Číslo článku : 00268705 / Poslední změna : 07/10/2021

Propagační akce na kupony do obchodu PlayStation Store s televizorem BRAVIA

    Propagační akce na kupony do obchodu PlayStation Store s televizorem BRAVIA

     

    1. Jak se můžu propagační akce zúčastnit?

    2. Kdy obdržím kupon s kódem?

    3. Co se dá považovat za přijatelný doklad o koupi?

    4. Webová stránka hlásí, že mé sériové číslo nebylo rozpoznáno, proč k tomu došlo?

    5. Jaké formáty mohu použít pro dokumenty, které mají být nahrány jako součást registračního procesu, a je jejich velikost nějak omezená?

    6. Obdržel(a) jsem zprávu, že moje žádost není kompletní. Co mám dělat?

    7. Produkt jsem zakoupil(a) pár týdnů před datem / po datu propagační akce. Může společnost Sony udělat výjimku a mou žádost schválit?

    8. Svůj doklad o koupi a další dokumenty jsem zaslal(a) poštou na adresu, kterou mi uvedl prodejce.  Od té doby jsem však o své žádosti neobdržel(a) žádné informace.

    9. Neobdržel(a) jsem e-mailem aktuální informace ohledně mé žádosti, jak mohu sledovat její průběh?

    10. Mám problémy s online registrací na tuto propagační akci, na koho se mám obrátit?

    11. Co se stane s mými osobními údaji?

    12. Jak mohu svůj kód uplatnit?

     

    1. Jak se můžu propagační akce zúčastnit?

    KROK 1

    Zakoupením jednoho z vhodných modelů televizorů v období od 7. října 2021 do 30. listopadu 2021 od prodejce, který se propagační akce účastní, získáte kredit ve výši 3000 Kč pro dobití vaší peněženky v obchodě PlayStation™Store.

    KROK 2

    Navštivte webové stránky kampaně, klikněte na možnost „Uplatnit nárok“ a zaregistrujte se. Nároky mohou být uplatněny od data zakoupení nejpozději do 31. prosince 2021.

    KROK 3

    Přihlaste se k účtu My Sony nebo si účet vytvořte a vyplňte formulář kampaně, do kterého vyplňte následující informace:

    · Informace o vašem produktu: model, sériové číslo, datum zakoupení a prodejce

    Vaše osobní údaje: jméno, e-mailová adresa a telefonní číslo

    · Váš doklad o nákupu

    Snímek obrazovky vašeho televizoru, na kterém je zřetelně uvedeno sériové číslo i ID zařízení. K tomu potřebujete přístup k nabídce televizoru pomocí tlačítka „Help“ na dálkovém ovladači, přejít na položku „Stav a diagnostika“, kterou najdete na levé straně obrazovky, a na dálkovém ovladači stisknout možnost OK a poté zvolit možnost „O systému" a vybrat možnost ok. Další informace týkající se této záležitosti naleznete na tomto odkazu: https://www.sony.cz/electronics/support/articles/00248604 

    Jakmile poskytnete všechny tyto informace, klikněte na možnost „Odeslat".

    KROK 4

    Po odeslání formuláře budete přesměrování na stránku s potvrzením a na vaši e-mailovou adresu bude odeslán e-mail s potvrzením vaší registrace. Váš registrační kód je 8místné číslo, které bude uvedeno v předmětu e-mailu. Tento kód poslouží také jako referenční číslo v případě, že budete mít ohledně kampaně jakékoli dotazy.

    KROK 5

    Pokud vaše žádost splňuje obchodní podmínky propagační akce, do 20 pracovních dnů od ověření žádosti obdržíte 2 kupony s kódem do obchodu PlayStation Store. Oba kupony budou mít hodnotu 1500 Kč. Zkontrolujte také složku se spamem. Chcete-li zkontrolovat stav své žádosti, na domovské stránce kampaně klikněte na odkaz „Zobrazit stav vaší žádosti".

     

    2. Kdy obdržím kupon s kódem?

    Kupony s kódem se vám budeme snažit zaslat do obchodu PlayStation Store do 20 pracovních dnů od ověření vaší žádosti. Pokud nebudeme schopni tento termín splnit, kupony vám zašleme co nejdříve. Nejedná se o 20 pracovních dnů od vaší registrace. Neneseme zodpovědnost za jakéhokoli prodejce, kteří nesprávně uvedli zákazníkům, že kód obdrží do 20 pracovních dnů od data nákupu, nebo poskytli jakékoli nesprávné údaje / informace o časovém období. Mějte na paměti, že jakékoli chybějící nebo nesprávné informace s sebou přináší riziko opoždění ověření a platby, takže se ujistěte, že všechny nezbytné informace jsou správně vyplněné.     

     

    3. Co se dá považovat za přijatelný doklad o koupi?

    Přijatelný doklad o koupi musí obsahovat nezbytné informace uvedené níže:

    1 – Název prodejce.

    2 – Datum nákupu.

    3 – Název produktu.

    4 – DIČ prodejce.

    Upozorňujeme, že žádost může být odmítnuta, pokud zaslané dokumenty nesplňují výše uvedená kritéria.

     

    4. Webová stránka hlásí, že mé sériové číslo nebylo rozpoznáno, proč k tomu došlo?

    Zkontrolujte, zda jste sériové číslo zadali správně. Pokud jste si jisti, že je tato informace správná, váš model pravděpodobně není součástí této propagační akce.

     

    5. Jaké formáty mohu použít pro dokumenty, které mají být nahrány jako součást registračního procesu, a je jejich velikost nějak omezená?

    Váš soubor by neměl být větší než 5 MB. Nahrávat můžete pouze standardní formáty JPG, JPEG, PNG a PDF.

     

    6. Obdržel(a) jsem zprávu, že moje žádost není kompletní. Co mám dělat?

    Co nejdříve nám zašlete informace požadované v této zprávě, my na jejich základě potvrdíme vaši účast v propagační akci. Pokud neodpovíte do 14 dnů, nemůžeme zaručit, že kupon s kódem získáte.

     

    7. Produkt jsem zakoupil(a) pár týdnů před datem / po datu propagační akce. Může společnost Sony udělat výjimku a mou žádost schválit?

    Účast v této propagační akci můžeme schválit pouze pro zákazníky, kteří své produkty zakoupili v časovém období uvedeném v obchodních podmínkách.

     

    8. Svůj doklad o koupi a další dokumenty jsem zaslal(a) poštou na adresu, kterou mi uvedl prodejce. Od té doby jsem však o své žádosti neobdržel(a) žádné informace.

    Vaše žádost bohužel nebude platná, dokud se nejprve propagační akce nezúčastníte na webových stránkách, kde můžete přiložit svůj doklad o koupi, nebo dokud svůj doklad o koupi nezašlete jako odpověď na e-mail s potvrzením, který jste obdrželi společně se svým kódem účastníka. Žádosti zaslané poštou nejsou platné.

     

    9. Neobdržel(a) jsem e-mailem aktuální informace ohledně mé žádosti, jak mohu sledovat její průběh?

    Jakmile bude vaše žádost odeslána, zašleme vám automatický e-mail s potvrzením. Další e-mail obdržíte okamžitě po přijetí žádosti. Budeme-li potřebovat jakékoli další informace, zašleme vám samostatný e-mail. Zkontrolujte také složku se spamem. Ke sledování průběhu své žádosti můžete také použít tento odkaz, do kterého zadáte ID žádosti, které je uvedeno v e-mailu s potvrzením.

     

    10. Mám problémy s online registrací na tuto propagační akci, na koho se mám obrátit?

    Můžete kontaktovat naši linku podpory na tomto odkaze, která vám poskytne pomoc ohledně odeslání vaší žádosti nebo v případě, kdy budete chtít nahlásit jakýkoli jiný problém.  Pokud v obchodě PlayStation Store narazíte na problémy s uplatňováním vašeho kuponu s kódem, kontaktujte tým podpory pomocí tohoto odkazu: https://www.playstation.com/support/store/redeem-ps-store-voucher-code/

     

    11. Co se stane s mými osobními údaji?

    Na tomto odkaze naleznete naše zásady týkající se využívání informací o zákaznících.

     

    12. Jak mohu svůj kód uplatnit?

    Přejděte na stránku https://my.playstation.com/

    Přihlaste se ke svému účtu PlayStation Network nebo si vytvořte nový účet.

     Kliknutím na svůj profilový obrázek v pravém horním rohu zvolte nabídku účtu.

    Klikněte na možnost „Uplatnit kódy".

     Zadejte 12místný kód svého kuponu.

    Další informace o tom, jak uplatnit svůj kód, naleznete zde.

    Chcete-li uplatnit druhý kód, tento proces je třeba opakovat.