáte číslo žádosti, které jste obdrželi v potvrzujícím emailu.

    6. Mám problémy, když se snažím zaregistrovat do této kampaně online. Na koho se mohu obrátit?

    Můžete se obrátit na naši linku podpory prostřednictvím tohoto odkazu, kde vám pomohou s podáním vaší žádosti nebo zde můžete nahlásit jakékoli problémy, k nimž by mohlo dojít.

    7. Zaregistroval jsem svůj fotoaparát, ale neobdržel jsem kódy poukazů, co mám dělat?

    Pokud jste novým zákazníkem, ujistěte se, že jste zaregistrovali vhodnou kameru na stránkách My Sony mezi 01.04.2023 a 15.06.2024. Datum zakoupení tohoto fotoaparátu by mělo být mezi 01.04.2023 a 31.03.2024.

    Pokud jste stávajícím zákazníkem a zaregistrovali jste způsobilý fotoaparát do 01.04.2023, ale nezaregistrovali jste u Sony nákup objektivu během předchozích 12 měsíců, měli byste do 30.04.2023 obdržet e-mail od společnosti My Sony s vašimi osobními kódy.

    Pokud jste neobdrželi žádný e-mail, zkontrolujte prosím složku se spamem.