Číslo článku : 00204959 / Poslední změna : 27/06/2019

Upozornění na aktualizace softwaru pro fotoaparáty α7R III (ILCE-7RM3) a α7 III (ILCE-7M3) – 7. prosince 2018

Produkty a kategorie, pro které je článek určen

7. prosince 2018

Sony Corporation
Sony Imaging Products & Solutions Inc.

 

Upozornění na aktualizace softwaru pro zákazníky, kteří používají digitální fotoaparáty α7R III (ILCE-7RM3) a α7 III (ILCE-7M3) s výměnnými objektivy

 

Děkujeme vám, že používáte produkty Sony.

 

Zjistili jsme, že se u našich digitálních fotoaparátů α7R III a α7 III s výměnnými objektivy mohou vyskytovat následující problémy.

  1. Ve vzácných případech může model α7R III nebo α7 III přestat fungovat při zápisu dat ve formátu RAW na kartu SD, která již byla několikrát použita.

    Poznámky:
    • To může způsobit také abnormality v souborech pro správu snímků, takže fotoaparát snímky nezobrazí.
    • Na paměťové kartě nedojde k poškození nebo vymazání jiných dat snímků, vyjma dat, které byly zapisovány v době, kdy došlo k přerušení.
    • Pokud se již snímky ve fotoaparátu nezobrazují, postupujte podle kroků níže pro použití funkce „Recover Image DB“:
      • Vyberte možnost MENU (Nabídka) → (Setup) (Nastavit) → [Recover Image DB] → požadovaný slot pro paměťovou kartu→ [Enter] (Zadat).
        Poté vyfoťte snímek, zálohujte data na počítač nebo jiné zařízení a zformátujte paměťovou kartu ve vašem fotoaparátu.

         
  2. U modelu α7R III může při fotografování s funkcí Automatické přehrávání dojít k přerušení komunikace fotoaparátu.

 

Systémový software, který výše popsané problémy řeší, vydáme v polovině prosince. Do té doby se řiďte následujícími bezpečnostními opatřeními.
Poznámka: zatímco připravujeme nový systémový software, nebudeme nadále poskytovat aktuální systémový software jako aktualizaci.

  1. Před dalším fotografováním zálohujte svá data a zformátujte paměťové karty v obou slotech fotoaparátu nebo použijte novou paměťovou kartu.
  2. Ujistěte se, že je při fotografování vypnutá funkce Automatického přehrávání.

 

Omlouváme se za jakékoli problémy způsobené používáním dotčených produktů a děkujeme vám za pochopení.