Číslo článku : 00223162 / Poslední změna : 27/06/2019

Služba obnovy dat

    Máte problémy se svými médii? Přišli jste omylem o data?Bezplatná služba obnovy dat od společnosti Sony

    Společnost Sony vám pomůže. Protože si uvědomujeme, jak je pro profesionály obsah důležitý, snažíme se ve společnosti Sony dělat vše, abychom ten váš ochránili. Máte-li problém, vyzkoušejte naši službu pro vadné produkty a obnovu dat.

     

    Jak služba pro vadné produkty a obnovu dat funguje?
     

    1. Záruka: Ujistěte se, že je váš produkt v záruce – pokud si nejste jistí, kontaktujte svého prodejce.
       
    2. Kontaktujte e-mailem naše zákaznické informační centrum (CIC) a uveďte bližší informace o problému. Uveďte zemi svého bydliště.
      Pracovníci zákaznického informačního centra vás provedou příslušným postupem. Zde nás kontaktujte. 
      Tip: Ke každému produktu je potřeba doložit originální nákupní doklad (fakturu nebo účtenku), proto jej pro urychlení naskenujte a přidejte do přílohy e-mailu.
       
    3. Výměna a obnova: Společnost Sony produkt v rámci záruky vymění a naši odborníci se pokusí obnovit vaše data. Abychom zaručili co nejvyšší šanci na obnovení ztraceného obsahu, využijeme všechny zavedené systémy a postupy. Obnovu dat však nejsme schopni zaručit.
      Přečtěte si, jak to probíhá: 

      1. Pošlete nám svou kartu/zařízení k obnově. 

      2. Naši pracovníci se pokusí data na této kartě/zařízení obnovit. 

      3. Pokud se data podaří obnovit, provedeme analýzu možných problémů karty/zařízení. 
        Pokud při analýze nejsou zjištěny problémy, pracovníci přenesou obnovená data zpět na původní funkční kartu/zařízení.

      4. Pokud již karta/zařízení nefunguje, uložíme data na novou kartu. 

      5. Pokud se obnova nezdaří, budeme vás kontaktovat a domluvíme se na dalším možném postupu. Například se rozhodnete, že chcete vyzkoušet jiné možnosti. Případně můžeme v testování karty/zařízení pokračovat, nebo vám můžeme kartu/zařízení vrátit
        beze změn. 

      6. Poslední možností je, že s vaším souhlasem kartu/zařízení plně otestujeme: po provedení diagnostického testu resetujeme paměťové buňky karty/zařízení. To však znamená, že další pokusy o obnovu nebudou možné.
         

     

    Kolik tato služba stojí? 

    Chcete-li využít službu obnovy dat, zaplatíte pouze za poplatky spojené s přepravou produktu do společnosti Sony Belgium. Společnost Sony hradí veškeré náklady: výměnu, obnovení a zpáteční přepravu produktu. 

     

    Na jaké produkty se služba obnovy dat vztahuje?

    • Přenosné úložiště: Obnova dat je možná pouze v případě, že samotný (interní) pevný disk je funkční
    • Zařízení RAID: Obnova dat je možná pouze v případě, že samotný (interní) pevný disk je funkční a je použita konfigurace pole „RAID1“ 
     
    KategoriePřenosné úložištěZařízení RAIDZařízení SSDŘada XQD GŘada XQD M
    Název modeluPSZ-HA1PSZ-RA4TSV-GS48QD-G32EQD-M32A
    PSZ-HA2PSZ-RA6TSV-GS96QD-G64EQD-M64A
    PSZ-HC1TPSZ-RA8TSV-MGS50QD-G120FQD-M128A
    PSZ-HC2TPSZ-RA12TSV-MGS1TQD-G240F 
    PSZ-HB1T SV-MGS2T  
    PSZ-HB2T    

     

    KategorieSxS PRO+SxS-1Karta CFastSDExterní disk SSD
    Název modeluSBP-64ESBS-32G1CCAT-G32SF-G32SL-EG2
    SBP-128ESBS-64G1CCAT-G64SF-G64SF-EG5
    SBP-256ESBS-128G1CCAT-G128SF-G128SL-EG1
       SF-G32T 
       SF-G64T 
       SF-G128T