Číslo článku : 00175890 / Poslední změna : 14/05/2018

Propagační akce – cashback na vybrané produkty

Produkty a kategorie, pro které je článek určen

On-line podpora kampaně Cashback


1. Jak se mohu účastnit akce?

KROK 1
Kupte jeden z libovolných modelů v období 16. 5. 2018 – 31. 7. 2018 a uplatněte u prodejce nárok na vrácení peněz.

KROK 2
Přejděte na webové stránky, klikněte na tlačítko „Cashback“ a zaregistrujte se. Žádost na vrácení peněz musí být provedena on-line do 30. 9. 2018, jinak nebude přijata.

KROK 3
Přihlaste se nebo vytvořte účet služby MySony a vyplňte formulář.
Zadejte následující údaje:

Informace o výrobku: model, sériové číslo, datum nákupu a prodejce
Vaše osobní údaje: jméno, e-mailová adresa, poštovní adresa, bankovní údaje a telefonní číslo
Váš doklad o koupi
Obrázek sériového čísla
Po zadání těchto údajů klikněte na tlačítko „Odeslat".

KROK 4
Po odeslání formuláře budete přesměrováni na potvrzovací stránku a potvrzení vaší registrace bude zasláno na vaši e-mailovou adresu. Váš registrační kód je 8místné číslo, které se zobrazí v řádku předmětu e-mailu. Tento kód bude sloužit také jako referenční číslo v případě, že máte nějaké dotazy ohledně kampaně.


KROK 5
Pokud vaše žádost splňuje podmínky akce, obdržíte vaše peníze zpět do 28 dnů od potvrzení vaší žádosti. Pokud byste chtěli zkontrolovat stav žádosti o vrácení peněz, klikněte prosím na odkaz „Zobrazit stav vašeho nároku" na domovské stránce kampaně.

 

2. Proč musím předložit doklad o koupi?

Potřebujeme doklad o koupi, abychom zkontrolovali, zda vaše žádost splňuje podmínky akce.

 

3. Proč musím předložit model a sériové číslo?
 
Podle sériového čísla můžeme zkontrolovat, zda je daný model zařazen do akce.


4. Webové stránky říkají, že mé sériové číslo nebylo rozpoznáno, proč to tak je?
 
Zkontrolujte, zda jste správně zadali sériové číslo. Pokud jste si jisti, že informace jsou správné, váš model nemusí být součástí této akce.

 

5. Dostal/a jsem zprávu, že moje údaje nejsou kompletní. Co mám dělat?

Pošlete nám, prosím, požadované informace co nejdříve, abychom mohli potvrdit vaši účast na akci. Pokud neodpovíte do 10 dnů, nemůžeme zaručit, že obdržíte vaši hotovost.
 

6. Koupil/a jsem produkt v České republice, ale nemám v České republice bankovní účet. Mohu se i nadále účastnit akce cashback?

Bohužel, akce se mohou zúčastnit pouze zákazníci s bankovním účtem v České republice. Tato akce platí pouze pro produkty, které společnost Sony dodala a distribuovala v rámci České republiky. Vrácené peníze akce „Cashback“ budou zaslány bankovním převodem na účty provozované finanční institucí se sídlem v České republice.


7. Zaslal/a jsem doklad o zakoupení (a další dokumenty) poštou na adresu, kterou poskytl můj místní prodejce. Ale nedostal/a jsem žádnou odpověď.

Bohužel žádosti zaslané poštou nejsou platné. Přihlaste se nebo se zaregistrujte online a poskytněte potřebné informace (viz krok 3).
 

8. Podal/a jsem žádost na tři (3) produkty, ale mám nárok na vrácení peněz jen za jeden (1) produkt. Proč nemám nárok na další produkty?

Každá žádost by měla být provedena samostatně na našich webových stránkách. Na konci každého úspěšné žádosti, budete mít možnost podat novou žádost. Chcete-li přidat nárok na jiný produkt, klikněte na tlačítko „Registrace dalšího produktu".
 

POZNÁMKA: Na jednoho zákazníka mohou být provedeny maximálně tři (3) žádosti (a pouze jeden nárok na produkt).

 
Pokud máte stále potíže s uplatněním vašeho nároku na vrácení peněz, kontaktujte nás a požádejte o další pomoc.