Číslo článku : 00223451 / Poslední změna : 02/08/2019

[Solved] (Opraveno) Problémy se zvukem zpětného audio kanálu (ARC) u systému domácích kin u televizorů s platformou Android TV od společnosti Sony (modely 2016–2018) po aktualizaci na systém Android™ 8.0 Oreo™

Produkty a kategorie, pro které je článek určen

S radostí oznamujeme, že tento problém byl vyřešen. Pokud máte nainstalovaný firmware v6.5830 (Android 8.0 Oreo), stáhněte si do televizoru nejnovější verzi (v6.6510):

Pokud přecházíte na platformu Oreo poprvé, nejnovější firmware vám přinese velké množství výhod. Chcete-li vidět celý seznam funkcí a vylepšení, nebo pokud chcete stáhnout tento firmware, přejděte na příslušnou produktovou stránku televizoru.

Děkujeme vám za trpělivost a omlouváme se za všechny způsobené nepříjemnosti.
 

 


Problémy se zvukem zpětného audio kanálu (ARC) u systému domácích kin u televizorů s platformou Android TV od společnosti Sony (modely z let 2016–2018) po aktualizaci systému Android™ 8.0 Oreo™

Uvědomujeme si, že se po zapnutí televizoru z pohotovostního režimu můžete potýkat s problémy se zvukem prostřednictvím portu ARC připojeného ke zvukovému projektoru, přijímači A/V nebo systému domácího kina.

Naši vývojáři v současné době zkoumají příčiny tohoto problému. Chcete-li mít přehled o nejnovějších informacích, pravidelně navštěvujte tuto stránku nebo si ji přidejte do záložek.

Mezitím vyzkoušejte následující dočasná řešení v číselném pořadí. Pokud symptomy přetrvají, doporučujeme použít další dočasné řešení ze seznamu.

POZNÁMKA: Pře použitím dočasných řešení níže nastavte upřednostnění audio systému na možnost Zapnuto. 
[HOME] > [Settings] (Nastavení) > [Sound] (Zvuk) > [Audio system prioritisation] (Upřednostnění audio systému) 

Dočasné řešení 1: 

  • Vypněte audiozařízení pomocí dálkového ovladače audia 
  • Vypněte televizor pomocí dálkového ovladače televizoru
  • Zapněte televizor pomocí dálkového ovladače televizoru

POZNÁMKA: Audiozařízení se zapne automaticky prostřednictvím funkce BRAVIA® Sync (HDMI CEC)

Dočasné řešení 2:

  • Změňte nastavení reproduktoru přechodem do nabídky [HOME] > [Settings] (Nastavení) > [Sound] (Zvuk) > [Speakers] (Reproduktory) > [TV speakers] (reproduktory televizoru)
  • Vypněte televizor pomocí dálkového ovladače televizoru
  • Zapněte televizor pomocí dálkového ovladače televizoru

POZNÁMKA: Nastavení reproduktoru se prostřednictvím funkce BRAVIA® Sync (HDMI CEC) automaticky přepne na možnost [Audio system] (Audio systém).

Dočasné řešení 3:

  • Nastavte možnost ovládání funkce BRAVIA® Sync na Zapnuto: přejděte do nabídky [HOME] > [Settings] (Nastavení) > [External inputs] (Externí vstupy) > [BRAVIA Sync settings] (Nastavení funkce BRAVIA® Sync) > [BRAVIA Sync control] (Ovládání BRAVIA® Sync) 
  • Po zobrazení položky [Remove recognized devices from the list] (Odebrat rozpoznaná zařízení ze seznamu) vyberte možnost [Yes] (Ano)
    POZNÁMKA: Ovládání BRAVIA® Sync se vypne.
  • Znovu vyberte možnost Ovládání BRAVIA® Sync a zapněte ji
    POZNÁMKA: Nastavení reproduktoru se automaticky přepne na možnost [Audio system] (Audio systém).

Dočasné řešení 4:

  • Resetujte televizor
    1. Vypněte televizor.
    2. Odpojte napájecí kabel televizoru (síťový kabel) ze síťové zásuvky.
    3. Nechte televizor 2 minuty bez napájení.
    4. Zapojte napájecí kabel (síťový kabel) zpět do síťové zásuvky.

Děkujeme vám za trpělivost a omlouváme se za všechny způsobené nepříjemnosti.