Číslo článku : 00223451 / Poslední změna : 23/01/2020

[Solved] (Opraveno) Problémy se zvukem zpětného audio kanálu (ARC) u systému domácích kin u televizorů s platformou Android TV od společnosti Sony (modely 2016–2018) po aktualizaci na systém Android™ 8.0 Oreo™

    S radostí oznamujeme, že tento problém byl vyřešen. Pokud máte nainstalovaný firmware v6.5830 (Android 8.0 Oreo), stáhněte si do televizoru nejnovější verzi:

    Pokud přecházíte na platformu Oreo poprvé, nejnovější firmware vám přinese velké množství výhod. Chcete-li vidět celý seznam funkcí a vylepšení, nebo pokud chcete stáhnout tento firmware, přejděte na příslušnou produktovou stránku televizoru.

    Děkujeme vám za trpělivost a omlouváme se za všechny způsobené nepříjemnosti.
     

     


    Problémy se zvukem zpětného audio kanálu (ARC) u systému domácích kin u televizorů s platformou Android TV od společnosti Sony (modely z let 2016–2018) po aktualizaci systému Android™ 8.0 Oreo™

    Uvědomujeme si, že se po zapnutí televizoru z pohotovostního režimu můžete potýkat s problémy se zvukem prostřednictvím portu ARC připojeného ke zvukovému projektoru, přijímači A/V nebo systému domácího kina.

    Naši vývojáři v současné době zkoumají příčiny tohoto problému. Chcete-li mít přehled o nejnovějších informacích, pravidelně navštěvujte tuto stránku nebo si ji přidejte do záložek.

    Mezitím vyzkoušejte následující dočasná řešení v číselném pořadí. Pokud symptomy přetrvají, doporučujeme použít další dočasné řešení ze seznamu.

    POZNÁMKA: Pře použitím dočasných řešení níže nastavte upřednostnění audio systému na možnost Zapnuto. 
    [HOME] > [Settings] (Nastavení) > [Sound] (Zvuk) > [Audio system prioritisation] (Upřednostnění audio systému) 

    Dočasné řešení 1: 

    • Vypněte audiozařízení pomocí dálkového ovladače audia 
    • Vypněte televizor pomocí dálkového ovladače televizoru
    • Zapněte televizor pomocí dálkového ovladače televizoru

    POZNÁMKA: Audiozařízení se zapne automaticky prostřednictvím funkce BRAVIA® Sync (HDMI CEC)

    Dočasné řešení 2:

    • Změňte nastavení reproduktoru přechodem do nabídky [HOME] > [Settings] (Nastavení) > [Sound] (Zvuk) > [Speakers] (Reproduktory) > [TV speakers] (reproduktory televizoru)
    • Vypněte televizor pomocí dálkového ovladače televizoru
    • Zapněte televizor pomocí dálkového ovladače televizoru

    POZNÁMKA: Nastavení reproduktoru se prostřednictvím funkce BRAVIA® Sync (HDMI CEC) automaticky přepne na možnost [Audio system] (Audio systém).

    Dočasné řešení 3:

    • Nastavte možnost ovládání funkce BRAVIA® Sync na Zapnuto: přejděte do nabídky [HOME] > [Settings] (Nastavení) > [External inputs] (Externí vstupy) > [BRAVIA Sync settings] (Nastavení funkce BRAVIA® Sync) > [BRAVIA Sync control] (Ovládání BRAVIA® Sync) 
    • Po zobrazení položky [Remove recognized devices from the list] (Odebrat rozpoznaná zařízení ze seznamu) vyberte možnost [Yes] (Ano)
      POZNÁMKA: Ovládání BRAVIA® Sync se vypne.
    • Znovu vyberte možnost Ovládání BRAVIA® Sync a zapněte ji
      POZNÁMKA: Nastavení reproduktoru se automaticky přepne na možnost [Audio system] (Audio systém).

    Dočasné řešení 4:

    • Resetujte televizor
      1. Vypněte televizor.
      2. Odpojte napájecí kabel televizoru (síťový kabel) ze síťové zásuvky.
      3. Nechte televizor 2 minuty bez napájení.
      4. Zapojte napájecí kabel (síťový kabel) zpět do síťové zásuvky.

    Děkujeme vám za trpělivost a omlouváme se za všechny způsobené nepříjemnosti.