Číslo článku : 00227992 / Poslední změna : 27/06/2019

Student Cashback Digital Imaging CZ

    On-line podpora kampaně Studentský cashback

     

     

    1. Jak se mohu účastnit akce?. 1

    2. Proč musím předložit doklad o koupi a registrační kód?. 1

    3. Proč musím předložit model a sériové číslo?. 1

    4. Webové stránky říkají, že mé sériové číslo nebylo rozpoznáno, proč to tak je?. 1

    5. Dostal/a jsem zprávu, že moje údaje nejsou kompletní. Co mám dělat?. 2

    6. Zaslal/a jsem doklad o zakoupení (a další dokumenty) poštou na adresu, kterou poskytl můj místní prodejce. Ale nedostal/a jsem žádnou odpověď. 2

    7. Podal/a jsem žádost na tři (3) produkty, ale mám nárok na vrácení peněz jen za jeden (1) produkt. Proč nemám nárok na další produkty?. 2

     

    1. Jak se mohu účastnit akce?

    KROK 1
    Kupte jeden z libovolných modelů v období od 24. května 2019 do 14. října 2019 a uplatněte u prodejce nárok na vrácení peněz.

    KROK 2

    Přejděte na webové stránky kampaně (www.sony.cz/cashback/student), klikněte na tlačítko „Studentský cashback“ a zaregistrujte se. Žádost na vrácení peněz musí být provedena on-line od třiceti (30) dnů po datu nákupu a nejpozději do 14. prosince 2019, jinak nebude přijata.

    KROK 3
    Přihlaste se nebo vytvořte účet služby MySony a vyplňte formulář.
    Zadejte následující údaje:

    Informace o výrobku: model, sériové číslo, datum nákupu a prodejce
    Vaše osobní údaje: jméno, e-mailová adresa, poštovní adresa, bankovní údaje a telefonní číslo
    Váš doklad o koupi
    Obrázek sériového čísla
    Po zadání těchto údajů klikněte na tlačítko „Odeslat".

    KROK 4
    Po odeslání formuláře budete přesměrováni na potvrzovací stránku a potvrzení vaší registrace bude zasláno na vaši e-mailovou adresu. Váš registrační kód je 8místné číslo, které se zobrazí v řádku předmětu e-mailu. Tento kód bude sloužit také jako referenční číslo v případě, že máte nějaké dotazy ohledně kampaně.

    KROK 5
    Pokud vaše žádost splňuje podmínky akce, obdržíte vaše peníze zpět do 28 dnů od potvrzení vaší žádosti. Pokud byste chtěli zkontrolovat stav žádosti o vrácení peněz, klikněte prosím na odkaz „Zobrazit stav vašeho nároku" na domovské stránce kampaně.

     

    2. Proč musím předložit doklad o koupi a registrační kód?

    Potřebujeme doklad o koupi a registrační kód, abychom zkontrolovali, zda vaše žádost splňuje podmínky akce.

     

    3. Proč musím předložit model a sériové číslo?

    Podle sériového čísla můžeme zkontrolovat, zda je daný model zařazen do akce.


    4. Webové stránky říkají, že mé sériové číslo nebylo rozpoznáno, proč to tak je?

    Zkontrolujte, zda jste správně zadali sériové číslo. Pokud jste si jisti, že informace jsou správné, váš model nemusí být součástí této akce.
     

    5. Dostal/a jsem zprávu, že moje údaje nejsou kompletní. Co mám dělat?

    Pošlete nám, prosím, požadované informace co nejdříve, abychom mohli potvrdit vaši účast na akci. Pokud neodpovíte do 10 dnů, nemůžeme zaručit, že obdržíte vaši hotovost.
     

    6. Zaslal/a jsem doklad o zakoupení (a další dokumenty) poštou na adresu, kterou poskytl můj místní prodejce. Ale nedostal/a jsem žádnou odpověď.

    Bohužel žádosti zaslané poštou nejsou platné. Přihlaste se nebo se zaregistrujte online a poskytněte potřebné informace (viz krok 3).
     

    7. Podal/a jsem žádost na tři (3) produkty, ale mám nárok na vrácení peněz jen za jeden (1) produkt. Proč nemám nárok na další produkty?

    Každá žádost by měla být provedena samostatně na našich webových stránkách. Na konci každého úspěšné žádosti, budete mít možnost podat novou žádost. Chcete-li přidat nárok na jiný produkt, klikněte na tlačítko „Registrace dalšího produktu".

     

    POZNÁMKA: Na jednoho zákazníka mohou být provedeny maximálně tři (3) žádosti (a pouze jeden nárok na produkt).

     

    Pokud máte stále potíže s uplatněním vašeho nároku na vrácení peněz, kontaktujte nás a požádejte o další pomoc.