4.7 based on 3 customer reviews

0
Kvalita zvuku

Zákaznická hodnocení: 3

0

Čistý zvuk který si vychutnáte bez rušení

MDR-1RNC 19.04.2016 podle Vrangel

Dobře mi padnou a nikde netlačí. Používám je v kanceláři i na cestách, v obou případech využívám funkci pro potlačení okolního hluku a neumím si již představit, že bych používal sluchátka bez této funkce. Přivítal bych možnost dokoupit i delší audio kabel, v kanceláři mám celkem daleko výstup z PC a délka 1,2m je limitující.

Kvalita zvuku

0

0

0

Vysoký standard

MDR-1RNC 25.05.2015 podle Děda Lebeda

Sluchátka hrají dle očekávání velmi dobře. Noise cancellation funguje výborně v letadle nebo kanceláři. Chybí mi funkce dynamického potlačení ruchů a taky některých rušivých frekvencí, které se často vyskytují v mém pracovním prostředí (např. hučení klimatizace je potlačeno velmi dobře, ale např. na hlučné ventilátory z PC to moc nefunguje). Ergonomie i bytelnost produktu je dobrá, jen kožené klapky na uši dělají produkt v létě téměř nepoužitelný (potí se Vám uši). Dodávané pouzdro není příliš bytelné a nemá tvarované vnitřní výstelky pro sluchátka a také nemá pevnou zapínatelnou kapsičku (třeba k uskladnění MP3 přehrávače a kabelů), dodáván je jen jakýsi hadrový pytlík.. Výhodou je odjímatelná přívodní šňůra, nicméně kabely samotné ani jejich konektory nepůsobí příliš odolně vůči mechanickému poškození (především proti únavovým zlomeninám kabelů opakovaným ohybem). Dálkové ovládání na iPod s mikrofonem je až příliš blízko ke konci kabelu, takže mikrofon nelze dostat před ústa a i k dálkovému ovládání to máte dál. Navíc tři tlačítka, která jsou na ovládači k dispozici jsou sdružená do jednoho tlačítka, které je třeba mačkat ve třech místech, což má za následek nepřesné ovládání (často se mi stává, že dojde ke stisknutí pauzy namísto ovládání hlasitosti). Přívodní kabel mí na straně MP3 přehrávače úhlový konektor (90°). Pro někoho výhoda, já bych více ocenil přímý. Chybí mi vícestupňová indikace stavu baterie (v podstatě jen nabito nebo vybito), což může vést k tomu, že Vám baterie ve sluchátkách dojde jen co vytáhnete paty z domu. Dobrou zprávou je, že sluchátka i NC fungují i během nabíjení.

Kvalita zvuku

4

0