Číslo článku : 00198728 / Poslední změna : 17/05/2018

Nedaří se vám na televizoru Bravia® získat přístup k aplikacím, aktualizacím nebo síťovým službám? – 17. května 2018

Produkty a kategorie, pro které je článek určen

Od 21. května 2018 může u velmi malého počtu televizorů Bravia® dojít ke znepřístupnění aplikací, aktualizací nebo jiných síťových služeb. K tomu dochází z důvodu načtených informací* v mezipaměti, které po upgradu serveru Bravia® zůstávají na vašem zařízení – typicky na internetovém routeru.

Pokud se vám nezobrazují žádné síťové služby či ikony aplikací nebo na svém televizoru nemůžete získat přístup k aplikacím a dalším síťovým službám, postupujte následovně:

  • Odpojte a po jedné minutě znovu připojte napájecí kabely televizoru a internetového routeru


Aby váš televizor běžel bez problémů, doporučujeme také na zařízení naistalovat nejnovější firmware. 


Pokud po provedení kroků popsaných výše stále nemůžete získat přístup k aplikacím nebo dalším síťovým službám, obraťte se na nás.

Omlouváme se za případné nepříjemnosti.


*Načtené informace zahrnují údaje o internetu, poskytovateli internetových služeb a o domácí síti nebo síti routeru.