Číslo článku : 00260995 / Poslední změna : 22/09/2021

BRAVIA XR TV & DualSense prom

    1. Jak se mohu zúčastnit této aktivity?

    Krok 1

    Kupte si jeden z uvedených TV modelů mezi 3.5.2021 a 27.6.2021 od vybraných prodejců.

    Krok 2

    Vstupte na webovou stránku kampaně a zaregistrujte se kliknutím na tlačítko „Žádost o ovladač DualSense “.

    Poznámka: Žádosti musí být podány online do 28. 7. 2021 do půlnoci. Pozdějí podané žádosti nebudou akceptovány.

    Krok 3

    Přihlaste se nebo si vytvořte účet My Sony a vyplňte formulář kampaně zadáním následujících informací:

    Informace o vašem produktu: název produktu, sériové číslo, datum nákupu a prodejce

    Vaše osobní údaje: jméno, e-mailová adresa, poštovní adresa a telefonní číslo

    Doklad o nákupu

    Obrázek ID zařízení a SN z obrazovky

    Po poskytnutí těchto informací klikněte na tlačítko „Odeslat“.

    Krok 4

    Po odeslání formuláře budete přesměrováni na stránku s potvrzením a na vaši e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s potvrzením vaší registrace. Váš registrační kód je 8místné číslo, které se zobrazí v řádku předmětu e-mailu. Tento kód bude sloužit také jako referenční číslo v případě, že budete mít ohledně kampaně nějaké dotazy.

    Krok 5

    Pokud váš nárok splňuje podmínky akce, obdržíte do 30 dnů ovladač DualSense od ověření požadavku. Chcete-li zkontrolovat stav svého požadavku, klikněte na domovské stránce kampaně na odkaz „Zobrazit stav vašeho nároku“.

    2. Kdy obdržím zdarma ovladač DualSense?

    Naším cílem je poslat váš ovladač DualSense do 30 dnů od ověření vaší žádosti - toto neznamená do 30 dnů od vaší registrace a nemůžeme nést odpovědnost za maloobchodníky / prodejce, kteří nesprávně upozorní zákazníky, že přeprava proběhne do 30 dnů od data nákupu nebo nesprávně uvedených údajů / časech. Mějte na paměti, že jakékoli chybějící nebo nesprávné informace mohou zpozdit ověření a odeslání, proto nezapomeňte uvést všechny nezbytné správné informace.

    3. Proč musím předložit doklad o koupi, název modelu a sériové číslo?

    Potřebujeme doklad o nákupu, abychom zkontrolovali, zda váše vyplněné informace splňují podmínky akce. Toto zkrátí dokumentační proces, protože můžeme vyhledat sériové číslo a zkontrolovat vaše oprávnění k promo akci.

    4. Co se považuje za přijatelný doklad o nákupu?

    Akceptovatelný doklad o nákupu musí obsahovat níže uvedená potřebná kritéria:

    1 - Název maloobchodníka.

    2 - Datum nákupu.

    3 - Podrobnosti o produktu.

    4 - DIČ maloobchodníka.

    Vezmeme-li v úvahu, že žádost může být zamítnuta, pokud dodané dokumenty nesplňují výše uvedená kritéria.

    5. Kde najdu sériové číslo svého produktu?

    Kliknutím sem zobrazíte ilustraci toho, jak můžete zjistit sériové číslo svého zařízení.

    6. Webova stránka říká, že moje sériové číslo nebylo rozpoznáno, proč?

    Zkontrolujte, zda jste sériové číslo zadali správně. Pokud jste si jisti, že informace jsou správné, váš model nemusí být v této akci zahrnut.

    7. Jaké formáty lze použít pro nahrávání dokumentů v rámci procesu registrace a existují nějaká omezení velikosti?

    Váš soubor by neměl být větší než 5 MB. Můžete nahrát pouze standardní formáty JPG, JPEG, PNG a PDF.

    8. Obdržel jsem zprávu, že můj požadavek je neúplný. Co mám teď dělat?

    Zašlete nám prosím co nejdříve informace požadované ve zprávě, abychom mohli potvrdit vaši účast v akci. Pokud neodpovíte do 14 dnů, nemůžeme zaručit, že obdržíte ovladač DualSense.

    9. Produkt jsem zakoupil několik týdnů před / po datu promo akce. Může Sony udělat výjimku a potvrdit DualSense zdarma pro můj nákup?

    Promo akci pro zákazníka lze potvrdit pouze v případě, že produkt byl zakoupen ve lhůtách uvedených v podmínkách.

    10. Je možné, abych o tuto akci požádal poštou místo online?

    Požadavky zaslané poštou bohužel nelze uznat. Přihlaste se nebo se zaregistrujte online a poskytněte potřebné informace (viz krok 3).

    11. Nedostal jsem e-mailové aktualizace týkající se mé žádosti, jak mohu sledovat její průběh?

    Při odeslání žádosti je zaslán automatický potvrzovací e-mail a při přijetí žádosti další e-mail. Pokud budeme potřebovat další informace, zašleme vám samostatný e-mail. Nezapomeňte zkontrolovat složku nevyžádané pošty ve vaší poštovní schránce. Tento odkaz můžete také použít ke sledování postupu vaší žádosti zadáním ID žádosti uvedené v potvrzovacím e-mailu.

    12. Mám potíže s online registrací této promo akce, jak mám postupovat?

    Neváhejte kontaktovat naši linku podpory prostřednictvím tohoto odkazu, který vám poskytne pomoc ohledně podání žádosti nebo ohledně problémů, se kterými se můžete setkat.

    13. Co se děje s mými osobními údaji?

    Naše zásady týkající se používání informací o zákaznících můžete konzultovat kliknutím na tento odkaz.

    14. Poslal/a jsem žádosti za pět (5) stejných produktů, ale mám pouze nárok na DualSense za jeden (1) produkt. Proč nemám nárok také u ostatních produktů?

    Každá žádost by měla být podána na našich internetových stránkách samostatně. Po úspěšném dokončení podání žádosti budete moci podat další žádost. Klikněte prosím na tlačítko „podat další žádost“ a můžete připojit žádost za další produkt.

    POZNÁMKA: Maximální počet žádostí na zákazníka je pět (5) a pouze dvě žádosti na stejný model.