Číslo článku : 00192098 / Poslední změna : 08/01/2018

Na určitých televizorech Sony Bravia® (řady XE70, WE6 a WE75) aplikace nefungují nebo se dočasně nezobrazují – 17. listopadu 2017

Produkty a kategorie, pro které je článek určen

Uvědomujeme si, že se při zobrazování nebo přístupu k různým aplikacím videí na vyžádání nebo jiných internetových služeb mohou vyskytnout potíže.*

V rámci dočasného řešení si v následujícím umístění nastavte osobní informace: [Settings] (Nastavení) > [Customer support] (Zákaznická podpora) > [Initialise personal information] (Nastavení osobních dat).

Pokud vám výše uvedené kroky nepomohou a potíže přetrvají, doporučujeme reset televizoru a obnovení továrního nastavení: [Settings] (Nastavení) > [Customer support] (Zákaznická podpora) > [Factory settings] (Tovární nastavení). Upozorňujeme, žepodokončení tohoto procesu bude zobrazena úvodní obrazovka nastavení.

Naši vývojáři v současné době zkoumají příčiny těchto potíží a brzy přijdou s trvalým řešením (ve formě aktualizace softwaru).

Chcete-li být informováni o vývoji této situace, doporučujeme uložit odkaz na tuto stránku. Případně můžete přidat svůj model do mobilní aplikace Support by Sony, aby vám byly doručována upozornění o produktu.

Omlouváme se za případné nepříjemnosti.

POZNÁMKA: V současné době může tyto potíže zaznamenat pouze omezený počet uživatelů. Pokud vaše aplikace fungují správně, tomuto oznámení nemusíte věnovat pozornost.*