Číslo článku : 00198097 / Poslední změna : 16/04/2018

Zpráva týkající se chyby aplikace YouTube™

Produkty a kategorie, pro které je článek určen

Váš televizor nebo přehrávač od společnosti Sony může při sledování YouTube™, živého vysílání přes anténu, kabel, satelit nebo přes zařízení připojená prostřednictvím HDMI zobrazit chybovou zprávu. Případně se aplikace YouTube™ nemusí spustit nebo se nepodaří navázat připojení k síti.

Tyto problémy jsou nyní vyřešeny; nicméně pokud na vašem zařízení tyto problémy nadále přetrvávají, doporučujeme postupovat podle níže uvedených pokynů.

Jak vyřešit tento problém? 

Vlastním 

 

Televizor Sony s platformou Android TV

Chcete-li tento problém vyřešit, vymažte data a mezipaměť aplikace YouTube™:

  1. Vyberte možnost [HOME] (Domů) > [Settings] (Nastavení) > [Apps] (Aplikace)

  2. Vyberte možnost [YouTube]

  3. Vyberte možnost [Clear data] (Vymazat data) > [OK]


Youtube: Android 400 issue

 

Chytrý televizor Sony bez systému Android

Chcete-li tento problém vyřešit, proveďte následující kroky.

  • Spusťte nastavení prohlížeče a vymažte všechny soubory cookie: 
    (Platí pro řady W9xxA, W8xxA, W7xxA, W6xxA, X90xxA, X85xxA, X95xxB, X90xxB, X85xxB, W9xxB, W8xxB, W7xxB, W6xxB a W750C)
  1. Z nabídky [App] (Aplikace) spusťte prohlížeč

  2. Vyberte položku [Options] (Možnosti)

  3. Vyberte položku [Browser Settings] (Nastavení prohlížeče)

  4. Vyberte položku [Delete all Cookies] (Smazat všechny soubory cookie)

 

YouTube: non-Android 2

 

 

  • Nastavte na televizoru osobní informace:
    (Platí pro řady WD75, WD6, WE75, WE6, XE70 a WF6)
  1. Vyberte možnost [HOME] (Domů) > [Settings] (Nastavení)
     
  2. Vyberte možnost [Customer Support] (Zákaznická podpora)
     
  3. Vyberte možnost [Initialize Personal Information] (Nastavit osobní informace)
     
  4. Vyberte možnost [OK]

 

Youtube: non-android initialise personal information

Chytrý přehrávač Blu-ray od společnosti Sony 

S radostí oznamujeme, že tento problém byl vyřešen.