Číslo článku : 00242600 / Poslední změna : 05/03/2020

Obrazovku nelze odemknout

    Pokud zapomenete kód PIN, heslo nebo vzor zámku obrazovky, můžete své zařízení resetovat buď za použití aplikace Find my device od Google, nebo počítačové aplikace Xperia Companion. Prostudujte si požadavky a výsledky pro každou možnost níže a vyberte metodu, která vám nejvíce vyhovuje.

    • Resetujte zařízení pomocí aplikace Find my device.
      • Požadavky: Tato metoda resetování vyžaduje, aby vaše zařízení bylo zapnuté, mělo přístup k internetu a byla na něm zapnuta aplikace Find my device. Na vašem zařízení musí být zaregistrován účet Google a potřebujete vědět uživatelské jméno a heslo. Budete také potřebovat počítač nebo mobilní zařízení s připojením k Internetu.
      • Výsledky: Veškerá uživatelská data uložená ve vnitřní paměti zařízení budou vymazána, včetně stažených aplikací, fotografií a nastavení zařízení. Pokud před resetováním zařízení nevyjmete kartu SD, uživatelská data na kartě budou ve většině případů vymazána.

    Resetování zařízení pomocí aplikace Find my device

    • Resetujte zařízení pomocí funkce Oprava softwaru v počítačové aplikaci Xperia Companion.
      • Požadavky: Tato metoda vyžaduje přístup k počítači s aktivním připojením k Internetu. Potřebujete kabel USB pro propojení zařízení s počítačem a minimální úroveň nabití baterie zařízení musí být 80 %.
      • Výsledky: Veškerá uživatelská data uložená ve vnitřní paměti zařízení budou vymazána, včetně stažených aplikací, fotografií a nastavení zařízení. Obsah na kartě SD vymazán nebude.

    Oprava softwaru zařízení pomocí aplikace Xperia Companion