Xperia™: iniciativy výroby obalů, které myslí na životní prostředí
Dostupnost produktů a služeb se liší v závislosti na regionu.
Dostupnost produktů a služeb se liší v závislosti na regionu.
Společnost Sony od dubna 2021 usiluje o dosažení několika střednědobých ekologických cílů Green Management 2025 (GM2025), které jsou součástí plánu Road to Zero. Program GM2025 zajistí postupné snižování podílu plastů v obalech přenosných produktů, a pomůže tak na cestě k jejich úplnému odstranění.
Podívejte se na toto video a zjistěte, jak značka Xperia uskutečňuje iniciativy ve prospěch životního prostředí.
Pokud se chcete podívat na video, přijměte soubory cookie z YouTube
Přejděte do nastavení souborů cookie níže a povolte soubory cookie z YouTube v části „Functional“ (Funkční).
Jednotlivé obaly, včetně krabic produktů a přihrádek, jsou nyní z originálního směsného materiálu.
Originální směsný materiál je papírový materiál vyvinutý společností Sony a vyráběný z rychle rostoucích rostlin a recyklovaného papíru. Hodí se na nejrůznější typy obalů.
[1] Plast → papír [2] Odstraněná plastová přihrádka
Obalový designér
Sony Corporation,
Středisko technologie produktů
Podařilo se nám z našich obalů odstranit plast. Papírové obaly slouží hned dvěma účelům – zaprvé umožňují použití stávajících materiálů, aniž by ztratily na funkčnosti, a zadruhé usnadňují likvidaci či recyklaci, jelikož se jedná čistě o papír.
Máme radost, že se nám plast z našich obalů podařilo odstranit. Přestože však došlo ke změně materiálu, tvar obalu zůstal stejný, a když jsme ho jen tak drželi v ruce, bylo těžké vizuálně poznat rozdíl. Věnovali jsme proto značný čas a úsilí tomu, abychom shromáždili informace a našli lepší způsob, jak toto ekologické poselství efektivně předávat svým zákazníkům.
Během tohoto procesu hrál ústřední roli originální směsný materiál společnosti Sony, který naše poselství přirozeně předával. Tento materiál, který má základní vlastnosti papíru, byl pečlivě vyroben z důkladně vybraných materiálů a zachoval si přírodní strukturu bez přidaných barviv. Rozhodli jsme se jeho jedinečných vlastností využít – přijali jsme svěží designový koncept: „obal, který je poznat na pohled i na ohmat a který předá naše poselství,“ a představili jsme nový vnější tvar s měkkým a přírodním povrchem.
Obaly z originálního směsného materiálu slouží jako základ naší komunikace – ztělesňují totiž naši vizi budoucnosti, v níž se zákazníci mohou spolu s námi aktivně zasazovat o ochranu životního prostředí.
ZJISTĚTE VÍCE O TECHNOLOGIÍCH SPOLEČNOSTI SONY